Lauantai ilta. Mitä teillä on laseissa
Kommentit (46)
Mehua, en kai minä nyt lauantaina enkä varsinkaan lomallani juo alkoholia.
Olen kyllä tavallaan alkkis, tänäkin vuonna juotu yli 50% päivistä, mutta juon vain ennen työpäiviä koska työ vtuttaa. Viikonloput ja lomat menee melkein aina selvinpäin.
T. IT alan DI
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tavallaan alkkis, tänäkin vuonna juotu yli 50% päivistä, mutta juon vain ennen työpäiviä koska työ vtuttaa. Viikonloput ja lomat menee melkein aina selvinpäin.
T. IT alan DI
Sama paitsi olen aspa. Niin on perseestä se työ että krapula ei tunnu missään vaan se on plussaa että sen potemisesta maksetaan palkkaa.
Jääpaloja ja sokeritonta persikka jääteetä. Hyvin vie janon helteellä, jäätee vaan pissattaa kauhiasti.. Sokeriton jäätee on parempaa eikä niin makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. IT alan DI
Sama paitsi olen aspa. Niin on perseestä se työ että krapula ei tunnu missään vaan se on plussaa että sen potemisesta maksetaan palkkaa.
Minä ajattelen myös niin etten todellakaan pilaa vapaapäiviäni krapulalla, työpäivät voi pilata koska muutenkin perseestä työ.
T. IT alan DI
Kiljua. puoli-ilmaista eikä mene maha sekaisin niinkui kaljasta. Helppo tehdä myös.
Vierailija kirjoitti:
Sandelsia tölkissä.
Tuo on parasta!
Tuoretta appelsiinimehua. Kaupassa oli se kone mistä nappia painamalla pulloon saa vastapuristettua mehua.
Kylmää kahvia. Alkoholia en ole juonut jotain 15 vuoteen kun ei maistu. Mutta sitähän tässä ei kysyttykään
Aivan ihanaa rosé-viiniä lasissa terssilla lämpimästä kesäillasta nautiskellessa: Château dEstoublon Roseblood!
Ompa eilen ollut raitista porukkaa , varmaan muut jo baarissa olleet tuhon aikaan.
Perjantai-iltapäivä ja lasissa on kolmas rommicola ja fiilis vaan nousee
Nyt on kyllä tiistaiaamu ja tuopissa on Koffin litkuolutta.
Tiedän niin tuon tunteen. Itse pystyn nyt liki 10 vuoden raittiuden jälkeen juomaan tölkkilimua ilman, että se sihahdus avatessa toisi aina mieleen alkoholin ja sen kuin vitunpaskaa aikaa se oli kun alkoholia käytin. Meni pari vuosikymmentä aivan haaskuun.