Täytyykö vielä nykyään olla sukkahousut ns. arvokkaammissa juhlissa
Kuten häissä? Inhoan sukkiksia. Tosin polvisukat ehkä riittää, jos mekko on tarpeeksi pitkä.
Kommentit (9)
Kyllä. Paljaat jalat on äklöt muille.
En ymmärrä miksi olsi, jokin erityine pakko. - Vielä vähemmän, että pakko olsi jossain kesähäissä; kun lämpötila voi olla niin sisällä kuin ulkona yli +21C . (Jossain virallsisissa hautajaisissa ymmärtäisin, ehkä paremmin, mutta silloinkin voi valita asunsa niin, että polvisukat riittää).
Yliopisto-opiskelija
Ei tarvitse. Kuningas Charles III kruunajaisissa sukkahousut oli poistettu virallisista vaatteista, joten jos siellä ei tarvinnut käyttää sukkahousuja, niin ei kyllä tarvitse Minnan tyttären rippijuhlissakaan.
Mitä iloa on alipukeutumisesta siihen vedoten, että "ei ole pakko"? Kyllä se näkyy, mikä näkyy.
En käytä sukkahousuja.
Saan hyvin nopeasti virtsatieinfektion jos käytän sukkahousuja. Mieluummin olen vaikka alipukeutunut kuin otan kauheat kivut ja ab-kuurin.
Kyllä mä laittaisin. Jalat on niin paljon siistimmän näköiset sukkahousuissa. Kun kerran laittaudun juhlaan muutenkin, niin toki laitan myös sukkikset.
Miten niin Täytyykö ? Ne voi laittaa jotta sääret näyttää siistimmiltä
Itse käytän, koska rumat jalat. Mutta mielestäni ei niitä tarvitse kesähäihin laittaa.