Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinussa on kaunista/komeinta? Eli mikä on paras ominaisuutesi ulkoisesti tai sisäisesti

Vierailija
19.07.2024 |

Nyt saa ja pitää kehua itseään,

jokaisessa meissä on joku kiva tai kaunis asia. Kertokaa ja saa laittaa montakin, jos sattuu olemaan <3 <3 <3

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä..🤓 

"Tärkeintä on sisäinen kauneus"

" Koolla ei ole väliä"

"Rahalla ei ole merkitystä"

Ette jumankauti usko itsekkään ja silti vaan itseänne lohduttaakseni jaksatte mantrata.

Tuliko parempi mieli? Saitko kaiken ulos? Haluatko kenties seuraavaksi kertoa, mistä pidät itsessäsi? 

Rehellisyydestä ,avoimmuudesta ja tavastani sanoa asiat suoraan, kiertelemättä ja kaartelematta.

Sitähän sä kysyit?

Ja vaikka et varsinaisesti kysynytkään, niin en pidä lihavista,lyhyistä ihmisistä lainkaan.

Vierailija
22/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti ei mitään, sisäisesti olen luotettava, hyvä kuuntelija enkä valehtele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ulkonäössäni: peppu ja sääret

Persoonassa: epäitsekkyys, avoimuus 

Ja tässä ne hyvät puolet tasan tarkkaan ovatkin. 

Tärkeintä on, että on hyvä Bärsse 🍑🤗

Vierailija
24/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vielläkään löytynyt sitä fiktiiviseltä tuntuvaa unelmanaista luonnonpunaisilla hiuksilla ja vihreillä silmillä..

Mä kierrän ympäri maan, mä kierrän ympäri maan ja selvitän missä on hän

Mä kierrän ympäri maan, mä kierrän ympäri maan ja hänet löydän.

Vierailija
25/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössäni parasta on yleinen naisellisuus. Mikään kohta sinänsä ei ole täydellinen, mutta kokonaisuus on mielestäni viehättävä ja on kyllä vastakkaiseen sukupuoleen vedonnutkin.

Olen sopivan fiksu, huumorintajuinen, topakka mutta joustava kumppani ja lisäksi erittäin hyvä työssäni. 

Vierailija
26/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, suuret ja jotenkin kimaltavat.

Sisäisesti: uskallan olla oma itseni

Vierailija
27/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäössäni parasta on yleinen naisellisuus. Mikään kohta sinänsä ei ole täydellinen, mutta kokonaisuus on mielestäni viehättävä ja on kyllä vastakkaiseen sukupuoleen vedonnutkin.

Olen sopivan fiksu, huumorintajuinen, topakka mutta joustava kumppani ja lisäksi erittäin hyvä työssäni. 

Niin, eli lerssiä olet hyvinkin pitkälti saanut todella hyvin? Niinhän sinä sanoit? 

Vierailija
28/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä en teissä ihan ymmärrä.

Millä perusteella ruma ja sisältä kaunis olisi parempi valinta kuin hitonhyvän näköinen nainen kultaisen rakastettavalla luonteella oleva kaunotar?

Ja nyt ei kelpaa perusteluksi se, " vain rumat voivat olla sisältä kauniita" , se on yhtä samaa valhetta kuin että kullišša olis luita.

Vierailija
29/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään harmaantuvista hiuksistani, vaikka olen vielä alle nelikymppinen. Ja monet ihmiset ovat sanoneet, että minulla on nätit silmät. 

Vierailija
30/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiäni on aina kehuttu,  jo lapsena.

Hassua mutta vaikka en meikkaa,  usein kuulen kysyttävän miten  hoidan kulmakarvojani, ne on kuulemma täydelliset.  No en mitenkään.  Ihan luonnolliset ovat.

Mistä itse itsessäni pidän on kapea vyötärö, ja pitkät hoikat jalat.  En varmaan ihan suohirviö ole, koska  aina olen seuraa saanut. jo nuorena jolloin ulkonäkö oli se mitä kaikki katsoo.

Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen omana itsenäni enkä haluaisi vaihtaa mitään.  Olen maailman paras minä.

Vierailija
31/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen vähän keijutyylisesti kaunis, tosi ystävällinen, rakastava ja iloinen, mutta tarpeen tullen myös terävä päästäni ja suustani, enkä mikään liian kiltti

Vierailija
32/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu helposti.

d0P

Vierailija
33/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin ajattelemaan toisista nätisti.

Olen pitkä ja hoikka.

Silmäni ovat jäänsiniset ja niihin kiinnitetään paljon huomiota, olen siis kuin husky.

Vierailija
34/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisäisesti ja ulkoisesti kaunis yksilö. Tuoksun nektariinille, ja ääneni on hunajaa. 

Vierailija
35/35 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työhön kuuluu paljon kanssakäymistä ja moniammatillista yhteistyötä eri ammattiryhmien kesken.

Mulle saattaa toisinaan joku minua ylempi henkilö aika ikävästikin lähestyä työasioissa, ilman että hänen turhautumisensa johtuisi minusta, vaan ko. henkilö on itse turhautunut asiaan x. 

Mutta koitan itse olla aina ystävällinen ja peruskohtelias. Välillä vaan kylmän viileä asiantuntija. 

Monesti se toinen osapuoli itsekin huomaa jossain vaiheessa, ettei nyt ihan mennyt ihan toista kunnioittavasti oma käytös. 

Jotkut ihmiset taas ovat aina yhtä ilkeitä huomaamatta sitä itsekään. Sellaisten ihmisten kanssa vaan täytyy koittaa löytää joku yhteinen sävel.

Mutta mun taktiikka on se, että minä koitan olla provosoitumatta.