Tunnen itseni kummajaiseksi kun en ole parisuhteessa
Ihan kun eläisin jossain täysin muussa todellisuudessa kuin ne naiset, joiden elämää täyttää mies ja parisuhteen ongelmat, appivanhemmat, kesämökkeilyt, asunnon ostamiset, ehkäisyvaihtoehdot jne.
Kommentit (32)
Ja tosiaan tuntuu, että KAIKKI on parisuhteessa. Myös sairaalloisen ylipainoiset ja vaikka parrakkaat naiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole?
En tiedä. Kukaan ei halua olla mun kanssa enkä mä halua olla kenenkään kanssa. Ajatuskin koko parisuhteesta on erittäin kaukainen.
Ap
No et sinä kuitenkaan ole kummajainen. Jos kovasti toivot parisuhdetta, niin toivottavasti löydät sellaisen.
🙂
No mitä tähän nyt voi sanoa. Aloitappa sen miehen etsiminen.
Oon a-seksuaali. Oikeen ootin ja toivoin edellisessä suhteessa tulevaa vapautta. Nyt kun asun omassa osoitteessa aion nauttia sinkkuudesta.
Itseäni ärsyttää suunnatttomasti se, että pidetään itsestäänselvänä että pitäähän sitä nyt mies olla!
Tätä on minulle silmät pyöreinä ihmetelty. Ja kun sanon että en halua, sitäe ei voida uskoa vaan aletaan inttää.
Että kyllä sitä jonkinlainen kummajainen kokee olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää suunnatttomasti se, että pidetään itsestäänselvänä että pitäähän sitä nyt mies olla!
Tätä on minulle silmät pyöreinä ihmetelty. Ja kun sanon että en halua, sitäe ei voida uskoa vaan aletaan inttää.
Että kyllä sitä jonkinlainen kummajainen kokee olevansa.
Kerran alkoi lääkärikin tivaamaan tätä miesasiaa, kun hakeuduin vastaanotolle vatsakipujen takia. "Ei, en käytä ehkäisyä, mutta en myöskään voi millään olla raskaana."
Ap
Oletuksena siis lääkärillä oli, että tietysti mulla on puoliso tai vähintäänkin joku kumppani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan tuntuu, että KAIKKI on parisuhteessa. Myös sairaalloisen ylipainoiset ja vaikka parrakkaat naiset.
Ap
Niinpä.
Ja joillekin parisuhde ihan oikeasti on itsestäänselvyys.
Eiväthän ne sitä tietenkään itse kykene ymmärtämään.
Tunnen itse olevani ihminen jolle ei passaisi yksinolo, iy-suhteet, avo- eikä avioliitto, t neitsytpoika41
Juu, minä en jaksa olla tuollaisten naisten kaverikaan. Ketä kiinnostaa millä steroidilla myrkytät kehoasi jotta voit olla parempi seksiorja? Parisuhdenaiset kuormittavat toisia, ja jos eivät niin joutuu joksikin sairaalloiseksi kolmanneksi pyöräksi heidän suhteisiinsa. Hyh hyh. Olkoot avioliiton satamaan seilanneet keskenään ja nauttikoot toisistaan, sillä minä en heistä nauti
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nuo nimenomaan, sillä ovat vielä sillä kulttuurisella kehitysasteella että parisuhde on pop. Ne jotka ovat päässeet maistamaan irtosuhteita ja joilla on kysyntää, eivät edes suostu parisuhteisiin. Enenevä osa naisia kieltäytyy irtosuhteistakin
Et ole kummajainen. Meitä sinkkunaisia on paljon. Ja olemme, yllätys, yllätys, itse usein valinneet tämän ja olemme ihan onnellisia. Etsi siis itsesikaltaista seuraa niin helpottaa tuo olo.
Jotenkin outo lähtökohta, että juuri parisuhde täyttäisi naisen elämää. Aivan kuin se olisi muuten jotenkin vaillinainen.
Tai sitten oma piirini on vaan erilaista. Kesustelua ja tekemistä riittää riippumatta siitä ovatko ihmiset parisuhteessa vai eivät. Oikeastaan parisuhteista keskustellaan hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Myös luonteeltaan v-mäiset ja ilkeät naiset on AINA parisuhteessa. Miehet jopa haluavat sitoutua näihin riivinrautoihin loppuelämäkseen. Muuttavat yhteen ja menevät naimisiin näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outo lähtökohta, että juuri parisuhde täyttäisi naisen elämää. Aivan kuin se olisi muuten jotenkin vaillinainen.
Tai sitten oma piirini on vaan erilaista. Kesustelua ja tekemistä riittää riippumatta siitä ovatko ihmiset parisuhteessa vai eivät. Oikeastaan parisuhteista keskustellaan hyvin vähän.
Kyllä nuo mainitsemani aiheet aika vahvasti monen elämää tuntuu täyttävän. Niistä ainakin puhuvat jatkuvasti.
Ap
Sama! Kuulostaa utopistiselta.