Mihin viet aseesi työpaikalle tullessasi?
Säilytätkö asetta työhuoneessasi vai kannatko mukanasi? Onko sinun työpaikallasi ohjeistettu säilyttämään aseet asekaapissa?
Kommentit (75)
Mulla on niin iso SE, että minulta vaadittiin aseenkantotupa.
Mulla siemenlinko aina mukana, eihän sitä tiedä koska kopiohuone kutsuu.
Opettajanpöydän laatikossa. Pakkohan sen on olla luokassa mukana uhkaavien tilanteiden varalta.
Mihinpä sitä pistäs nää jalat .
t.Chuck.
MISK I UKKO NOA LUULEE OLEVANS ANIIN ERINOK,AINE MIES KON SE LAITTA LUAKUN NAULAAN
Meillä on satunnaisesti pystyyn nousevia maalitauluja ja kollegoiden kanssa kova kisa kuka ehtii osumaan maalitauluun sen kääntyessä.
Isompi rynkytin jää eteiseen sateenvarjotelineeseen. Käsiase vasemman polven päällä pöydän alla, oikealla kädellä voi lusikoida soppaa.
T. Republikaani
MÄ koen jatkuvasti työssäni uhkaa, viime lukuvuonna mua on uhkailtu mm: äitillä, jumalalla, tappamisella, silmien puhkomisella, ampumisella, puukottamisella, dinosauruksilla ja myrkyttämisellä. Näihin vastaan aina ampumalla varoituslaukauksen. Vähän malliksi osoittelen ensin uhkaajia ja sitten posautan maahan, vaara ei siis näin ole. Lapset kertovat asiasta kotonaan, mutta vastaan, että pakkotoimi ja uhattuna, en kokenut minulla olevan muuta vaihtoehtoa. Myöskään rehtori ei ole toisin ohjannut toimimaan ja jos onkin, niin en ole huomannut ohjetta.
t. Erityisluokan ope
Kalsareissani. Se on pienikalibeerinen ja pienen kokoinen niin mahtuu hyvin pakaroiden väliin.
Minulla myös mukana kulkee penaalissa. Alkoi lainakynät ja -kumit palautua kumman nopeasti kun esittelin ryhmille uuden kurinpitovälineeni.
yläkoulun ope
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös mukana kulkee penaalissa. Alkoi lainakynät ja -kumit palautua kumman nopeasti kun esittelin ryhmille uuden kurinpitovälineeni.
yläkoulun ope
Sama. Ulkovalvonnassa pidän näkösällä. On kielletyt kaupassakäynnit vähentyneet oppilailla kummasti sen jälkeen kun vähän paukuttelee kintuille karkulaisia.
Raskaimmat aseet jätän pukuhuoneen kaappiin. Rullarevolveri koteloineen vyötärölle, 9 millinen kainaloon ja 32 mutka nilkkaan. Luotiliivit tulee onneksi firman puolesta. Ihan normi varustus asiakas palveluun.
Varmistan että lipas on täynnä ja varmistin pois ja pidän aseen mukana. Jos kansainvälinen järjestäytynyt rikollisjärjestö tulee uhkailemaan, niin ammun varoituslaukauksia.
Ennen säilytin peräsuolessa, kunnes aloin kärsiä peräsuolen laskeumasta.
Pistooli kainalokotelossa ja kivääri selässä.
Oma aseeni on vakiopaikalla, ja aina melko nopeasti käyttövalmiina. Kahdeksan tuuman piipulla ja kaliiberi on riittävä. Pystyyn nousevia maalitauluja omalla työpaikallani ei ole mutta tilanteita jossa joutuu vetämään aseen esille on työuran aikana kuitenkin ollut. Kaikista niistä on nykyvarustuksella selvitty vähintäänkin tyydyttävästi ja paukut on aina saatu toimitettua perille ja tukalimmatkin tilanteet on saatu selvitettyä.
Aseeni on aina hyvin rasvattu ja toimivuus on moitteeton. Liikkuvat menee taakse kitkattomasti ja lippaissa (2kpl) on aina riittävästi ammuksia. Myös kurinpidolliset toimet, esim. kevyt pamputus käyvät aseellani hyvin ja enempiin rynkyttämisiin ei ole yleensä ollut edes tarvetta
Bastitiskin alla. Näin baarityöntekijänä ei koskaan tiedä milloin tulee uhkaavia tilanteita kansanedustaja-asiakkaiden kanssa ja pitää varoituslaukauksia ampua baarin lattiaan.
Siivouskärryssä kulkee näppärästi mukana.
Minä olen pankissa töissä. Kaksi kertaa on sattunut, että asiakkaallakin on ollut ase matkassa ja siinä on ollut sitten kätevä osoitella vastaan. Tilanne on ollut niin yllättävä "rystön" yrittäjälle, että on lähtenyt karkuun. Sain kuukauden työntekijä-palkinnon, se oli aski pateja.