Mies on kaveri exän kanssa?
Kaikki muu on ihan täydellistä, mies on niin huomioiva ja ihana. Sanoo haluavansa viettää enemmän aikaa kanssani. Meillä on mukavaa.
Mutta kun tuli puhe sitoutumisesta ja puhuttiin jo viikon sisään läpi ettei tavata muita. Mies kuitenkin otti puheeksi että tapaa exää ja he on kavereita. Tarkemmin, hänellä kesti pitkään päästä hänestä yli. Aistin että asia on herkkä.
Pelottaa että jos jatkan, minuun sattuu koska hän ei olekaan valmis tai yli exästä. Kokemuksia?
Kommentit (54)
Ja mikä on pitkä aika päästä yli erosta? Milloin tämä ero tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystyis sulattaa tota kyllä. Tossa tilanteessa miehellä ei ole yhtäkään oikeaa ja järkevää syytä pysyä exänsä kaverina ja jopa tapailla häntä. Heillä ei pitäisi olla enää mitään puitavaa. Ja jos miehellä kesti pitkään päästä yli erosta, niin hänellä oli tunteita yhä eron hetkellä.
Sitä paitsi, eihän sitä pääse kunnolla yli, jos koko ajan on yhteyksissä.
Pitäis olla ihan nollalinja tapaamisille, jos haluu päästä yli ja rakentaa jotain sun kanssa.
Mies on hyvin rakastava monia kohtaan. Minusta ihan helmi.
Ymmärrän että tämä meidän juttu voi muuttaa asioita ja minun täytyy olla myös vähän kärsivällinen.
Mutta en voi olla tässä pitkään, koska olen jo nyt todella ihastunut. Olemme vasta pari viikkoa tavanneet. Mies kutsuu minua rakkaaksi.
En tiedä missä määrin minun pitäisi suojella itseäni ja miten.
Ap
Traumatisoituneet on usein just tuollaisia että exissä roikutaan kun muitakaan läheisiä ihmissuhteita ei oikein ole/pysty luomaan. Voi olla että mitään romanttiseen päinkään ei ole ollut aikoihin mutta mistäs sinä sitä voit tietää, no et mistään valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Traumatisoituneet on usein just tuollaisia että exissä roikutaan kun muitakaan läheisiä ihmissuhteita ei oikein ole/pysty luomaan. Voi olla että mitään romanttiseen päinkään ei ole ollut aikoihin mutta mistäs sinä sitä voit tietää, no et mistään valitettavasti.
Hänellä on paljon läheisiä ihmissuhteita.
Ap
Ei onnistuisi minulla. Ajattelisin koko ajan, että tuo on jörninyt kumppaniani useat kerrat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä. Sanoisin että et pysty siihen että joku exä pyörii kuvioissa ja jos se ei hänelle käy, voit vetää siitä johtopäätöksesi kuinka tosissaan on kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystyis sulattaa tota kyllä. Tossa tilanteessa miehellä ei ole yhtäkään oikeaa ja järkevää syytä pysyä exänsä kaverina ja jopa tapailla häntä. Heillä ei pitäisi olla enää mitään puitavaa. Ja jos miehellä kesti pitkään päästä yli erosta, niin hänellä oli tunteita yhä eron hetkellä.
Pitäis olla ihan nollalinja tapaamisille, jos haluu päästä yli ja rakentaa jotain sun kanssa.
Ymmärrän että tämä meidän juttu voi muuttaa asioita ja minun täytyy olla myös vähän kärsivällinen.
Mutta en voi olla tässä pitkään, koska olen jo nyt todella ihastunut. Olemme vasta pari viikkoa tavanneet. Mies kutsuu minua rakkaaksi.
En tiedä missä määrin minun pitäisi suoje
Red flag!
Mies on hyvin rakastava monia kohtaan ja kutsuu sua rakkaaksi jo nyt parin viikon jälkeen.......
Tommoset hurmurit on sitten niitä pettäjiä, vaikka luulet, että on sellainen ihana kiltti nyhverö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenmonet pelimiehet on nähty. Hän ei ole sellainen, vaan todella herkkä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitä vähemmän syytä roikkua exässä, josta olipa vielä vaikea päästä yli.
Jotkut jäävät hengailemaan ja odottamaan, että josko se exä muuttaisi mielensä, kun vain käyttäytyy mukavasti, on yhteyksissä ja näkee.....
