Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsaongelmat alkoi kun muutettiin yhteen

Vierailija
21.07.2024 |

Mikä tähän auttaisi? En pysty käymään kakalla kun mies on kotona. Joo naurakaa vaan mutta ongelma on todellinen. :(( Kärsin joka päivä ummetuksesta eikä auta muu kuin odottaa yöhön saakka että pääsen kakalle. Jännitän miestä ja miehen seuraa liikaa ja sen seurauksena kärsin ummetuksesta. Vatta ihan sekaisin nytkin.

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan sama ongelma. Luulen, että jännität miestä etkä hädällä käyntiä. Kun minulla oli sama ongelmia, niin mies ei ollut aidosti kiinnostunut. Se oli se juttu mikä todellisuudessa esti olemasta luonnollisesti. 

Kiitos tuesta. Rakastan miestä, mutta en ole ennen kärsinyt vatsaongelmista. :((

Vierailija
82/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olet suhteessa jossa jännität miestä? Jostainhan tuo kertoo kun kroppasi on luonnollisilta toiminnoiltaan aivan jumissa. Kumppanin pitäisi olla tuki ja turva, ei jännityksen ja pelon aihe.

Esimerkkinä oma exmies. Olimme olleet 4kk yhdessä kun kuukautiskiertoni sekosi, jouduin syömään primolutia joka toinen kuukausi eroon saakka tyhjennysvuodon saamiseksi. Luulin olevani esimenopaussissa. Kun ero oli ohi kuukautiseni alkoivat yllättäen ilman kuuria ja ovat siitä saakka tulleet täysin ajallaan joka kuukausi, en ole yli vuoteen tarvinnut primolutia. Kehoni tiesi paremmin, että mies oli väärä minulle. Eron myötä myös ihoni ja unen laatu paranivat huomattavasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan muuten fiksu mieheni pieri koko ajan, vaikka saman peiton alla tai kylässä tai ruokapöydässä. Ihan järkyttävää. Hänellä ei ollut erityisiä ongelmia vatsan kanssa, teki sen hiukan tahallaan. Useita kertoja asiasta puhuttiin, pyysin olemaan kohteliaampi. Sekä minua, että vieraita kohtaan. Ei auttanut, usein vaikutti siltä, että oikein ponnisteli saadakseen pierun aikaiseksi. Minua inhotti. 

Oltiin oltu varmaan 7 vuotta yhdessä, kun päätin opettaa livenä miten ällöttävää se on. Talvi-iltana tein piknik-korin ja mentiin romanttiselle retkelle takan eteen. Olin pidättänyt pierua koko päivän tarkoituksella ja vatsa oli kipeä pallo.

Kun saatiin eväät syötyä, lasit skumppaa juotu, alkoi pieni pussailu. Keskitin kaiken ajatukseni ja päästin pitkän, tärisevän pierun (vaatteet päällä). Mies hyppäsi pystyyn, kiroili ja huusi, että eikö mulla ole mitään tapoja ja yökki 😆 hän oli aivan suunniltaan. Rauhallisesti yritin sanoa, että tuotahan sinä teet monta kertaa päivässä minulle, jopa ruokapöydässä. Täysin normaalia! 

Mies oli toista viikkoa täysin loukkaantunut, kun en pidä häntä minään vaan kehtaan pierrä päin silmiä. Vähitellen rauhoittui, joskin parin vuoden aikana muutaman kerran pienessä riidassa kaivoi esille, että pieren päin hänen naamaa 😂 Hän kyllä osasi lopettaa oman sikailunsa tuohon kertaan, eli onnistui opetus! Lopulta jätin hänet muista syistä, hän alkoi ryypätä liikaa. 

Vierailija
84/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se sinun miehesi oikein ulostaa? Kyllä kait se vessa haiskahtaa senkin jälkeen. Ja kuuluu plumpsis ja ties mitä, kun hän käy huussissa.

Mies on sivistynyt eikä huutele vessassa käyntejä, koska on hyvätapainen herrasmies. Et ehkä usko tätä, mutta vessassa ei haise mädäntynyt uloste miehen jäljiltä enkä ole koskaan kuullut plumpsis ääntä. Vessapaperirullan ääntä korkeintaan, mutta tapanani ei ole odotella vessan oven ulkopuolella.

Vierailija
85/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappa konjakkia se auttaa kaikkeen

Poltan vain kukkaa ja silloin tällöin seurassa subua.

ap

Vierailija
86/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme teitä viiraa? Kaikkein luonnollisin asia mitä olla voi on että käy vessassa, sitä tekee ihan jokainen.  Me käydään veskissä että ovi on yleensä raollaan.. Koska jos sen laittaa kiinni niin kissa rappaa ulkopuolella.. Vaikka muitakin miesystäviä ollut niin ei mua vessa asiat hetkauta, joskus reissussa talvella pissannu että auton etu ja takaovi auki niin siihen väliin.. Ja puskapissat/kakat on hyvinkin tuttuja..  Pidttämisestä voi tulla todella pahoja ongelmia, vasta ollu juttua lehdissä, googlaa ja käy vessassa..  Häveliäät laittaa vesihanan valumaan joskus.. Ja tulitikun poltto häivyttää nekin hajut, vessassa että keittiössä jos paistaa mm sipulia ym. 

Vierailija
87/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus on tosi niin kannattaa käydä apteekissa ostamassa laksatiiviä.

No kun ap ei uskalla käydä kakalla kun mies on kotona, eli itseaiheutettu ongelma. Kyllä se mies tietää että naiset käy kakalla vai ootko muuttanut yhteen jonkun pikkupojan kanssa?

Milloin ulostamisesta on tullut itseaiheutettu ongelma? Kaikkihan paskovat myös sinäkin.

Vierailija
88/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt tätä itse myös: seksiä harrastetaan jopa ekana yönä juhlimisen jälkeen,  nuollaan ja imetään paikat, mut krapulakakalle ei voi vaan mennä nolostelematta, saati pieraista. Eikö olekin jotenkin hölmöä? 

Onko teille muille siitä tehty jo lapsena nolo juttu tai jotenkin häpäisty joskus julkisesti? 

Hyvä päättely. Minulla on varmaan nimenomaan tuosta kyse.

Lapsena äiti aina hoki hyi hyh hyh kun meni vessaan. Ja piti kaikilta neljältä sisarukselta hänen lisäksi kysyä haluaako joku mennä pissalle ensin, kun sitten tulee hajua vessaan. Pidätin välillä päiväkausia ja sitten kun voi alkaa liikkua yksin pihalla, kävin puskissa ja pyyhin lehtiin. Ruoka-allergioiden takia minä olin sisaruksista aina se vatsaongelmainen ja äidin silmätikku tässä asiassa.

Onneksi asun nyt yksin, oma vessarauhaja vatsakin voi paljon paremmin.

Vierailija
89/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden trauma ulostamisesta.

Vierailija
90/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain stressin seurauksena sellaiset vatsavaivat, että olin lopulta kotini vanki, koska mikään ei enää pidätellyt mitään. Tuo oli niin hirveä kokemus, että en ole sen jälkeen pelleillyt näiden asioiden kanssa ollenkaan. Mikään häpeä ei vedä vertoja sille häpeälle, jota koin tuona aikana, kun maha lorisi ja kurisi niin, että kellään lähimaillakaan olevalle ei jäänyt epäselväksi, ja kävin kymmeniä kertoja päivässä päästämässä lähes vettä. 

Vierailija
91/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi noin pidättää ulostettaan joka päivä. Eikä kukaan ulosta yöllä. Keksitty juttu.

Ummetusongelmahan siitä seuraa, jos ei mene vessaan silloin, kun kakkahätä on päällä.

Vierailija
92/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni kyllä mittasi lapsena lämmön peräsuolestani sormellaan.

ap

Vierailija
93/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo lisää ja syö luumuja

Ja piersise miehen kuullen. Jos se hänelle totaalinen turn Off  niin parempi tässä vaiheessa mennä erilleen. Ja se Paukku voi auttaa myös jännityskakkaongelmaan

Vierailija
94/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit arkailijat hoitaa sitten asiaa kun iskee vaikka norovirus? Onnea vaan pidättelyyn kun oksut ja paskat lentää.

En tiedä. Toistaiseksi on aviomiehen kanssa kumpainenkin vältytty norolta, vaikka yhteiseloa saman katon alla on jo pian kymmenen vuoden ajalta.

Onnea vaan teille, meillä on 30 vuoden aikana kestetty myös toistemme sairastumiset ja silloinkin oltu toistemme tukena, onneksi ei tarvitse turhan takia jännittää. Mites lasten synnyttäminen ja sairastelu tuollaisissa perheissä joissa elimistön normaalit toiminnot ovat kokonaan tabu ja ollaan kuin niitä ei kellään ikinä olisikaan? Voi sitä ongelmia elämäänsä toki tuollakin tavalla teettää, oma vikahan se vaan on, helpolla olette sitten päässeet.

Vierailija
95/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ap ei uskalla käydä kakalla kun mies on kotona, eli itseaiheutettu ongelma. Kyllä se mies tietää että naiset käy kakalla vai ootko muuttanut yhteen jonkun pikkupojan kanssa?

Milloin ulostamisesta on tullut itseaiheutettu ongelma? Kaikkihan paskovat myös sinäkin.

Siis kyseessä on se, että AP ei kehtaa isolla hädällä käydä kun on mies kotona, tämä on itseaiheuttua?

Tuskin se nyt laksatiivin voimalla menisi ripuloimaan, kun ei kakallakaan käy.

Ap vois laittaa vaikka veden valumaan ja alkaa käyttämään jotain wc hajusteita sekä lopettaa sen subun käyttämisen.

Vierailija
96/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinulla menikin pointtini täysin yli hilseen. Nimenomaan kakalla käynti on normaalia mutta ap ei uskalla sitä tehdä. Onhan se silloin itseaiheutettu ongelma jos pitää miehen takia pidättää. Jos mies järkyttyy siitä että nainen ulostaa niin lähettäisin miehen takaisin kotiin kasvamaan, eikä taida nainen itse olla kypsä suhteeseen.

Vierailija
97/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni kyllä mittasi lapsena lämmön peräsuolestani sormellaan.

ap

Öö?

Vierailija
98/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kyseessä on se, että AP ei kehtaa isolla hädällä käydä kun on mies kotona, tämä on itseaiheuttua?

Tuskin se nyt laksatiivin voimalla menisi ripuloimaan, kun ei kakallakaan käy.

Ap vois laittaa vaikka veden valumaan ja alkaa käyttämään jotain wc hajusteita sekä lopettaa sen subun käyttämisen.

Ja toki jos nyt on niin kova ummetus tullut, ni kannattaa laksatiivia käyttää tai kokeilla vaikka kuivattuja luumuja

Vierailija
99/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinulla menikin pointtini täysin yli hilseen. Nimenomaan kakalla käynti on normaalia mutta ap ei uskalla sitä tehdä. Onhan se silloin itseaiheutettu ongelma jos pitää miehen takia pidättää. Jos mies järkyttyy siitä että nainen ulostaa niin lähettäisin miehen takaisin kotiin kasvamaan, eikä taida nainen itse olla kypsä suhteeseen.

Niin, tuskin se mies on siinä uskossa, että naiset ei piere eikä käy kakalla.

Vierailija
100/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon turhia ja ilkeitä kommentteja täällä, tyyliin sinulla viiraa ja aivan hölmöä, on luonnollista kakata.. Kyllä ap ja kaikki ujot kakkaajat sen tietää, kyse on toimitukseen liittyvästä sitkeästä häpeän tunteesta.

Toistuvia tunneyhtymiä on usein vaikeaa muuttaa tai poistaa sormia napsauttamalla. Taustalla on monella varmaan häpeällisiä kokemuksia tai liiallista arvostelua ulkopuolelta aiemmilta vuosilta yms. Noiden tunteiden kanssa kakkahetkistä selviämiseen täällä haetaan vinkkiä ja vertaistukea.

Samalla voi vetää päätelmän että paikalle hyökkäävät mollaajat ovat todennäköisesti juuri niitä ihmisiä ketkä traumatisoi omat lapsensa sun muut tielleen sattuvat ihmiset. Kokevatko itsensä sitten paremmiksi kun saavat jotakin haukuttua hölmöksi tai hulluksi? Vai mikä lie ongelma tuollaisessa takana.