Mies on kaveri exän kanssa?
Kaikki muu on ihan täydellistä, mies on niin huomioiva ja ihana. Sanoo haluavansa viettää enemmän aikaa kanssani. Meillä on mukavaa.
Mutta kun tuli puhe sitoutumisesta ja puhuttiin jo viikon sisään läpi ettei tavata muita. Mies kuitenkin otti puheeksi että tapaa exää ja he on kavereita. Tarkemmin, hänellä kesti pitkään päästä hänestä yli. Aistin että asia on herkkä.
Pelottaa että jos jatkan, minuun sattuu koska hän ei olekaan valmis tai yli exästä. Kokemuksia?
Kommentit (54)
Mutta haluaa silti nähdä exäänsä, vaikka sinä et haluaisi, että he näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Mutta haluaa silti nähdä exäänsä, vaikka sinä et haluaisi, että he näkevät.
Sanoin että se on ok ja että tietääkseni paremmin minun täytyy nähdä tilanne lähempää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan siitä erosta on?
Tämä on mennyt ohi, ainakin vuosi.
Ap
Vaikea tilanne on.
Katsele nyt rauhassa sit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tunne-elämältään tasapainoinen ei roiku exässä läheisenä kaverina jos haluaa rakentaa uutta parisuhdetta. Niin se vaan menee.
En sanonut läheisiä. Mutta edelleen tapaavat.
Mies on muuten todella hyvä ja ajattelevainen ihminen. Minua kuitenkin hämää se kuinka aistin ettei tämä asia ole ihan selkeä.
Ap
Nii paljon loogisempaa olisi ollut unohtaa koko ex eikä tavata jos erosta ei meinaa päästä yli.
Sitten jos tunteet väljähtyneet/kaverillistuneet jo suhteessa niin sitten kavereina eroaminen,
Minä olen ollut kavereita ja jopa ystäviä useammankin exäni kanssa, koska en ole eronnut heidän kanssaan missään riidoissa, ja parisuhteideni kantavana tekijänä on aina ollut se ystävyys. Paria heistä tapaan edelleen satunnaisesti, vaikka viimeisimmästäkin erosta on mennyt jo 20 vuotta. Usein nämä ystävyyssuhteet ovat toki jossain määrin etääntyneet ex-miehen löytäessä uuden kumppanin, koska ne uudet kumppanit ovat olleet mustasukkaisia, mutta jollain tasolla ne ystävyyssuhteet kuitenkin jatkuvat edelleen. Itse olen ollut jo pitkään naimisissa, joten ainakaan minun puoleltani tähän ei liity minkäänlaista exien haikailua eikä ole koskaan liittynytkään. En usko että myöskään heidän puoleltaan. Olemme vaan tulleet hyvin toimeen keskenämme ja tunteneet toisemme paremmin kuin kaverit yleensä, kun yhdessä kuitenkin aikoinaan elettiin vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tunne-elämältään tasapainoinen ei roiku exässä läheisenä kaverina jos haluaa rakentaa uutta parisuhdetta. Niin se vaan menee.
Höpöhöpö. Seurustelen onnellisesti ja olen ex-tyttöystäväni lapsen kummi ja olemme parhaat ystävät. Myös toinen ex-kumppani on läheinen ystävä. He ovat myös nykyisen ystäviä.
Nii eli exäs lopetti pillun antamisen ja heti palaist takaisin jos antais
ettekste voi tehä kimppaa kaikki antaa kaikki saa kätzää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä, että saisit tavata tämän kyseisen exän. Jos tämä on ehdoton EI hänelle, juokse.
Varmasti saisin tavata. Mies on kaikinpuolin hyvin luotettava. Ellei takana ole jotain mitä hän ei itsekään halua myöntää. Siksi täällä kysyin, miltä kuulostaa.
Ap
Turha ehkä lähteä spekuloimaan noilla mitä ei halua itsekään myöntää. Kuulostele roikkuuko exässä vai ei
Vanha ketju, mutta soisiko hälytyskellot jos näkisit että mies lähettelee kuvia exälleen viestitellessä? Sanoo ystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta soisiko hälytyskellot jos näkisit että mies lähettelee kuvia exälleen viestitellessä? Sanoo ystäväksi.
Siis sydämen kuvia. Ei tullut tekstiin.
En miehenä ymmärrä moista. Exät on exiä ja sillä sipuli. Numero estoon ja elämä jatkuu.
Hänen teot puhuu sen puolesta että olen ykkönen.
Ap