Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö jotakin hyväntekeväisyyttä?

Vierailija
19.07.2024 |

Olisi mukava kuulla minkälaista hyväntekeväisyyttä palstalaiset harrastaa. Lahjoitatko säännöllisesti jollekin järjestölle, osallistutko keräyksiin, käytätkö omaa aikaasi hyvää tehden tai jotakin muuta? Ehkä joku muukin saisi tästä ketjusta kipinän aloittaa jonkin hyväntekemisen.

Itse lahjoitan säännöllisesti rahaa yleishyödylliselle järjestölle joka on sydäntäni lähellä. Vaikka summat on pieniä niin ajattelen, että pienistä puroista syntyy iso virta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan rahaa ja teen vapaaehtoistyötä.

Myös minun rahanlahjoittamiseni on vaatimatonta, kuukaudessa noin 60 euroa.

Ilman meitä vapaaehtoisia ei SPR ja potilasyhdistysten ym. vertaistuki toimisi.

Vierailija
2/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan veroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän rahaa sen mitä pystyn Ukrainan armeijalle.

Vierailija
4/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen Kirkon ulkomaan avulle per kuukausi - suoraveloitus. Jouluisin Joulupuuta muutamia paketteja, sitten yhteisvastuukeräys satanen.. Lahjoitan vaatteita, kudon lapasia ja sukkia.

Mä olen yhdessä avustusjärjestössä töissä. Sitä kautta olen lähtenyt myös "naapureita" jelppimään. Eli näitä ruokakasseja kasaamaan ja jakamaan. "Soppakeittiöllä" toisinaan käyn tekemässä ruokaa. Asunnottomien yössä jakamassa vaatteita ja korvina. Lipaskeräystä ja yleistä huolenpitoa.

Walkersiin mua on vasta pyydetty, kun tulen nuorten kanssa hyvin juttuun. Se on nyt pohdinnan alla, miten saisin ajan riittämään.

Vierailija
5/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaukselle 100€ /vuosi.😄

Vierailija
6/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä kuin kirkonrotta, en pysty antamaan rahaa. Olen SPR:n ystävätoiminnassa mukana.

Vierailija
7/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyötä olen tehnyt, mutta ei huvita enää. Huonosti organisoitua ja kolmannet osapuolet sotkee kaiken. Kysyntä ja tarve eivät oikeasti kohtaa. 

Vierailija
8/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuukausilahjoittaja kahdelle järjestölle, sen lisäksi lahjoitan satunnaisesti eri kohteisiin.

Vierailija
9/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoinen, en voisi elää auttamatta muita kun kerran voin.

Vierailija
10/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittanut runsaasti kelvollista tavaraa SPR: n Konttiin. Usein myös ostanutkin. 

Pelastakaa Lapset keräykseen Tähdet Tähdet ohjelman yhteydessä osallistuin.

Vierailija
11/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ihmisille mahdollisuuden tehdä hyväntekeväisyystyötä. T:Asunnoton, työtön juoppo.

Vierailija
12/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, maksan 75.000 vuodessa veroja, joista sitten jaetaan kaikenlaisille työhaluttomille köyhäinavustusta.

Vierailija
13/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan yhtä erittäin vähävaraista henkilöä viemällä hänelle kassilliset ruokaa, pesuaineita ym. päivittäistarvikkeita silloin kun edunvalvojan määrittämä kuukausittainen kauppabudjetti on tullut täyteen liian aikaisin.

Vierailija
14/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan ihmisille mahdollisuuden tehdä hyväntekeväisyystyötä. T:Asunnoton, työtön juoppo.

Kiitos. Kiillotatko vielä sädekehääni?

Vierailija
15/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan muutamalle järjestölle. Teen myös joskus vapaaehtoistyötä, kun ruuhkavuosilta ehdin. Suomi on, tai on ainakin ollut, yhdistystoiminnan luvattu maa. Yhteisen hyvän eteen tekeminen antaa paljon.

Vierailija
16/44 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, maksan 75.000 vuodessa veroja, joista sitten jaetaan kaikenlaisille työhaluttomille köyhäinavustusta.

Kuulostatpa jalolta ihmiseltä. Not.

Vierailija
17/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun joka vuosi Roosa nauha-keräykseen.

Vierailija
18/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän rahaa sen mitä pystyn Ukrainan armeijalle.

Sairasta tukea sotaa käyvää valtiota 

Vierailija
19/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti.

Vierailija
20/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Olin jossain vaiheessa kk-lahjoittaja Planille. Sitten tuli nämä selvitykset, että itse asiassa itse kohteisiin menee joku 2-3%. Johtajat sitä vastoin ajoivat huippukalliilla mersuilla ja nostivat poskettomia palkkoja. Ajattelin että ajakoot mersuillaan jonkun toisen rahoilla.