Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On tää helvetin masentavaa

Vierailija
20.07.2024 |

Istun monta tuntia kalastamassa, ja kalat ainoastaan pitää mua jonain narrina.

Syövät madot kyllä, mutta itse eivät koukkuun jää. Onko niille kasvanu aivot vai mitä??

Täällä ei oo mitään muuta tekemistä ku yrittää saalistaa kaloja ja siitäkään ei tuu mitään. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teit edes kalat onnellisiksi. Päivän hyvä teko.

Vierailija
2/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ne nauraa mulle. Tahallaan vetävät kohon veden alle ja sitten kun aattelen että no nyt jäi kiinni, niin pelkkä koukku vain jäljellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahti tulee ja syö sut. 

Vierailija
4/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee satteen njälkeen? Eikö ne sillon syö?

Vierailija
5/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ahvenia, varmaan jätät matoa roikkumaan, niin ne osaavat vatää madon pois koukusta. Laita mato koukkuun niin, että sitä ei jää koukun ulkopuolelle roikkumaan.

Vierailija
6/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne syö koko ajan, mutta vain pelkästään madot koukusta. Sinne menee madot mutta kalaa ei tule.

Vierailija
7/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne syö koko ajan, mutta vain pelkästään madot koukusta. Sinne menee madot mutta kalaa ei tule.

Mato laitettu väärin . laita kolme matoa päällekkäin.

Vierailija
8/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin koitin lapsille näyttää kalan. otin ämpärin mukaan ja kaikkee, saahan nyt matoongella aina kalan. pitkään koitin "isi, isi joko nappas" 20min myöhemmin "mika saakko sää kalaa" en saanut kalaa ja lapset menetti uskon isään.

Vierailija
9/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kalaverkot meressä. Menen aamulla nostamaan ne, saan varmaan ahvenia paljon. Viimeksi sain 12 kg ahvenia. Teen niistä fileitä ja osan myyn ja itse syön myös niitä. Yleensä saan viikon aikana noin 40 kg ahvenia josta tulee 14 kg ahven filettä. Myyn 20 eurolla kilo joten saan 280 euroa rahaa viikossa.

Vierailija
10/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kalaverkot meressä. Menen aamulla nostamaan ne, saan varmaan ahvenia paljon. Viimeksi sain 12 kg ahvenia. Teen niistä fileitä ja osan myyn ja itse syön myös niitä. Yleensä saan viikon aikana noin 40 kg ahvenia josta tulee 14 kg ahven filettä. Myyn 20 eurolla kilo joten saan 280 euroa rahaa viikossa.

ootko koittanu marinoida hanurissa ahventa? tulee hyvvää ja tekee vielä parempaa suolistolle, sinne vaa suoraa verkosta.