Mikä sinussa on kaunista/komeinta? Eli mikä on paras ominaisuutesi ulkoisesti tai sisäisesti
Nyt saa ja pitää kehua itseään,
jokaisessa meissä on joku kiva tai kaunis asia. Kertokaa ja saa laittaa montakin, jos sattuu olemaan <3 <3 <3
Kommentit (35)
Kauneuteni on katsojan silmissä:)
Sisäistä kauneutta näytän välittämällä itsestäni ja muista:)
Mulla on maailman kauneimmat kädet, useampi ihminen on sanonut ja onhen ne, pitkät ja sirot sormet, sopisin hyvin sormusmainoksiin
Suora, komea nenä.
Komia muutenkin ja pohjalainen, vaatimaton luonne.
Yritän kulkea täällä niin että en satuta toisia ihmisiä, vaan jos mahdollista levitän ympärilleni hyvää.
Miehen mielestä olen maailman kaunein ja seksikkäin nainen, lisäksi oikeudenmukainen ja hauska, älykäs. Olen itsekin tyytyväinen hiuksiini, kasvoihini ja rintoihini. Luonne on välillä raskas.
Minulla on mieheksi hyvin pehmeät ja herkät kädet, ja mielelläni hyväilen niillä toista.
Kaunis iho ja kaunis sielu, olen levollinen, helposti lähestyttävä, kunnioitan itseäni ja muita ihmisiä sellaisina kuin he ovat. Olen joskus myös aika hauska.
Olen vastustamaton ikään ja ihmiseen katsomatta. Olen puoleensavetävä, en ulkoisten avujen vuoksi, mutta siksi että voit kanssani olla sinä.
Hyvä kroppa ja paksu tukka. Harvinaisen väriset silmät. Hyvä itsetunto ja haluan ihmisille hyvää.
Ulkonäössä ei oikeastaan mikään enää. Täysin rupsahtanut. Ennen oli upeat paksut blondit hiukset, nykyään nekin on ohentuneet onnettomaksi rätiksi. Jos jotain on pakko mainita, ehkä silmien väri, kuin tropiikin turkoosi vesi. No, luonteeltani olen kuulemma suloinen, kiltti, empaattinen. Pyrin kyllä aina olemaan reilu ja välttämään satuttamasta muita. Ominaisuus, jota itse ehkä eniten itsessäni arvostan, on rikas mielikuvitus.
Taas näitä..🤓
"Tärkeintä on sisäinen kauneus"
" Koolla ei ole väliä"
"Rahalla ei ole merkitystä"
Ette jumankauti usko itsekkään ja silti vaan itseänne lohduttaakseni jaksatte mantrata.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä..🤓
"Tärkeintä on sisäinen kauneus"
" Koolla ei ole väliä"
"Rahalla ei ole merkitystä"
Ette jumankauti usko itsekkään ja silti vaan itseänne lohduttaakseni jaksatte mantrata.
Tuliko parempi mieli? Saitko kaiken ulos? Haluatko kenties seuraavaksi kertoa, mistä pidät itsessäsi?
Komea slaikka. Paksu ja tasaisen suora. Myös miehekkäästi varressa pari verisuonta näkyy, ja komea tėrska, ei kuitenkaan mikään ylisuuri tatti. Oikea küllien premium, 5/5.
Minulla on feminiiniset, nuorekkaat kasvonpiirteet, joista pidän ja 8 pack- aika luonnostaan ilman liikuntaa.
Eniten olen panostanut luonteessani empatian kehittämiseen ja sukupuolten väliseen tasa-arvoon ( kaikkeen tasa-arvoon ). Tämä on osa perusluonnettani, mutta tietoisesti harjoittanut teini-iästä asti. Olen pyrkinyt olemaan oikeasti "kilttimies" unohtamatta luonnollista jätkäjätkäilyä.
M50
Kauneinta minussa ovat punaruskeat kiharat pitkät hiukset, tumman ruskeat silmät, valkoinen iho, hoikka tiimalasi 65 cm:n vyötärö.
Kauneinta minussa ovat ajattelu, kiltteys, rauhallisuus, ujous, jokaisen kohtaaminen tasa-arvoisesti ja lauluääni.
💜
Parasta ulkonäössäni: peppu ja sääret
Persoonassa: epäitsekkyys, avoimuus
Ja tässä ne hyvät puolet tasan tarkkaan ovatkin.
Hieman vasemmalle kaartuva 18 sentin pituinen ja hieman wc paperirullan pahvirullaa paksumpi siitin. Sitä on usein kehuttu ja kaikki ovat kiittäneet jotka tajuissaan ovat pysyneet ja loput sitten kun ovat taas vaappumatta jalat yhdessä kävelemään kyenneet..
Vierailija kirjoitti:
Komea slaikka. Paksu ja tasaisen suora. Myös miehekkäästi varressa pari verisuonta näkyy, ja komea tėrska, ei kuitenkaan mikään ylisuuri tatti. Oikea küllien premium, 5/5.
Tuollainen just on hyvä, ellei ole liian iso.
Olen Valoa kun vain olen ja hengitän. Lähellä jotain mitä ei voi kielellä ilmaista.
Naama ja kroppa. Jos nyt joku yksittäinen pitää mainita niin mulla on niin pitkät ja tuuheat ripset ja kulmat ja hyvä iho että en edes meikkaa ollenkaan.