Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää parisuhde jos seksi ei kiinnosta?

Vierailija
21.07.2024 |

En usko olevani täysin aseksuaali, joten en nyt käytä sitä nimitystä itsestäni. Kiinnostukseni seksiä kohtaan on aina ollut heikonlaista, vaikka joskus tunnenkin haluja kuukautiskierron vaiheesta riippuen. Olen 32v nainen enkä ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa (huom. olen hetero), joten tämäkin vaikuttaa siihen miksei kiinnosta. Vaikea haluta, jos se ei anna mitään. Orgasmin saan joka kerta yksin, masturboin ehkä 2x/kk ja se tuntuu sopivalta määrältä. 

Seksi on aina ollut vain tapa miellyttää miestä. Seksiä on pakko tehdä saadakseen parisuhteen. Haluan suhteen, mutta en halua seksiä kuin max 2x/kk tai harvemmin.

En ole ikinä seurustellut, koska kaikki suhteen alut ovat jääneet tämän takia. Aluksi esitän ja miellytän miestä, mutta hyvin pian en enää pystykään siihen. Haluni kuolevat täysin, seksi ällöttää enkä pysty siihen. Ei haluja. Suhde kuolee. 

Mulla on seksistä vain huonoja kokemuksia. Tähän mennessä seksikumppaneita 6. Ehkä näiden lukkojen takia en koe halua? En edes tiedä haluaisinko haluta. En välttämättä. 

Kovasti haluaisin parisuhteen ja avoliiton, mutta ei taida olla mahdollista näillä seteillä. Onko kenelläkään täällä samanlaisia kokemuksia/ajatuksia? Olenko sairas päästäni koska en ole kiinnostunut seksistä? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys. En käytä hormonaalista ehkäisyä. 

Vierailija
2/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja urheilullinen, perusterve. Piti vielä tämä lisätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää sanoa miehelle mitä haluat, siis seksissä. Tämä vanhanaikainen juttu, että mies vain panee ei muuta, ei ikävä kyllä tuo useimmille juuri mitään! Käske miestä nuolemaan sormettamaan yms, mikä tuntuu hyvälle; rupeaa seksi haluttamaan!

Yksikään mies ei halua seksitöntä suhdetta, melko vamaksi voin sanoa.

Miehiltä pitää vaatia mitä nainen haluaa! Ei pidä tyytyä siihen mitä mies haluaa.

Vierailija
4/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on myös se etten tiedä mitä haluan? En nauti mistään. En pidä seksistä. 

Vierailija
5/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali tunne. Miehet eivät ole yleisesti hyviä seksikumppaneita (orgasmgap tutkimukset kertovat faktaa jos haluaa tilastoja alle)koska eivät osaa/halua kuunnella naista ja antaa naiselle nautintoa, nainen kiihottuu erilailla kuin mies ja maailma on rakennettu miehen nautintoja varten, nainen on vain väline. Itsekkin en nauti miehistä niin paljon kuin unelmoin siitä nuorena ennen ensimmäistä seksikokemusta joka oli todella lattea ilman odotuksia muutenkaan. Orkut saan omalla kädella, edellisten kumppanien kanssa tasan nolla kertaa. Sinkkuna on helpompaa kun ei tarvitse miellyttää miestä. Luulen että monet naiset luulee olevansa aseksualleja mutta todellisuus on se ettei miehet ole hyviä kumppaneita pedissä. Voisin itsekkin olla seksittömässä suhteessa jos miehen persoona ja mieli ovat mahtavia ja tykkään hänestä ihmisenä enkä vain panona(harmi vain että suurin osa miehistä näkee asian toisin päin, ei siis ihme että suuri osa jää ilman naista kun ovat puupäitä)

Vierailija
6/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki homomies, jolle juttelet. Seksisi sitten hoidat runk runk. Kaikille parempi noin.

