Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ujona voisin iskeä miehen?

Vierailija
20.07.2024 |

Nuorempana oli paljon helpompaa, kun alkoholi poisti ujouden. Nyt en nauti muutamaa juomaa enempää, ja ujous jäytää. Nuorempana oli kyllä niinkin, ettei kannattanut mennä juttelemaan pojille, koska he kyllä tulevat juttelemaan jos kiinnostuivat. Onko aikuisilla miehillä sama homma, tulette puhumaan jos kiinnostaa, ja jos ei niin unohda?

Onko miehillä jotain sanattomia keinoja ilmaista kiinnostusta? Itse hymyilen ja katson silmiin. Yleensä en katso ketään silmiin.

En uskalla mennä Tinderiin, yritän nyt vaan liikkua ihmisten ilmoilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joisit sen verran että ujous ei jäydä

Vierailija
2/7 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin, nuijalla päähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joisit sen verran että ujous ei jäydä

Minulla ei ole enää toleranssia alkoholin suhteen, koska otan niin harvoin. En halua joutua häpeämään holtitonta käytöstäni, mikä nyt vielä nuorelta naiselta voi mennä, mutta aikuinen nyt vaan ei voi enää puristaa miestä takamuksesta ja huutaa korvaan "hyvä perse, saanks mä tutustua siihen". Puhumattakaan siitä jos tulee huono olo. Oksentaminen ei vaan enää käy aikuiselta.

Vierailija
4/7 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tietysti hirveää saivartelua, mutta ei lähtökohdaksi kannata ottaa "iskemistä" ja uskoisin tämän koskevan samalla tavalla molempia sukupuolia.

Syy on siinä, että ei ihminen halua olla joku passiivinen toimenpiteiden kohde, jonka aktiivinen iskijä taivuttelee tanssimaan oman pillinsä mukaan.

Minkälainen käytös naisen puolelta sitten olisi miehelle mieleen? Ihan ystävällinen niitä näitä jutustelu riittää. Kyllä ne yhteiset mielenkiinnonkohteet sieltä nousevat esiin, jos sellaisia on. Eikä tarvitse olla mitenkään sosiaalisesti erityisen taitava puhemoottori. Miestä ei haittaa yhtään se, jos nainen vaikuttaa ujolta ja välillä keskustelun kulku takertelee. Sehän on suorastaan söpöä.

Vierailija
5/7 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Etsi mies

-Mene syliin

-Ota kulli käteen

Älä usko aikaisempaa postaajaa. Kyllä miehet arvostaa, jos nainen ilmaisee asiansa suoraan ja selkeästi. Ei mistään vihjailuista saa mitään selvää ja jos niitä harrastat, niin saat olla ilman. T: Mies

Vierailija
6/7 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman alkoholia suomen kansa olisi kuollut sukupuuttoon jo satoja vuosia sitten, ihan vain ujouttaan.

Vierailija
7/7 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kolahti selkeä ensirepliikki " Mennäänkö meille, tarviin miestä, vai haluatko tanssia ensin? "

-En

Voitko antaa mulle?  Kysyjä tosin oli varmistellut ottamalla suikkii   nukkuessani...

-Vaikeaa kieltäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä