Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsaongelmat alkoi kun muutettiin yhteen

Vierailija
21.07.2024 |

Mikä tähän auttaisi? En pysty käymään kakalla kun mies on kotona. Joo naurakaa vaan mutta ongelma on todellinen. :(( Kärsin joka päivä ummetuksesta eikä auta muu kuin odottaa yöhön saakka että pääsen kakalle. Jännitän miestä ja miehen seuraa liikaa ja sen seurauksena kärsin ummetuksesta. Vatta ihan sekaisin nytkin.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kontrollifriikki narsisti ja pelkäät jatkuvasti, ettet enää kelpaakaan hänelle. Yrität olla mahdollisimman virheetön.

Vierailija
42/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vatsa voi olla sekaisin niin että ummettaa vaikka olisikin kaasua täynnä. Tai suolihan se on eikä vatsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma, vaikka ei asuta yhdessä. Todella vaikeaa kakata rennosti kun mies on paikalla, saatika päästää pierua kun se luonnostaan olisi tulossa. Tästä seuraa jonkinlaista suoliston jumiutumista, sitten kun voisi päästellä ei enää mikään liiku vaan suoli on jossakin spasmissa.

Mies ei myöskään minun aikana ole piereskellyt ja käy yleensä vessassa kun olen muualla, samaa mitä itse teen. Tässä se hyvä kun arkailu on molemmilla, niin annetaan tilaa toisen vessahetkille ja usein poistutaan esim parvekkeelle saatesanoilla että menenpä lukemaan ulos tms. kun toinen aikoo poistua vessaan.

Jos yhteen muutetaan täytyy varmaan olla kaksi kerrosta, ulkohuussi lisänä tai äänieristetty ja hyvin ilmastoitu vessa. Mikä siinä onkin niin vaikeaa..

Vierailija
44/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, onko tämä sitä naisten neuroottisuutta? Pakko stressata mitättömiä asioita niin pahasti ettei pysty edes paskalla käydä.

En ole neuroottinen vaan siisti ja siveä eikä me miehen kanssa, luojall kiitos, tykätä viljellä alapäävitsejä eikä ulostevitsejä. Kuten sanoin niin tilanne on uusi, koska jostain syystä jännitän miehen seurassa liikaa. :((

Kakalla käynti on normaali toiminto eikä pissa-kakka-hih-hih alapäähuumoria.

Vierailija
45/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää muuttaa yhteen kun vielä seurustelee. Väkisin tehdä läheisyyttä, jota ei ole. Miksi ei voi antaa luottamuksen kasvaa vähitellen.

Vierailija
46/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sinun miehesi oikein ulostaa? Kyllä kait se vessa haiskahtaa senkin jälkeen. Ja kuuluu plumpsis ja ties mitä, kun hän käy huussissa.

Vierailija
47/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla oli joskus vakavaa keskustelua käsikakkasta. Ettei loiskahda. Mutta ei mene edes vitsistä. Sano miehelle että nyt menen kakalle. Tai vaan menet. Voit myös tarkistaa ruokavalion.

En ole ap, mutta jossain määrin kärsin nuorempana vastaavasta ongelmasta kuin ap. Kannattaa käydä kävelyllä, juoda vettä ja välttää turhia hiilihydraatteja ja kaasua aiheuttavia ruokia, jotta saata suolen toimimaan normaalisti. Ilmeisesti suhde on muuten kunnossa, joten kannattaa jutella mukavia miehen kanssa, jotta rentoudut tarpeeksi. Minulla vatsavaivat aiheutuivat keliakiasta, mikä helpotti kun kerroin asiasta miehelle. Palstalaisilla on mitä ilmeisemmin tapana huutaa roisisti kumppanilleen menevänsä isolle jöötille. Kuulostaa vulgaarilta.

Vierailija
48/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut radion tai telkun päälle, ettei toinen kuule vessatouhuja.

Vierailija
49/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Jos ei ole tuon vertaa luottamusta, kannattaa asua yksin.

Ihan sairasta sekoilla noin. Tässä ei ole kyse luottamuksesta vaan siitä että vatta on sekaisin eikä ulostaminen onnistu, koska jännitän liikaa ja suoli on täynnä kaasua jos syön hiilareita. Joo naura vaan, mutta yritän saada itseni rennoksi. :((

Vastaus: älä syö hiilareita.

Vierailija
50/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus on tosi niin kannattaa käydä apteekissa ostamassa laksatiiviä.

No kun ap ei uskalla käydä kakalla kun mies on kotona, eli itseaiheutettu ongelma. Kyllä se mies tietää että naiset käy kakalla vai ootko muuttanut yhteen jonkun pikkupojan kanssa?

Vierailija
51/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama ongelma, vaikka ei asuta yhdessä. Todella vaikeaa kakata rennosti kun mies on paikalla, saatika päästää pierua kun se luonnostaan olisi tulossa. Tästä seuraa jonkinlaista suoliston jumiutumista, sitten kun voisi päästellä ei enää mikään liiku vaan suoli on jossakin spasmissa.

Mies ei myöskään minun aikana ole piereskellyt ja käy yleensä vessassa kun olen muualla, samaa mitä itse teen. Tässä se hyvä kun arkailu on molemmilla, niin annetaan tilaa toisen vessahetkille ja usein poistutaan esim parvekkeelle saatesanoilla että menenpä lukemaan ulos tms. kun toinen aikoo poistua vessaan.

Jos yhteen muutetaan täytyy varmaan olla kaksi kerrosta, ulkohuussi lisänä tai äänieristetty ja hyvin ilmastoitu vessa. Mikä siinä onkin niin vaikeaa..

Pahinta mitä tiedän on näkyvällä paikalla oleva vessa tai jos vessassa kaikuu yhtään.

Vierailija
52/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun sopii hyvin sanonta ei tule paskaa eikä lasta.

Vierailija
53/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamomilla tai piparminttu/minttu tee auttaa vähentämään kaasuja suolistossa. Helpottaa aika pian 

Vierailija
54/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovalla eli ujo kakka, voi ottaa maitohappobakteeria tai saccharomyces boulardiita. Myös kuitu auttaa. Jos vatsa toimii kerran päivässä, ei tarvi muuten miettiä. Ilman saa pois polvet koukussa. Pierrä voi vessassa ei huoneessa.

Vierailija
55/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla oli joskus vakavaa keskustelua käsikakkasta. Ettei loiskahda. Mutta ei mene edes vitsistä. Sano miehelle että nyt menen kakalle. Tai vaan menet. Voit myös tarkistaa ruokavalion.

En ole ap, mutta jossain määrin kärsin nuorempana vastaavasta ongelmasta kuin ap. Kannattaa käydä kävelyllä, juoda vettä ja välttää turhia hiilihydraatteja ja kaasua aiheuttavia ruokia, jotta saata suolen toimimaan normaalisti. Ilmeisesti suhde on muuten kunnossa, joten kannattaa jutella mukavia miehen kanssa, jotta rentoudut tarpeeksi. Minulla vatsavaivat aiheutuivat keliakiasta, mikä helpotti kun kerroin asiasta miehelle. Palstalaisilla on mitä ilmeisemmin tapana huutaa roisisti kumppanilleen menevänsä isolle jöötille. Kuulostaa vulgaarilta.

Onpas nyt vulgaaria sanoa että menee kakalle omalle kumppanille jonka kanssa asutaan ja jaetaan kaikki henkilökohtaiset asiat muutenkin. Kuulostaa ahdistavalta tämä joidenkin ajatustapa, pitää häpeillä jotain päivittäisiä vessakäyntejäkin. 

Vierailija
56/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, onko tämä sitä naisten neuroottisuutta? Pakko stressata mitättömiä asioita niin pahasti ettei pysty edes paskalla käydä.

En ole neuroottinen vaan siisti ja siveä eikä me miehen kanssa, luojall kiitos, tykätä viljellä alapäävitsejä eikä ulostevitsejä. Kuten sanoin niin tilanne on uusi, koska jostain syystä jännitän miehen seurassa liikaa. :((

Kakalla käynti on normaali toiminto eikä pissa-kakka-hih-hih alapäähuumoria.

Niin pitäisi olla, mutta eksän kanssa ei muutettu yhteen kun tykkäsi liikaa viljellä pissa-kakka-hih-hih alapäähuumoria mitä nykyinen mies onneksi inhoaa.

Vierailija
57/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko koko ajan niellä.  Anna välillä pimpsaa.

Vierailija
58/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt tätä itse myös: seksiä harrastetaan jopa ekana yönä juhlimisen jälkeen,  nuollaan ja imetään paikat, mut krapulakakalle ei voi vaan mennä nolostelematta, saati pieraista. Eikö olekin jotenkin hölmöä? 

Onko teille muille siitä tehty jo lapsena nolo juttu tai jotenkin häpäisty joskus julkisesti? 

Vierailija
59/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otappa konjakkia se auttaa kaikkeen

Kuules en käytä alkoholia.

Kyllä kannattais. Kunnon känni päälle, niin estot katoaa.

Vierailija
60/135 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kovalla eli ujo kakka, voi ottaa maitohappobakteeria tai saccharomyces boulardiita. Myös kuitu auttaa. Jos vatsa toimii kerran päivässä, ei tarvi muuten miettiä. Ilman saa pois polvet koukussa. Pierrä voi vessassa ei huoneessa.

Ujo kakka ja suolisto on ns tukossa eli ummetusongelma on jäätävä. :(( Kiitos vinkeistä.