Miten tulla toimeen ilman naista?
Kommentit (26)
Toki olen nyt vanhempi mies, mutta kun muistelee mitä tuskaa on elämä naisen kanssa niin tulee hymy huuleen kun muistaa asuvansa nyt yksin.
Minä tulen omalla autolla.
Autosi pakoputki on sinun naisen korvike,tosi kuuma reikä kun vaan pidät koslasi käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat vaatteet loppuu ja maha murisee.
Voi ei, tekikö äiti lakon?
Ihan vaan silleen, että peset itse omat pyykkisi ja tiskisi + siivoat säännöllisesti. Ikkunatkin on hyvä pestä välillä.
Pizzaa voit tilata kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mihis se MGTOW katosi?
Suurimmalla osalla noista on tuontivaimo.
Aikuiset ihmiset pärjäävät itsekseenkin mutta turha parisuhdetta on demonisoida. Sopivan ihmisen kanssa yhteinen elämä on oikeinkin mukavaa. Edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Toki olen nyt vanhempi mies, mutta kun muistelee mitä tuskaa on elämä naisen kanssa niin tulee hymy huuleen kun muistaa asuvansa nyt yksin.
Sun parisuhde oli siis yhtä surkea kuin näillä eronneilla palstamammoilla.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat vaatteet loppuu ja maha murisee.
Pese ja kokkkaa itse. Eikö äiti opettanut?
Yritä löytää tasapaino itseksesi. Tiedän että se ei ole helppoa, itsekin olen tosi yksinäinen.
Mut omat rutiinit ja jutut, ne antaa turvaa.
TÄH!!!??? Väärä palsta valitaa naisista että olisivat teille turhia.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset pärjäävät itsekseenkin mutta turha parisuhdetta on demonisoida. Sopivan ihmisen kanssa yhteinen elämä on oikeinkin mukavaa. Edelleen.
Kuinka moni onnistuu löytämään Sen Oikean? Googlaa terveellinen parisuhde. Harvalla on oikeasti tervettä rakkauteen perustuvaa suhdetta/liittoa. Etkä säkin aloita ettei kumppanin tarkoitus olekaan tehdä vastinpariaan onnelliseksi.
Helposti. Huolehdit vaan itse kaikista tarpeistasi, tunteistasi ja elämästäsi. Ihan niin kuin naisetkin huolehtivat ilman miestä