Mitä sun lasten isä tekee työkseen?
Kommentit (49)
Valmistaa 3ea:ta ja muita hienoja leikkelemakkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Outo ja ylimielinen kommentti. Mikä ihmeen lasten isä? Mikset sano, että mitä aviomiehesi tekee työkseen? Ja tuo mäsäkieli on oksettavaa.
Se on tätä nykypäivää, valitettavasti. Haureus. Irtosuhteita ja irtolapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ja ylimielinen kommentti. Mikä ihmeen lasten isä? Mikset sano, että mitä aviomiehesi tekee työkseen? Ja tuo mäsäkieli on oksettavaa.
Äly hoi älä jätä. En mä ainakaan ole lasta saanut mistään irtosuhteesta vaan ihan oltiin avoliitossa, mutta erottiin myöhemmin. Ei mitään haureutta vaan kahden aikuisen ihmisen parisuhde. Lapsi nykyään aikuinen.
Mikä edes on irtolapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äly hoi älä jätä. En mä ainakaan ole lasta saanut mistään irtosuhteesta vaan ihan oltiin avoliitossa, mutta erottiin myöhemmin. Ei mitään haureutta vaan kahden aikuisen ihmisen parisuhde. Lapsi nykyään aikuinen.
Mikä edes on irtolapsi?
Kyllä avoliitto on haureus. Irtolapsi on lapsi joka syntyy tilapäisistä suhteista. Hyvä jos teidän lapsella oli ns ydinperhe.
Ehkä arvelitkin jo että olen uskova. Raamatun Sanan mukaan ihmisen seksuaalisuus tulee toteuttaa avioliitossa, joka tietysti on miehen ja naisen välinen. Avioton pitäisi elää selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes on irtolapsi?
Kyllä avoliitto on haureus. Irtolapsi on lapsi joka syntyy tilapäisistä suhteista. Hyvä jos teidän lapsella oli ns ydinperhe.
Ehkä arvelitkin jo että olen uskova. Raamatun Sanan
No se on sun mielipiteesi ja sä voit elää Raamatun mukaan. Älä kuitenkaan vaadi sitä muiltakin, etenkään meiltä ei-uskovaisilta. Avoliitto on mulle yksi parisuhteen muoto eikä mikään synti tai haureus. Seksi ei kuulu vain avioliittoon.
Lapsi on lapsi eikä mikään ikävän kuuloinen irtolapsi. Todella vastenmielistä käyttää viattomasta lapsesta tuollaista nimitystä. Ollaan niin hyvää uskovaista, mutta sitten haukutaan rumasti muita jotka tekee toisin kuin uskovainen itse. Ei me ei-uskovaiset välitetä koska teillä on seksiä, syntyykö lapset avioliittoon jne. Ihan sama, tehkää kuten teette, mutta antakaa meidän muiden elää omalla tavallamme.
Potkunyrkkeilijä