Kuinka monella käy ulkopuolinen siivooja?
Kommentit (18)
Ehtii just siivota lattiat ja kylppärin ja vessan. On kyllä iso apu.
ollaan oltu tyytyväisiä. 4h+keittiö omakotitalon siivouksesta jää vähennyksen jälkeen n. 40e maksettavaksi kerralta.
Paljonkohan maksaa? meillä ok-talo 4h+keittiö!
He ovat vaan rahakkaita! :P
T. Kotiäiti
jo silloin kun olin kotiäiti ja nyt kun ollaan molemmat töissä. 2 kertaa kuussa 2 tuntia / kerta sisältää imuroinnin, lattioiden pesun, pölyjen pyyhinnän, keittiön ja kylppärin kevyen pesun.
On hintansa väärtti. Torstai-iltana järjestellään tavarat paikoilleen ja tasot tyhjiksi ja kun perjantaina tullaan kotiin, niin on puhdasta ja raikasta.
Kyllähän sitä tavarasiivousta, keittiöpuuhaa ja pyykkihuoltoa silti riittää joka päivälle ja niihin hommiin lapsetkin osallistuvat. Lisäksi ikkunanpesut ja muuta perusteellisemat siivoukset tehdään itse.
Ihanaa on se, että ei tarvitse lauantaiaamua aloittaa sillä että toinen vie lapset ulos ja toinen tamppaa matot, imuroi, luuttua jne. vaan herätään siistissä kodissa ja voidaan tehdä jotain kivaa yhdessä koko perhe.
Maksaa verovähennyksen jälkeen reilun 20 euroa / kerta. En raaski ottaa joka viikolle.
Siivouksessa suurin aika menee juuri tavaroiden paikoilleen laittamiseen ja tasojen siivoamiseen. Miksi sitä hommaa ei sitten veisi itse loppun asti. Laiskuutta sanon minä. =)
Vierailija:
jo silloin kun olin kotiäiti ja nyt kun ollaan molemmat töissä. 2 kertaa kuussa 2 tuntia / kerta sisältää imuroinnin, lattioiden pesun, pölyjen pyyhinnän, keittiön ja kylppärin kevyen pesun.OMaksaa verovähennyksen jälkeen reilun 20 euroa / kerta. En raaski ottaa joka viikolle.
?????????? Mikä firma tekee 2 tunnin käyntejä? Eikös minimiaika ole yleensä 3 tuntia?? Ainakin noilla isommilla firmoilla? Ja ehtiikö kahdessa tunnissa? Halpakin tuo on! Mikä firma ja missä toimii? Minkäkokoisen asunnon siivoaa tuossa ajassa?
Tuntui, että hutaisten tehtiin se, mikä pystytään kaksin puolessa tunnissa. Ei kenkiä edes järjestelty ja pölytkin sinne päin. Silti laskutus oli kolmiosta kolme tuntia. Miehen kanssa pystytään samaan suoritukseen todellakin puolessa tunnissa, kun tavarat on paikallaan ensin. Alettiin myös miettimään sitä, että siivous ei ole meille mitenkään vastenmielistä eli siivotaan itse ja käytetään raha johonkin muuhun.
Meillä kävi muuten Sivina. Tampereella asutaan.
Saattaahan se tietty jonkun mielestä olla laiskuutta, mutta omasta mielestäni se on asioiden priorisointia. Ja varakkuutta. :P
tuosta priorisoinnista vielä, olen mieluummin senkin ajan lasteni kanssa, joka siivoukseen kuluisi. Mitenkäs sinä? : P
T. Kotiäiti
P. S. Muille: Onnistuu meidän siivoojalta ainakin 2 tunnissa tuo e. m. siivous...
Ninjan Siivous oy Helsingissä. Ei huippulaatua, mutta on halpa ja hintansa väärtti. Tosin hinta nousee maaliskuun alusta vähän.
Isommat siivoukset joudutaan tosiaan tekemään itse, kun eivät siinä kahden tunnin viikkosiivouksessa siirtele huonekaluja ja pölytkin pyyhkivät vain silmän korkeudelta. Mutta musta on ihanaa että se ns. viikkosiivous imurointeineen ja lattian luuttuamisineen on poissa meidän perheen viikonloppuohjelmasta.
Meillä on pieni asunto, mutta kaksi tuntia on tosiaan heidän miniminsä. Googleta ninjan siivous, niin näet hinnat.
kaksi kertaa kuussa, eli joka toinen viikko. On hintansa väärtti, varsinkin verovähennyksen jälkeen.
Siivotaanko talo ulkoa vai mitä tässä haetaan.
Sana " ulkopuolinen" lienee ko. lauseessa tarpeeton.
mut ei pelkästään vaan siivoa, vaan myös silittää ja mankeloi.
Kotitalousvähennyksen jälkeen maksettavaa jää n. 25 euroa/kerta.
Sivina ei ole meillä käyvä firma, mutta tuttavallani käy Sivinan siivoojat. Ennen heillä kävi sama kuin meillä (yksityinen pieni firma) mutta eivät tykänneet ko. siivoojista (meillä ei ole ollut valittamista) ja vaihtoivat Sivinaan. Tykkäsivät kovasti ja suosittelivat meillekin, mutta ei ainakaan vielä olla vaihdettu.