Auttakaa
Minä olen ollut tänään tosi syvissä vesissä. Tuntuu että haluan kuolla, kaikki tottuu niin lohduttoman pahalta. En jaksa.
Joudun taistelemaan minuutti kerrallaan, etten tee itselleni mitään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miten voin kaivata uskotonta miestä nöin valtavasti?Hajoan. Tuo torjuminen oli aivan hirvittävää
Mutta selviät siitä. Tuo tunne tulee helpottamaan. Ja se helpottaa päivä päivältä.
Kun minä erosin narsisti/petturi miehestäni aikoinaan, olin niin loppu ja masentunut, että istuin läheisen leirintäalueen aitan rappusilla viikon, itkin ja join siideriä. En jaksanut mennä edes alueella olevaan ravintolaan. Tuntui, että elämässä ei ole mitään minulle enää. Tästä meni noin puoli vuotta, kun tyttäreni ilmoitti olevansa raskaana. Tuossa tämä 15 v poika nyt surffailee tietsikalla mummin luona. Toinenkin lapsenlapsi on. Ikinä en sitä "sikaa" ottaisi takaisin. Tsemppiä AP.
Sehän on vaan hyvä että pääset pettäjästä eroon. Tsemppiä!
Useasti henkilö, joka on akuutissa kriisissä, hengittää pinnallisesti, että pitäisi keskittyä hengittämiseen. Kaikista tärkeintä kriisissä on suojautua lisäonnettomuuksilta.
Älä sano pahasti, koska miehesi voi olla äkäinen seurassasi. Ennenkaikkea suojele itseäsi. Älä tee typeryyksiä. Ota perspektiivi käyttöön. Tämä on nyt tämä tilanne ja tästä pitää selviytyä. Ota kaikki apu vastaan, minkä saat, ystäviltä, sukulaisilta, ammattilaisilta. Muista syödä, pestä hampaat ja käydä suihkussa.
Ap on tuskin linjoilla. Aloitus on viime heinäkuulta.
Miten voin kaivata uskotonta miestä nöin valtavasti?Hajoan. Tuo torjuminen oli aivan hirvittävää