Jos hänellä on paljon läheisiä ihmissuhteita, pitää exäänsä nähdä ja jutella, niin eikö oo jo liian extrovertti, vai haluutsä oikeesti tollasen miehen, joka vähän huseeraa sinne, tänne ja tonne?
Ja on kaikille ihana kultamussukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitä vähemmän syytä roikkua exässä, josta olipa vielä vaikea päästä yli.
Jotkut jäävät hengailemaan ja odottamaan, että josko se exä muuttaisi mielensä, kun vain käyttäytyy mukavasti, on yhteyksissä ja näkee.....
Jos hänellä on paljon läheisiä ihmissuhteita, pitää exäänsä nähdä ja jutella, niin eikö oo jo liian extrovertti, vai haluutsä oikeesti tollasen miehen, joka vähän huseeraa sinne, tänne ja tonne?
Teet kyllä nyt tästäkin vääriä johtopäätöksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tunne-elämältään tasapainoinen ei roiku exässä läheisenä kaverina jos haluaa rakentaa uutta parisuhdetta. Niin se vaan menee.
Ei ole tunne-elämän häiriö, että on kaveri ex:n kanssa.
Kaikki parit kun eivät eroa riidoissa ja hampaat irvissä taistellen.
Tällä palstalla kirjoittelevat vain ne, joilla on ollut erittäin epäonnistunut avioliitto ja parisuhde.
Tahallaan vältetään puhumista liitoista, joista on erottu yhteisellä päätöksellä. Ja joissa ex:n kanssa ollaan niin sanotusti kavereita edelleen.
Toivotetaan hyvät joulut, moikataan ja jutellaan kun ollaan samassa paikassa syömässä tai juhlissa.
Ei kaikkien suomalaisten erot ole perseestä.
No mutta ap, sun vaistosihan sanoo, että mies ei ole yli tuosta naisesta. Tulit jopa tekemään siitä aloituksen. Niin miksi nyt sitten lähdetkin puolustuslinjalle, kun vaistosi saakin tukea meidän kommenteista?
Miksi sinä tunnet uhkaa tästä exästä? Vaikka miehesi ei ole antanut sellaista - kirjoitustesi perusteella - ymmärtää.
Toiset kykenevät pysymään ystävinä, ei sen kummempaa.
"Pelottaa että jos jatkan, minuun sattuu koska hän ei olekaan valmis tai yli exästä."
Näin kirjoitit. Tässähän on todellinen riski tuohon, nimittäin heillä ei ole mitään syytä enää olla tekemisissä. Varsinkin, kun sä et halua, että muita tavataan. Saatika entisiä, joita on rakastettu ja ehkä vielä rakastetaan...
Kunnon pelimies onkin sellainen herkkä. Et osaakaan olla varuillas sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä tunnet uhkaa tästä exästä? Vaikka miehesi ei ole antanut sellaista - kirjoitustesi perusteella - ymmärtää.
Toiset kykenevät pysymään ystävinä, ei sen kummempaa.
Ap:n vaisto sanoo niin.
Jos miehellä on pitkään kestänyt päästä yli tuosta naisesta, niin onhan mies tosissaan häntä rakastanut ja kuka ties oikeasti vieläkin rakastaa ja elättelee toiveita. Ei ne tunteet napista painamalla lopu. Ja mies ruokkii mahdollisia tunteita yhteyksiä pitämällä..
Vierailija kirjoitti:
No mutta ap, sun vaistosihan sanoo, että mies ei ole yli tuosta naisesta. Tulit jopa tekemään siitä aloituksen. Niin miksi nyt sitten lähdetkin puolustuslinjalle, kun vaistosi saakin tukea meidän kommenteista?
Koska vaisto ei ole aina oikeassa. Tai vaikka olisikin, hän todennäköisesti aidosti haluaa olla kanssani ja muu voi olla selvitettävissä.
Ap
Kyllä se vaisto usein oikeaan osuu. Jos sulle tuli jo fiilis, että mies ei oo päässy exästään yli, niin asia sitten on niin. Joko tyydyt sitten siihen, että mies ei asiaa myönnä ja tapailee tätä exäänsä. Yritä sitten luottaa siihen, että olet miehelle nyt sitten yhtäkkiä ykkönen.