Vaimon outo käytös
Olen nelikymppinen samanikäisen naisen kanssa naimisissa oleva mies. Minua on alkanut ihmetyttämään vaimoni menot. Perinteisesti olen hoitanut kotia ja meidän kahta lasta enemmän, mutta viimeaikoina hoitaminen on jäänyt käytännössä vain minun vastuulleni.
Onko normaalia tehdä 8-16 työpäivää, mutta joka päivä 2-3 tuntia ylitöitä ja siihen päälle 2-3 kertaa viikossa salillakäyntiä ja ehkä lenkki vielä päälle? Siis arkipäivät näin. Viikonloppuisin ollaan usein yksi kokonainen päivä lapsuudenkodilla vanhempia katsomassa ja se viikonlopun toinenkin päivä menee esimerkiksi työpalaveriin (siis viikonloppuna?). Häntä ei silloin saa kiinni, on 3-5 tuntia töissä ja edes hänen vanhempansa ei enää tahdo saada vaimoani kiinni ja soittelevat minulle, missä tämä on.
Tuntuu oudolta, hieman pahalta, mutta siitä ei voi keskustella tai vaimolla menee hermot ja väittää minun syyllistävän häntä töiden tekemisestä ja harrastuksista. Minä en siis niille reissuille pääse mukaan, minulle jää se lastenhoitajan rooli.
Kommentit (27)
Niin läpinäkyvän paska provo että häpeäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä vaimo tekee työkseen?
Osastonsihteerinä terveyskeskuksessa.
ap
Voit unohtaa AP nuo ns ylityöt samantien 😱
Se käy mun luona nussimassa. Jää usein lepäämäänkin ku viinaakin ottaa.
On todella outoa käytöstä naiselta. Normaali nainen olisi tuossa vaiheessa jo eronnut aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä vaimo tekee työkseen?
Osastonsihteerinä terveyskeskuksessa.
ap
Hyvinvointialuella on nyt niin tiukat budjetit, että siellä ei ylitöitä tehdä (onko joskus tehty?).
Valitettavasti tuo kuulostaa siltä, että hän on henkisesti eronnut jo. Voi olla että kasaa varoja eroa varten tai sitten on uusi suhde menossa.
Jos et ole varautunut eroon, niin aloita hyvä mies jo nyt. Varaa aika terapeutille ja asianajakaan ei ole huono ajatus. Sun ei tartte trhdä mitään muuta kuin varautua ja kuunnella/seurata ammattilaisten neuvoja.
Ja mitä tahansa teetkin, niin älä hae eroa, älä jätä kotiasi, ja älä hylköö lapsiasi. Tämä kolmikko on hyvin yleinen lyömäase siinä kummasta tulee lopulta ensijainen huoltaja ja kummasta maksuhenkilö.