Vierailija
7/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn hitaasti. Pidän hellyydestä ja romantiikasta. Miehillä on aina kova kiire ja heti pitää päästä työntymään sisään, vaikka itse en ole vielä edes kiihottunut. Valitettavasti oon useita kertoja suostunut tähän, koska en ole jaksanut alkaa vaatia mitään olemalla hankala. Olen ajatellut, että näin tilanne on nopeammin ohi. Joskus oon ollut melkein kuiva alapäästä :( jälkikäteen paikat aika kipeet. Miksei miehet edes huomaa mitään? Ei haittaa painaa puolikuivaa pillua? Mä en vaan jaksa. Nykyisin asenteeni seksiä kohtaan on se, että hyvä jos on vaan nopeesti ohi kun en siitä mitään kuitenkaan saa. 

Vierailija
8/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Minä en myöskään yleisesti ottaen pidä seksistä. Tarvitsen pitkät esileikit ja varsinkin pitkää jälkihoitoa. Kumpaakaan en ole saanut miehiltä tarpeeksi, vaikka olen selkeästi pyytänyt. Seksi seksinä ei tunnu minulle miltään. Tarvitsen riittävän henkisen yhteyden toiseen ihmiseen, välittämistä. Muu läheisyys on minulle tärkeämpää kuin seksi.

En kuitenkaan ole haluton. Tykkään ja kiihotun paljon esim. käsihommista miehen kanssa ja voin saada pitkiä, ihania orgasmeja. Myös muu vartalon hyväily ja koskettelu voi saada minussa aikaan orgasmin kaltaista nautinnollista oloa. Yhdynnästä ja suuseksistä en saa mitään irti.

Joten pulma minullakin. Mistä löytää mies, joka haluaa samoja asioita? Tai ei halua, ihan miten päin sitä nyt haluaa ajatella. Olen 40+ nainen, mukava, kivan näköinen, itsestään huolta pitävä, josta miehet ovat kyllä olleet kiinnostuneita.

Vierailija
9/10 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö yhtään minkäänlainen seksi kiinnosta, vai onko kyse enemmän siitä, että se perinteinen yhdyntä ei kiinnosta, mutta muu seksi saattaisi kiinnostaakin ?

Entä, olisitko halukas muuttamaan ulkomaille ?

Omasta mielestäni suhteessa pitää olla todella paljon hellyyttä ja läheisyyttä, esim. halaamista, hellästi sylikkäin nukkumista jne.

Todennäköisesti kyllä kaikki miehet haluavat edes jonkinlaista seksiä, mutta en kuitenkaan ole niin yhdyntäkeskeinen kuin monet muut miehet ovat.

Kun kerroit, ettet ole saanut miehen kanssa orgasmia, tuohan on ihan selvä syy, miksi et halua sellaista seksiä, josta et itse nauti.

Itse olen todellakin kiinnostunut myös naisen nautinnosta, ja miksen olisi - olettaisin, että jos saan sinut nauttimaan seksistä (minkä ei pitäisi olla edes vaikeaa, jollet sitten ole henkisesti niin lukossa, että omat sisäiset estosi estävät sinua nauttimasta) - niin todennäköisesti se, että saisit itse nautintoa, lisäisi kiinnostustasi seksiin - mikä voi tarkoittaa myös muita seksileikkejä, ei ole mitään yhdyntäpakkoa (eikä suikkaripakkoa myöskään).

Mutta suurin osa naisista vain haaveilee, mutta ovat haluttomia ottamaan yhteyttä, vaikka juurikin se yhteydenotto voisi antaa sinulle mahdollisuuden kaipaamaasi parisuhteeseen.

Jos olet pelkkä haaveilija niin unohda... mutta jos oikeasti kaipaat miestä, joka on hellä sekä seksiasioissa että myös muutenkin, niin mikanhki ät yahoo piste com

Vierailija
10/10 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ainakin vastapuolelle heti alussa ettei sänkypaini sinua kiinnosta, niin hän ei tuhlaa suotta aikaansa sinuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi