Oletko pidetty henkilö?
Kommentit (38)
Olen asiakaspalvelutyössä ja asiakkaiden suosiossa - työyhteisössäni olen hyljeksitty.
Arvostettu kyllä, kunnioitettu ehkä, pidetty ei.
Olen omasta mielestäni ja viihdynkin hyvin itseni kanssa 🏆🤗
Vierailija kirjoitti:
Se menee niin että kun minusta tuntee vaan pinnan, moni pitää. Sitten kun olen enemmän oma itseni, moni ei enää pidäkään. Mutta sitten on niitä jotka erityisesti pitää siitä mitä olen omana itsenäni.
Minulle on käynyt vähän päinvastoin. Kun olen alkanut olemaan enemmän oma itseni, vaikuttaa siltä, että useampi ihminen on alkanut pitämään minusta edes vähän.
Semmosessa ihmisessä on jotain vikaa josta kaikki pitää.
Ei varmasti kaikki pidä, en minäkään pidä kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Olen omasta mielestäni ja viihdynkin hyvin itseni kanssa 🏆🤗
Parasta seuraa. 🤗
Olen, enkä ihmettele. Olen ihanan viehkeä ja mukava neitokainen. Kyllä eilen taas katsetta piisasi.
Olen sen verran persoona, että kaikki eivät varmaankaan pidä.
Vähän liikaakin ja sen lisäksi aika typerä ihmistemiellyttäjä. Tämän seurauksena olen päästänyt lähelle liikaa myrkyllisiä ihmisiä. Nyt alan olla fiksumpi omien rajojen kanssa. Tai ainakin toivottavasti.
Jännästi nämä myrkylliset immeiset sitten alkavat puhumaan minusta ylimielisenä, kun niitä rajoja alkaakin sitten yhtäkkiä löytymään.
M30
Vierailija kirjoitti:
Olen, enkä ihmettele. Olen ihanan viehkeä ja mukava neitokainen. Kyllä eilen taas katsetta piisasi.
Lähdin liikenteeseen oikein vimosen päälle kevyellä meikillä. Vain sipaisu meikkivoidetta, vähän huulipunaa poskipunaksi ja tietysti häivytys. Hieman ruskeaa ripsaria. Ainahan meikkini on kevyt, mutta eilen se oli oikein ultrakevyt.
En haluaisi, että kaikki pitäisivät minusta. Olen tarkka reviiristäni.
En, vaan hyljeksitty.
Ihan turha asiaa on mitenkään kaunistella.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se menee niin että kun minusta tuntee vaan pinnan, moni pitää. Sitten kun olen enemmän oma itseni, moni ei enää pidäkään. Mutta sitten on niitä jotka erityisesti pitää siitä mitä olen omana itsenäni.
Minulle on käynyt vähän päinvastoin. Kun olen alkanut olemaan enemmän oma itseni, vaikuttaa siltä, että useampi ihminen on alkanut pitämään minusta edes vähän.
Tätä olen kuullut että monilla on näin. Jollain se pinta voi olla varautuneempi ja antaa tylyn vaikutelman, vaikkapa ujouden takia.
Minulla taas on niin että olen iloinen ja sosiaalinen ja moni pitää semmoisena kivana kaikkien kaverina, ammattikin on "ammattiymmärtäjä". Sitten yllättyvätkin kun olen sarkastinen, omaan voimakkaat mielipiteet enkä juuri tykkää tutustua uusiin ihmisiin. Pitäs vissiin hioa pintaa vastaamaan enemmän sisintä niin olis kaikille paras. Toisaalta tämä pinta on työkaluni.
Minua on pidetty putkassa jo kuukausi
Ja tämä on vale ei ainakaan yhtäkyytiä ole pidetty ,keksi parempi vale...sanoo entinen linnankundi.
Olen pidetty heidän keskuudessaan joiden kanssa itsekin viihdyn.
Työelämässä osaan käyttäytyä luontevasti ja ystävällisesti mutta en matele ketään. On ollut ja on työkavereita jotka eivät jostain syystä pidä, ja ovat yrittäneet sabotoida. Uskallan ilmaista mielipiteeni ja pitää puoleni asiallisesti. He eivät tietenkään siitä pidä, mutta ajattelen että se on heidän päänsärkynsä niin kauan kun eivät pistä näppejään minun tehtäviini.
Ylitseni ei kävellä ja siitähän eivät kaikki pidä. En missään tapauksessa pyri olemaan supersuosittu ja nyökkynukke joka mielistelee joka suuntaan. En usko olevani sen epäsuositumpi kuin ihminen normaalisti on, kun hoitaa oman tonttinsa ja antaa toisten hoitaa omansa. Autan mielelläni jos apua kysytään. Toisten töitä en niskoilleni toki ota.
Tapaan ystäviä ja perhettäni. Minulla on ihan juuri sellainen seuraelämä työn ulkopuolella kuin haluankin. Viihdyn mainiosti yksin, mutta osallistun yhteiseen ajanviettoon kun sille tuntuu.
Olen ja en, riippuu keneltä kysyy. Mitä väliä? Riittä kun perhe ja ystävät pitävät musta.