Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö jotakin hyväntekeväisyyttä?

Vierailija
19.07.2024 |

Olisi mukava kuulla minkälaista hyväntekeväisyyttä palstalaiset harrastaa. Lahjoitatko säännöllisesti jollekin järjestölle, osallistutko keräyksiin, käytätkö omaa aikaasi hyvää tehden tai jotakin muuta? Ehkä joku muukin saisi tästä ketjusta kipinän aloittaa jonkin hyväntekemisen.

Itse lahjoitan säännöllisesti rahaa yleishyödylliselle järjestölle joka on sydäntäni lähellä. Vaikka summat on pieniä niin ajattelen, että pienistä puroista syntyy iso virta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenys palkasta tarkoin valittuun kohteeseen. Ei näihin nykyajan p*ide, lgbt 🤮 tms. Ei todellakaan. Lisäksi työskentelen saman järjestön vapaaehtoisena ruoka- ja kahvitarjoiluissa. 

Vierailija
22/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän 2x viikossa ilmaiseksi yhtä lastenkerhoa. Oma lapsi kävi aikanaan samaa kerhoa ja silloin tuurasin joskus 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Syöpäsäätiön kuukausilahjoittaja. Tekevät tärkeää työtä. Olen jollakin tapaa aina pelännyt syöpäsairauksia. Lahjoittamalla pystyn edes jollakin tapaa vaikuttamaan. Koskaan ei tiedä milloin itse tai joku läheinen sairastuu ja silloin varmasti toivoo, että hoidot olisivat mahdollisimman kehittyneitä. Tietysti haluan tukea myös syöpään jo sairastuneita ja heidän läheisiään. Rahallisesti lahjoitussumma ei ole iso mutta ei sen tarvitsekkaan olla, kun tarpeeksi moni lahjoittaa. Jos en minä niin kuka.

Vierailija
24/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
25/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä minulla ei ole rahaa eikä muitakaan resursseja siihen. Olen aiemmin ollut lahjoittaja. Nyt autan läheisiä. 

Vierailija
26/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata euroa KUA lle kun sain rahaa paljon, muulloinkin pienempiä summia.

Vierailija
27/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan työttömänä sohvalla ja katson tv:tä, jotta muut voisivat tuntea itsensä paremmiksi ihmisiksi. Kyllä tämä hyväntekeväisyys ottaa välillä koville, mutta mitä sitä hyvä ihminen ei muiden onnen eteen tekisi.

Vierailija
28/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mieli ry: n tukihenkilö. 

Vierailija
29/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli liittyä johonkin järjestöön joka on omien arvojen mukainen ja jossa tehtä työtä vähävaraisten  lapsiperheiden hyväksi. Saisi lisää sisältöäkin elämään ja hyvän mielen.

Vierailija
30/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan antaa joskus juopolle muutaman euron tarpeeseen, jos keksii kysyä.

Millekään liikkeelle ei irtoa penniäkään.

Vierailija
31/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistun joka vuosi Roosa nauha-keräykseen.

Tuet siis sitä, että sairaisiin kokeillaan erilaisia asioita ja heitä käytetään koekaniineina. Ei ole hyvä juttu.

Vierailija
32/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autan ja olen auttanutkin, niin se on aina suoraan kohdehenkilölle ilman rahastavia välikäsiä.

Vierailija
33/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan paikalliselle löytöeläinsuojalle joko ihan rahaa tai kissanruokaa/muuta, mitä heidän "toive/tarvelistallaan" milloinkin on mainittuna. 

Vierailija
34/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 2-4 krt per vuosi pattayalla, siellä hyväntekeväisyyttä  aina,paljon.

T.setämies

Vierailija
35/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetän rahaa sen mitä pystyn Ukrainan armeijalle.

Sairasta tukea sotaa käyvää valtiota 

Lyhyt on muistisi! Sairasta on tukea hyökkkäjävaltio Venäjää ja sairasta olisi olla tukematta Ukrainaa. Myös Suomeen hyökättiin Venäjän toimesta Mainilan laukausten kajahdettua ja näin Suomesta tuli ilman omaa syytään sodan osapuoli. Nyt Ukraina on samassa tilanteessa.

Suomeakin autettiin sekä sodan aikana että sodan jälkeen. Vielä enemmän olisi pitänyt muiden maiden auttaa sota-aikana. Arvostan sinua, joka lähetät rahaa Ukrainan armeijalle. Minä olen vienyt tavaraa ja vaatteita Ukraina- keskukseen. 

Vierailija
36/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistun joka vuosi Roosa nauha-keräykseen.

Tuet siis sitä, että sairaisiin kokeillaan erilaisia asioita ja heitä käytetään koekaniineina. Ei ole hyvä juttu.

Syöpätutkimus tarkoittaa todellakin lääkeyhtiöiden koekaniinina käyttämistä.

Vierailija
37/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin kaupasta keksipaketin juopuneelle miehelle, joka kaatuili. Sai ainakin vähän verensokeria ylös ja jotain helppoa syötävää.

Vierailija
38/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan, jos näen todellisen hädän lähelläni.

Vierailija
39/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulon sukkia Asunnottomien Yöhön , omat langat.

Vierailija
40/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan kuukausittain Fidalle, lisäksi Kirkon Ulkomaanavulle epäsäännöllisen säännöllisesti.