Olen laihtunut kaikkialta muualta paitsi käsivarsista ja rinnoista. Rinnat on c-kuppi ja painaa varmaan pari kiloa.
Kommentit (106)
mulla on myös niin, etten laihdu käsivarsista millään. Vaikka olisin muualta todella hoikka, olemus on melko skroden näköinen silti, koska käsivarret on paksut (ja naiseksi myös aika lihaksikkaan näköiset, vaikka on siis läskiäkin). Ilmeisesti missään muualla ei saisi olla enää yhtään rasvaa jäljellä, ennen kuin käsivarsista alkaisi laihtumaan.
Olen miettinyt, että olisiko joku täsmänä tehty laihdutushoito (esim. cryo-terapia) tehtävä käsivarsille.
Vierailija kirjoitti:
mulla on myös niin, etten laihdu käsivarsista millään. Vaikka olisin muualta todella hoikka, olemus on melko skroden näköinen silti, koska käsivarret on paksut (ja naiseksi myös aika lihaksikkaan näköiset, vaikka on siis läskiäkin). Ilmeisesti missään muualla ei saisi olla enää yhtään rasvaa jäljellä, ennen kuin käsivarsista alkaisi laihtumaan.
Olen miettinyt, että olisiko joku täsmänä tehty laihdutushoito (esim. cryo-terapia) tehtävä käsivarsille.
Voisko olla jotkut lymfakanavat tukossa? Hartiat jumisssa?
Vierailija kirjoitti:
Hönö, se on lihasta, joutuisit laihduttamaan itsesi luuviuluksi niin että lihastakin lähtee. Aika yleinen kropanmalli että kädet on tuollaiset skrodet.
Sellaista se on. Geenit määrittävät mihin varastoitu rasva kertyy ensimmäisenä ja mistä lähtee viimeisenä.
Ennemminkin kannattaa opetella y-vartalon pukemista.
Vierailija kirjoitti:
c-kuppi on täydellinen
Miehet yleensä eivät tiedä kuppikoista yhtään mitään, sinä mukaanlukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c-kuppi on täydellinen
Eikä tiedä ap:kaan. C-kuppi on pieni.
C-kupin rinnat ei todellakaan paina kahta kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c-kuppi on täydellinen
Riippuu ympärysmitasta. Suhteessa ympärykseen mielestäni keskikokoinen. Tilavuudeltaan voi olla isokin, jos ympärysmitta on iso (ja siten painaa 2kg).
Tosin jos ap ei ole provo niin hänellä tuskin on kovin iso ympärysmitta s-m kokoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c-kuppi on täydellinen
Mikähän mulla sitten kun kuppi on A.
photo olis kiva että voisi kommentoida
Ettei vaan olisi vyötärö se syy miksi joudut ostaa L-koon vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c-kuppi on täydellinen
Riippuu ympärysmitasta. Suhteessa ympärykseen mielestäni keskikokoinen. Tilavuudeltaan voi olla isokin, jos ympärysmitta on iso (ja siten painaa 2kg).
Tosin jos ap ei ole provo niin hänellä tuskin on kovin iso ympärysmitta s-m kokoisena.
Kyllä C-kuppi voi olla isokin. Mulla C 95 - liivit ja on kyllä isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c-kuppi on täydellinen
Mikä sitten on suuri mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c-kuppi on täydellinen
Kyllä C-kuppi voi olla isokin. Mulla C 95 - liivit ja on kyllä isot rinnat.
Laitahan kuvaa niin konkretisoituu paremmin :)
Ilmeisesti käytät myös vääränkokoisia liivejä.