Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XXXL imetysliivit ja muut äitiysvaatteet?

Vierailija
19.07.2024 |

Mistä te isot ihmiset olette löytäneet imetysliivit ja muut äitiysvaatteet? En oikeastaan tiedä mitä kokoa olen normaaleissa kaupoissa kun en niissä käy,  varmaan jotain 50/52 tai isompi. 106kg on nyt raskauden puolivälin jälkeen painoa. Noshin vaatteita pääasiassa käyttänyt viime vuodet, nyt käytän kokoja xxl-xxxl. Versonpuodin tukinoita xxl-xxxl.

Olen siis iso ja läski mutta näkyy sitä isompiakin ihmisiä, mistä kaikki löytää vaatteita...

Olen yrittänyt löytää pehmeitä imetysliivejä, lindexiltä tilasin muutamat sovitukseen isointa kokoa xxl, mahtuu päälle nyt mutta entäs sitten imettäessä... ostin myös lindexin raskaus alushousut kokoa 52-54, ne on ihan liian isot (ainakin vielä) eli isoin koko liiveissä ei vastaa isointa kokoa housuissa, kummallista :D 

Neuvolassa suositeltiin raskaustukivyötä, eihän niitä mistään löydy tässä kokoluokassa.

Eli mistä muut ++100kg on löytäneet imetysliivit, imetyspaidat jne? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö muka vähän päälle 100 kg noin isoja vaatteita?

Vierailija
2/4 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö muka vähän päälle 100 kg noin isoja vaatteita?

Tätä minäkin mietin... Toki, jos ap on hurjan lyhyt, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan keskimittainen, 162cm.

En nyt haluaisi liian pienissäkään vaatteissa kulkea, se on aika epämukavaa.

Ja varsinkin ne imetysliivit olisi kiva löytää puristamattomina ja kohtuu hinnalla. Varmaan ihan oikeasta liivikaupasta löytyisi rahalla isolla ympäryksellä sopivat liivit mutta en haluaisi kaarituellisia liivejä enkä kalliita liivejä, en saa niitä itse päälle enkä itse pois käsivammojen vuoksi. Olenkin käyttänyt viime vuodet Tokmannin pään yli puettavia "urheilu" liivitoppeja, sellaiset kun saisi imetysaukoilla mutta en ole löytänyt... lähinnä vastaavat olo nuo lindexin pehmeät liivit tosin niissäkin on kaikissa hakaset takana. https://www.tokmanni.fi/saumattomat-rintaliivit-future-tt-sport-deri-64…

Vierailija
4/4 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt laihtunut, mutta kun painoin 102 kiloa, olen 165 cm pitkä, oli hyvinkin tarkasti kokoa 46. Tai kaksoiskokoa 44/46. Tosin joustamattomista kankaista otin isomman koon, koska olen hyvin rintava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi