Olen laihtunut kaikkialta muualta paitsi käsivarsista ja rinnoista. Rinnat on c-kuppi ja painaa varmaan pari kiloa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että väestö on keskimäärin ylipainoista ja siksi rintavaa, ei tarkoita, että joku 75C olisi pienirintainen.
Kolmanneksi pienin kuppikoko joka ympäryksellä (pl.erikoiskoot AA ja AAA).
Kun ne kuppikoot ei toimi noin. 95A:t on isot tissit, 60D on käytännössä lauta.
Kun niitä tissejä yleensä arvioidaan suhteessa kantajaansa eikä irtonaisina, ne toimivat juuri näin.
Ei voi olla niin vaikea ymmärtä
Oot vaan liian vanha ymmärtämään. Mulla on itsellä 65H:t ja nämä ei todellakaan ole minun kropassakaan mitenkään isot vaan keskikokoiset vaikka mennäänkin jo aika pitkällä kirjaimistossa. Totta kai C on teille molemmille liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että väestö on keskimäärin ylipainoista ja siksi rintavaa, ei tarkoita, että joku 75C olisi pienirintainen.
Minä olen ns. lauta ja kuppikokoni on 75AA. Vaikea uskoa, että 60D olisi lauta.
Isot tissit laihassa vartalossa. Mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ns. lauta ja kuppikokoni on 75AA. Vaikea uskoa, että 60D olisi lauta.
Niin ne kuppikoot toimii. Siinä on tissillä saman verran sisältöä kuin 75A:lla.
Vierailija kirjoitti:
Väännän vielä rautalangasta tuolle ihme kitisijälle: ympärysmitalla 75 G alkaa olla jo kantajallaan iso, ympärysmitalla 65 pitää mennä jo jossain j:n kohdalla että näyttää isolta. Nuo kirjaimet ei ole vertailtavissa ympärysmittojen välillä eikä se kerro koosta yhtään mitään monenneksiko pienin tai isoin koko se siinä ympärysmitassa on.
Täällä taitaa olla aika monta väittelemässä kuppikoosta enkä ole tuo jolle vastasit. Mutta 75G on saman kokoinen kuin 65I. Ja 65I näyttää isommalta kuin 75G.
Vierailija kirjoitti:
Minun rintani eivät ainakaan suurene, kun lihon.
Kaikkien suurenee jos lihoo riittävästi. Minulla suurenee yhden kuppikoon kun lihon 3kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännän vielä rautalangasta tuolle ihme kitisijälle: ympärysmitalla 75 G alkaa olla jo kantajallaan iso, ympärysmitalla 65 pitää mennä jo jossain j:n kohdalla että näyttää isolta. Nuo kirjaimet ei ole vertailtavissa ympärysmittojen välillä eikä se kerro koosta yhtään mitään monenneksiko pienin tai isoin koko se siinä ympärysmitassa on.
Täällä taitaa olla aika monta väittelemässä kuppikoosta enkä ole tuo jolle vastasit. Mutta 75G on saman kokoinen kuin 65I. Ja 65I näyttää isommalta kuin 75G.
Ei näytä.
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa mitä puhutte, mutta suomen myydyin liivikoko on 65B ja se on iloinen uutinen. Ihana uutinen. Suorastaan voimia, uskoa ja elämän halua lisäävä uutinen 💕🤗💕
Linkki? Ai niin, ei löydy koska valehtelet. Ihan taatusti myydyin kuppikoko ei ole ympärysmitaltaan noin pieni.
Vielä 1990- ja 2000-luvulla suomalaisten naisten yleisin liivikoko oli 80B.
Aiemmin:
aa erittäin pieni povi
a pieni povi
b keskikokoinen povi
c iso povi
d-dd erittäin iso povi
e -- erikoiskokoja
Yleinen lihominen ja suurentuminen sekä Change-liike muuttanut suomalaisten liivikoot suuremmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä.
Oletko lukenut rinnakkaiskoosta? Kupin tilavuus on täysin sama 75G ja 65I koossa. 65 on rinnan alta pienempi joten näyttää isommalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun rintani eivät ainakaan suurene, kun lihon.
Kaikkien suurenee jos lihoo riittävästi. Minulla suurenee yhden kuppikoon kun lihon 3kg.
Joillakin suurenee vähän.
Ei tarvitse edelleenkään olla asiaton. H ei ole pitkällä kirjaimistossa, 15 koon suoralla puolivälissä. Jos laihtuisit 65B:ksi, rintasi olisivat pienet suhteessa ympärykseesi, jos lihoisit 65M:ksi, olisivat rintasi isot suhteessa ympärykseesi, rintakehääsi. Mitään järkeä ei ole verrata niitä jonkun toisen rintakehään niin kauan kuin ne ovat sinussa kiinni. Me puhutaan aidasta ja aidanseipäästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edelleenkään olla asiaton. H ei ole pitkällä kirjaimistossa, 15 koon suoralla puolivälissä. Jos laihtuisit 65B:ksi, rintasi olisivat pienet suhteessa ympärykseesi, jos lihoisit 65M:ksi, olisivat rintasi isot suhteessa ympärykseesi, rintakehääsi. Mitään järkeä ei ole verrata niitä jonkun toisen rintakehään niin kauan kuin ne ovat sinussa kiinni. Me puhutaan aidasta ja aidanseipäästä.
Siihen ympärykseenkin tulee rasvaa. Ei kukaan liho 65B:stä 65M:ään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla seisoo.
Mullakin seisoi, mutta se meni jo ohi. Nyt on taas veltto : )
Vierailija kirjoitti:
Vielä 1990- ja 2000-luvulla suomalaisten naisten yleisin liivikoko oli 80B.
Aiemmin:
aa erittäin pieni povi
a pieni povi
b keskikokoinen povi
c iso povi
d-dd erittäin iso povi
e -- erikoiskokoja
Yleinen lihominen ja suurentuminen sekä Change-liike muuttanut suomalaisten liivikoot suuremmiksi.
Mulla oli silloin 75DD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa mitä puhutte, mutta suomen myydyin liivikoko on 65B ja se on iloinen uutinen. Ihana uutinen. Suorastaan voimia, uskoa ja elämän halua lisäävä uutinen 💕🤗💕
Linkki? Ai niin, ei löydy koska valehtelet. Ihan taatusti myydyin kuppikoko ei ole ympärysmitaltaan noin pieni.
Ei olekaan :D 80E taitaa olla myydyin.
Harva nainen lihoo valtavasti juuri rinnoista. Mutta toiset on luontaisesti rintavia, rintakudosta on paljon. Hoikkanakin on esimerkiksi c-dd-kuppi. Lihavana sitten joku j.
Useimmat lihovat tasaisesti joka puolelta, tai vatsasta tai alavartalosta.
Mä käytän vain puolalaisia malleja, pääasiassa Nessaa korkean kaaren takia, niissä on.