Miksi Sebastian Tynkkynen oli Venäjällä leirillä?
Miksi kansanedustaja Tynkkynen oli Venäjällä leirillä?
Ei kai suomalaisen kansanedustajan tarvi käydä Putinin järjestämällä leirillä Venäjän valtion kustannuksella?
Kommentit (83)
Venäjä olisi todennäköisesti tiennyt, jos Tynkkynen olisi ollut Supon tiedonantaja, eikä olisi kutsunut Tynkkystä leirille.
Siispä Tynkkynen ei ollut tiedonantaja.
Jos Supolla on jossain tiedottajia, niin kyllä sellaiseen hommaan on värvätty niin tuntemattomia ja huomaamattomia ihmisiä että jos tänään näet niin huomenna et enää muista koko henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan että persut fanittivat silloin putinia ja toivoivat vallotusta. Varmasti fanittaisivat taas jos voittoja olisi luvassa.
Muistetaan tasapuolisuuden vuoksi myös kaasuputkidemarit.
Olivatko he sinusta Venäjällä leirillä?
Kaasuputki oli Saksalle tärkeä hanke. Miksei joku demari olisi voinut olla mukana siinä?
No minkä takia leireillä kukakin käy?
Ennen tätä sotapsykoosia ei ollut kiellettyä käydä naapurimaassa. Eikä ole muuten vieläkään, vaikka siltä vaikuttaa propagandaa seuraamalla
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Tynkkynen ei kuitenkaan ole Supon tiedonantaja?
Miksi hän oli Venäjällä leirillä vieraan valtion kustannuksella?
Miksi Tynkkynen sitten antaa tämmöisen tiedotteen? Ei kai hän asiassa valehtele. Minua kiinnostaa, miksi toi julki asian?
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna tämä tapahtui?
Vai ilmestyikö Tynkkynen vain aloittajan homoeroottisen uneen?
Tynkkynen sanoi vuonna 2017, että hän oli leirillä pari vuotta aiemmin. Hän oli siis leirillä Venäjällä sen jälkeen, kun Venäjä valtasi Krimin vuonna 2014.
Perin omituista.
Eikö kansanedustaja Tynkkynen tiennyt Krimin valtauksesta vai eikö hän vain välittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Ennen tätä sotapsykoosia ei ollut kiellettyä käydä naapurimaassa. Eikä ole muuten vieläkään, vaikka siltä vaikuttaa propagandaa seuraamalla
Miksi Tynkkynen oli leirillä Venäjän valtion kustannuksella, vaikka Venäjä oli jo vallannut Krimin vuonna 2014?
Vieläkö Tynkkynen käy Venäjällä, vai loppuiko se tuohon Supon agenttina olemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Tynkkynen ei kuitenkaan ole Supon tiedonantaja?
Miksi hän oli Venäjällä leirillä vieraan valtion kustannuksella?
Miksi Tynkkynen sitten antaa tämmöisen tiedotteen? Ei kai hän asiassa valehtele. Minua kiinnostaa, miksi toi julki asian?
Mistä tiedät, ettei Tynkkynen valehtele? Supo ei vahvista hänen kertomustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Tynkkynen käy Venäjällä, vai loppuiko se tuohon Supon agenttina olemiseen?
Eihän Tynkkynen ole tiettävästi koskaan ollut mikään agentti. Itse hän väitti, että kertoi tietoja Supolle, ja sen voi jokainen rivikansalainenkin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tynkkynen oli leirillä Venäjän valtion kustannuksella, vaikka Venäjä oli jo vallannut Krimin vuonna 2014?
En minä tiedä eikä minua se kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko äänestänyt Tynkkystä?
Tynkkysellä on aika värikäs tausta. Se ei varsinaisesti liity tähän ketjuun, mutta MTV3:n jutusta voi lukea, jos kiinnostaa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kansanedustaja-tynkkynen-kasvoi-hur…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko äänestänyt Tynkkystä?
En enkä aio äänestääkään, vaikka on välillä ihan järkeviäkin kommentteja.
Mutta jos veikkaan, niin joku ajatteli, että kutsumisesta voi olla hyötyä. Vähän samaan tapaan kuin Elina Valtosen Bilderberg vierailu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa poliitikoista kumarteli Venäjälle Krimin valtauksen jälkeen. Ei se koske pelkästään persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan että persut fanittivat silloin putinia ja toivoivat vallotusta. Varmasti fanittaisivat taas jos voittoja olisi luvassa.
Olivatko he sinusta Venäjällä leirillä?
Kaasuputki oli Saksalle tärkeä hanke. Miksei joku demari olisi voinut olla mukana siinä?
En tiedä olivatko Venäjällä leirillä, mutta lobbasivat rahaa vastaan Venäjän kaasuputkihanketta. Yhtä laillista ja silti yhtä järjetöntä kuin Tynkkysen leireily. Yhden kaasuputkimiehen demarit juuri äänestivät EU-parlamenttiin.
Helluntaiseurakunnissa on venäjän kansalaisia lot of
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Tynkkynen ole tiettävästi koskaan ollut mikään agentti. Itse hän väitti, että kertoi tietoja Supolle, ja sen voi jokainen rivikansalainenkin tehdä.
Tynkkynen on päässyt eduskuntaan vuonna 2019. Mitkä mahtoi olla hänen vaaliteemat tuolloin?
Kai se oli hakemassa persujen puoluetukea putlerilta, mitäpä muuta persulilta voi odottaa.