Mihin viet aseesi työpaikalle tullessasi?
Säilytätkö asetta työhuoneessasi vai kannatko mukanasi? Onko sinun työpaikallasi ohjeistettu säilyttämään aseet asekaapissa?
Kommentit (75)
Sairaalassa meillä on asekaappi. Olisi ikävää, jos ase laukeaisi vahingossa kesken hoitotoimenpiteiden.
Opettajanhuoneen asekaappiin tietysti.
Jos onni käy niin komean työkaverin peppuun.
Jätän sen eteisen naulakkoon ja kiinnitän siihen omalla nimellä varustetun pyykkipojan roikkumaan. Tämä siksi, että meidän asiakkailla eli muistisairailla vanhuksilla menee helposti sekaisin mikä on kenenkin ase, ellei niitä ole nimikoitu.
Vierailija kirjoitti: Isompi rynkytin jää eteiseen sateenvarjotelineeseen. Käsiase vasemman polven päällä pöydän alla, oikealla kädellä voi lusikoida soppaa. T. Republikaani
Mulla miekka vyöllä.
T. Tsingis-kaani
Ite huolehdin kesällä hautausmaan kukkaistutuksista ja sieltä jos nousevat minua uhkaamaan, niin en tee aseella mitään. Kiedon siis valkosipulia ja krusifiksin kaulaani aseeksi.
Meillä on erillinen aseporstua. Olen kirkossa töissä suntiona
Pukukoppiin kun vaihdan hoitajan asun. Osastolla on duunipyssyt tiskin alla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla myös, millä alalla työskentelette. Meillä päiväkodissa on tiukka ohjeistus, että kaikki aseet viedään päiväkodin johtajan asekaappiin.
Meillä esimies sanoi viikkopalaverissa, että on vaan ohjeistus. Mutta toivoisi meidän käyttävän tervettä harkintaa. Itse en enää vie ryhmätilaan, mutta tiedän että moni vie.
Ainoaa asettani kannan housuissani.
Pidän pienikaliiperista sukassa. Isommat tykit jätän narikkaan, jos muistan.
7 tuuman tykki kulkee aina mukana.
Meillä aseet pitäisi *periaatteessa* jättää asehuoneeseen, mutta oikeasti, eihän se ase siellä porstuassa minua pelasta. Työnantajani pelottelee Jumalalla ja vihaiset asiakkaat uhkaavat minua helvetillä. Eli lähes päivittäin kohtaan työssäni uhkaavia tilanteita ja koen olevani vainottu kaikilta tahoilta, joten aseella pystyn tarvittaessa eliminoimaan vastustajani.
Nimim. kirkon suntio