Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveystarkastusten automatisointia kokeillaan

Vierailija
21.07.2024 |

Uutisissa kerrottiin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seuraavaksi, liukuhihna?

Vierailija
22/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tulevaisuudessa saa tulostaa itselleen reseptin jostain automaatista, kun ei ole enää  terveysasemia. Hoitajia ei ole kuin muutama ummikko ulkomailta, jakamassa eutanasiapillereitä vanhuksille. Lääkäriin ei pääse, kuin harvat ja valitut ( rikkaat), muut saavat itse hoitaa itsensä. Hammaslääkäriin ei pääse, tulostat itsellesi 3D tekohampaat automaatista tai paikkaat itse hampaasi katsomalla ohjeet youtubesta.

Vierailija
24/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppalvelu muuttuu vakikäytännöksi.                                                                                                                         

Koneet olisi vain saatava ilkivållan kestäviksi.

LH

Vierailija
25/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tulevaisuudessa saa tulostaa itselleen reseptin jostain automaatista, kun ei ole enää  terveysasemia. Hoitajia ei ole kuin muutama ummikko ulkomailta, jakamassa eutanasiapillereitä vanhuksille. Lääkäriin ei pääse, kuin harvat ja valitut ( rikkaat), muut saavat itse hoitaa itsensä. Hammaslääkäriin ei pääse, tulostat itsellesi 3D tekohampaat automaatista tai paikkaat itse hampaasi katsomalla ohjeet youtubesta.

Tää

Vierailija
26/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulle riitti jo tämä Pirhan digisovellus.

Vierailija
27/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä koneessa valikoima, josta voi tulostaa itselleen haluamansa reseptin, esim. diapameja? 😂

Oliskin, rauhoittavia en tarvitse, mutta T3 lääkkeen ottaisin kyllä

Vierailija
28/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mikäs siinä? Itse en kerennyt vielä edes lataamaan sitä

Vierailija
29/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyykö gloryhole?

Vierailija
30/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä tarvitse hoitajaa kertomaan, että 5 kiloa pitäisi tiputtaa ja sitten kaikki terveysongelmat ratkeavat. Aivan hyvin automaattikin sen voi kertoa. Jospa siinä saa samalla verikokeet otettua ja ainakin röntgen olisi hyvä. Mielellään magneettikuva. 

Vierailija
31/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mikäs siinä? Itse en kerennyt vielä edes lataamaan sitä

Ei siinä muuta kuin oletus, että kaikilla ja jokaisella on älykännykkä.

Vierailija
32/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tuo voi nykyisestä enää huonommaksi mennä. Potilas saa automaatista valita haluaako hän mukaansa burana-reseptin vai mielialalääkityksen

Ei se sitä tarkoita.

Se on ennaltaehäväisevä tarkastus, kuulustelu diginä.

Terveydenhoitaja suorittaa sen. Näin ainakin täällä.

Vierailija
33/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako automaatista saikkua tai eläkepaperit? Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
34/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se semmoinen kaikkia koskeva jsosa tarkistetaan montako dedpop-hötsiä on ottannut ja onko niin monta että digisiru suostutaan pitmään toiminnassa?

Vierailija
35/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vuosikausien aikana kertynyt valtavasti dataa hyvinvointisovelluksissa. On EKG:tä, jatuvaa happisaturaation seurantaa, kehonkoostumusmittauksia, HRVtä, VO2max-arvoja. Ehkä tulevaisuudessa on olemassa lääkinnälliseen käyttöön hyväksyttyjä hyvinvointilaitteita, joista tietoja voi halutessaan siirtää lääkärille. Nuo ovat perusmittauksia joita olisi helppo tehdä kotonakin, jos laitteet olisivat vain riittävän tarkkoja ja hyväksytty lääkinnälliseen käyttöön.  

Vierailija
36/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkiikö kukaan niitä kopin laitteita? Inhottavaa laittaa pulssioksimetrilaitteiseen sormi, kun joku edellinen on persettään sillä sormella kaivanut.

Vierailija
37/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa minulle on siitä tiedosta, että jos tupakoin, voin saada keuhkosyövän? Sen kun voi saada muutenkin.

Joo mutta se riski on varmaan 90 prossa pienempi niillä jotka ei tupakoi ja ne jotka vetää pari askia päivässä riski on varmaan 500 prossaa suurempi.Itsekkin aikoinaan tupakoin kunnes tulin järkiin.

Vierailija
38/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhkiikö kukaan niitä kopin laitteita? Inhottavaa laittaa pulssioksimetrilaitteiseen sormi, kun joku edellinen on persettään sillä sormella kaivanut.

Joku vielä pilailessaan laittaa peniksensä siihen pulssioksimetrilaitteeseen.🤭

Vierailija
39/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niisä pitää jokaisen itse desinfioida istuimet sun kaikki muut härpäkkeet. Sen kopin oven kahva on sitten se kaikkein saastaisin, sitä ei moni muista putsata.

Desifiointipyyhe Sanytol 72 kpl maksaa vähän alle 4 €,

Vierailija
40/40 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako automaatista saikkua tai eläkepaperit? Kaverin puolesta kyselen.

Saa saikkua erillistä korvausta vastaa. Pankkikortti käy maksuvälineenä. Kympppi per päivä. Viiden päivän jälkeen hinta nousee kaksinkertaiseksi.

Eläkkeen saanti mahdollisuutta kehitellään vielä, esteenä on esim. eläkevakuutuslääkärit jotka eivät ole valmiita luopumaan helposta duunista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä