Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan kestää selvitä erosta?

Vierailija
21.07.2024 |

Erosta vuosi ja kaipaan takaisin vanhaan koko ajan enemmän. Onko tää normaalia. Ei kiinnosta ettiä uutta kumppania. Tuskin enää koskaan. Miehet on mitä on ja ei pysty sitoutumaan yhteen. Mä en tiedä mitä tehdä? Exän kanssa oon päivittäin viesteillä yhteydessä. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni noin 2 viikkoa kun löysin baarista uuden tilalle. Korvaava tuote on oikeastaan helppo löytää sillä kaikilla naisilla on samanlainen.

Vierailija
2/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme tuntia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääset yli jos exän kanssa päivittäin yhteydessä? Ootko vähän yksinkertainen? Ensiksi pitää lopettaa yhteydenpito ja poistaa numero, sit vasta alkaa se toipuminen. Se voi kestää vuoden tai viisikin vuotta, se riippuu ihan tilanteesta ja ihmisestä.

Vierailija
4/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää löytää uusi. Rakkaus on ikuista, kohteet vain vaihtuvat.

Vierailija
5/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-300 vuotta

Vierailija
6/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vielä viestittelet exän kanssa, eikö se homma ole jo taputeltu? Miksi erositte? Tottakai se vielä tässä vaiheessa tuntuu ettei kukaan enää kiinnosta kun roikut exässä.

Vierailija
7/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan että löydät Viinan Pelastuksen.

Vierailija
8/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan ap selviää erosta?

Vierailija
9/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni noin 2 viikkoa kun löysin baarista uuden tilalle. Korvaava tuote on oikeastaan helppo löytää sillä kaikilla naisilla on samanlainen.

Sepä. Ja auttaa jos ei ole niin ronkeli. Minullekkin riittää ihan sellainen tavallisen näköinen joka osaa vähän ruokaa laittaa, pesee mun pyykit ja antaa silloin kun mua haluttaa. Mitä sitä mies sen ihmeempää tarvitsee.

Vierailija
10/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ragsu valmiina se on helppoa. Lopeta ex yhteys Jos vielä semmoisia tunteita.  Tahtooko hän et roikut hänessä? Onhan niitäkin jotka palaa yhteen. Osa on mennyt vihille uudestaa saman tyypin kanssa. Huomaa että ovat sittenkin toisilleen parhaat.

Vierailija
11/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan että löydät Viinan Pelastuksen.

Höpön höpö. Säästän itseäni Jeesukselle tuhkakupiksi.

Ap.

Vierailija
12/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin yli siitä jo ennen kuin oltiin edes muutettu erilleen. Kun päätös on tehty, alkaa eron käsittely heti, muuttaessani se oli jo ohi.

Vierailija
13/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi se "vahva itsenäinen nainen joka ei miestä tarvitse"? Se vakio yyhhoo mantra?

Vierailija
14/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikisinkkuna tiedä mutta tuskin tuohon on mitään yhtä oikeaa vastausta.

Joskus on tuntunut hyvin pahalta kun sivusta on saanut seurata, kuinka toinen siirtynyt uuteen parisuhteeseen ennen kuin aiempi on päättynyt 

Samalla kun jätetty ex-kumppani ollut ihneissään, että miten pärjää kun yksin pitäisi elättää lapset ja lähtenyttä ei enää kiinnosta kuin hehkuttaa somessa kuinka ihana uusi kumppani on.

Vierailija
15/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää löytää uusi. Rakkaus on ikuista, kohteet vain vaihtuvat.

Paha tauti tuo rakkausriippuvuus. Se on heikon ihmisen merkki, että pitää olla joku toinen ihminen siinä valehtelemassa ,että rakastaa.

Näin miehenä voin kyllä myöntää käyttäneeni sitä saadakseni pillua. Sitä saa niin paljon helpommin kun valehtelee rakastavansa.

Ei se sen kummempaa ole kuin se, että naiset valehtelevat olevansa uskollisia. Ihan samaa valkoista valhetta yhtä kaikki.

Vierailija
16/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes kuolema meidät erottaa, joten siihen asti, kun kuolee.

Vierailija
17/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan vieläkin 12 vuoden jälkeen.

Vierailija
18/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipumisaika riippuu nähdäkseni siitä, mikä on ollut eron syy. Mulle oli helpompi erota ihmisestä, jossa näin jotain hyvääkin ja jonka kanssa vietetyt vuodet eivät tuntuneet hukkaanheitetyiltä. Vaikeampaa oli toipua törpöstä, josta jäi katkeruutta, miksi olin sitä sietänyt niinkin pitkään. Piti yksin analysoida koko juttu, kun toinen ei halunnut pohtia yhtään yhdessä, mikä meni pieleen. 

Vierailija
19/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toipumisaika riippuu nähdäkseni siitä, mikä on ollut eron syy. Mulle oli helpompi erota ihmisestä, jossa näin jotain hyvääkin ja jonka kanssa vietetyt vuodet eivät tuntuneet hukkaanheitetyiltä. Vaikeampaa oli toipua törpöstä, josta jäi katkeruutta, miksi olin sitä sietänyt niinkin pitkään. Piti yksin analysoida koko juttu, kun toinen ei halunnut pohtia yhtään yhdessä, mikä meni pieleen. 

Eron syy oli minä. Voin huonosti suhteessa. Mutta en voi nytkään hyvin. Joten mietin teinkö virheen. Mies vakuuttaa että on muuttunut rennommaksi eikä suutu mistään. En sitten tiedä. Niin kaduttaa. Mulla menee nyt yksin tosi huonosti. Deittailin miehiä mutta mulle tuli vaan ääliöitä. Nyt ei enää kiinnosta muut kuin exä

Ap

Vierailija
20/21 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron syy oli minä. Voin huonosti suhteessa. Mutta en voi nytkään hyvin. Joten mietin teinkö virheen. Mies vakuuttaa että on muuttunut rennommaksi eikä suutu mistään. En sitten tiedä. Niin kaduttaa. Mulla menee nyt yksin tosi huonosti. Deittailin miehiä mutta mulle tuli vaan ääliöitä. Nyt ei enää kiinnosta muut kuin exä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän