Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku selittää mitä tässä tapahtui?

Vierailija
21.07.2024 |

Miten / miksi petrooli yhtäkkiä höyryistyi ilmaan? Ja syttyi. Retkikeitin veneessä siis. Miten tuollaisia vältetään.

Nokialla paloi kahdeksanmetrinen vene

https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000010578075.html?utm_medium=pr…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poltti tupakkaa samalla kun tankkasi. Täällä kävi samalla lailla että vene sytty tuleen kun yks tyyppi tupakoi tankkauksen aikana.

Vierailija
2/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sää tupakalla bensaa syttyy, siähän se luki kun jaksaa lukee muutakin kun otsikon, vaik itse juttu onkin pienellä fontilla kirjotettu jos ei muu auta niin optikolle aikaa varaamaan... Myös alottajalle etkö lukenu juttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen miks sisällä retkikeittimellä, luulis tollases paatissa olevan liedetkin

Vierailija
4/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sää tupakalla bensaa syttyy, siähän se luki kun jaksaa lukee muutakin kun otsikon, vaik itse juttu onkin pienellä fontilla kirjotettu jos ei muu auta niin optikolle aikaa varaamaan... Myös alottajalle etkö lukenu juttua

Lopeta valitus. Et säkään osaa selittää näköjään. Juttu on luettu ja siitä voi kysyä kysymyksiä.

Vierailija
5/7 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita vaan faktaa, kuka ees alkaa retkikeittimel leikki sisällä, varsinki kokenut veneilijä, tyhmyydestä joutuu maksaa kovan hinnan 

Vierailija
6/7 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks se si räjähti, mä voin kertoo huolimattomuudesta, letkus ollu halkeema tai tiiviste vuotanu, siitä kun antaa liekkiä ni tietää miten käy

Vierailija
7/7 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen miks sisällä retkikeittimellä, luulis tollases paatissa olevan liedetkin

🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan