Tunnen itseni kummajaiseksi kun en ole parisuhteessa
Ihan kun eläisin jossain täysin muussa todellisuudessa kuin ne naiset, joiden elämää täyttää mies ja parisuhteen ongelmat, appivanhemmat, kesämökkeilyt, asunnon ostamiset, ehkäisyvaihtoehdot jne.
Kommentit (32)
Et ole kummajainen. Nauti vapaudestasi! Nämä liitot kulahtaneita, ongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Oon a-seksuaali. Oikeen ootin ja toivoin edellisessä suhteessa tulevaa vapautta. Nyt kun asun omassa osoitteessa aion nauttia sinkkuudesta.
Hienoa! Hyvä Sinä👍
Vierailija kirjoitti:
Et ole kummajainen. Meitä sinkkunaisia on paljon. Ja olemme, yllätys, yllätys, itse usein valinneet tämän ja olemme ihan onnellisia. Etsi siis itsesikaltaista seuraa niin helpottaa tuo olo.
Onnelliset! Voi kunpa minäkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan tuntuu, että KAIKKI on parisuhteessa. Myös sairaalloisen ylipainoiset ja vaikka parrakkaat naiset.
Ap
Myös luonteeltaan v-mäiset ja ilkeät naiset on AINA parisuhteessa. Miehet jopa haluavat sitoutua näihin riivinrautoihin loppuelämäkseen. Muuttavat yhteen ja menevät naimisiin näiden kanssa.
Niinpä. Huomannut saman🤭
Olen elänyt vapaaehtoisesti sinkkuna 5 vuotta eikä kukaan kysele (enää), ihmettele tmv. Yksi läheisimmistä ystävistänikin elää ilman parisuhdetta, asuu omakotitalossaan onnellisesti (tiedoksi: kodin remppaaminen tehdään käsin ja lihasvoimalla - ei genitaaleilla).
Ei parisuhteessa tarvitse olla jos ei halua. Olen miettinyt miksi sinkkuja ihmetellään. Tässä pohtimani syyt:
- (teko)sääli / vahingonilo
- kateus
- Suomeen mahtuu vain yksi (1) hyväksyttävä tapa olla/tehdä per asia.
-matala äo: ei ymmärretä oman kokemuspiirin ulkopuolisia valintoja
Jokainen valitkoon oman tapansa elää, sehän on koko elämän tärkein juttu ja onnellisuuden edellytys.
T. SinkkuN
Jaa. Minä en tunne itseäni kummajaiseksi vaikka olen jo vuosia sitten eronnut viimeisimmästä parisuhteesta enkä halua enää uutta.
Eipä nuo toistenkaan suhteet sellaisilta kuulosta joissa haluaisin elämääni haaskata. Kummallista minusta on se että monet väkisin sellaisissa haluavat elää vaikka ei ole edes hyvä olla. Pelätään elää yksin.
Että kyllä meitä kummajaisia sitten on kahdenkin laisia.
Olen elämäntilanteeni vuoksi yksin eläjä. Ei mitään ongelmaa kaupungissa, käyn paljon yksin erilaisissa tapahtumissa, konserteissa, retkillä jne. Mutta maaseudulla yksin mennessäni minua pidetään kummajaisena, ensimmäinen kysymys pariskunnilta: "oletko sä ihan yksin?" Miten sä sinne yksin menit, eikö kukaan lähtenyt kanssasi? Vastaan, etten edes kysynyt ketään, saan ihmetteleviä ja sääliviä katseita (ajatuksia, voi raukkaa). Itselleni ei mitään ongelmaa.
Naiset tykkäävät.olla spermasateessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan tuntuu, että KAIKKI on parisuhteessa. Myös sairaalloisen ylipainoiset ja vaikka parrakkaat naiset.
Ap
Minä sairaalloisen ylipainoisena naisena en ole parisuhteessa.
Minulla oli hyvä avioliitto, 50 v, mutta sairaus vei puolisoni hoitokotiin. Se oli niin hyvä liitto, että toista ei voi tulla. Monen omaishoitajuusvuoden jälkeen yksin asuminen on niin luksusta. Ei mitään ongelmaa, nais- ja mieskavereita löytyy, mutta parisuhteeseen en rupea enää koskaan.
Olipa kummallinen ketju ja jotenkin ihan hirveän lapsellinen. Täynnä parisuhteessa olevien naisten haukkumista. Onko tämä yhden ihmisen kirjoittama, jossa hän kommentoi ja vastailee itselleen?
Täällä yksi joka kieltäytyy irtosuhteesta joka sekin vaatii toimiakseen liikaa eforttia.
Sitä järjestelee elämäänsä kohdan tapaamista varten vain kuullakseen että nyt tuli muuta, sori.