Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin viet aseesi työpaikalle tullessasi?

Vierailija
19.07.2024 |

Säilytätkö asetta työhuoneessasi vai kannatko mukanasi? Onko sinun työpaikallasi ohjeistettu säilyttämään aseet asekaapissa?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se aina käsilaukussa, joskus myös takataskussa tai vyölaulussa.

Minä olen pankissa töissä. Kaksi kertaa on sattunut, että asiakkaallakin on ollut ase matkassa ja siinä on ollut sitten kätevä osoitella vastaan. Tilanne on ollut niin yllättävä "rystön" yrittäjälle, että on lähtenyt karkuun. Sain kuukauden työntekijä-palkinnon, se oli aski pateja. 

Vierailija
22/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin iso SE, että minulta vaadittiin aseenkantotupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siemenlinko aina mukana, eihän sitä tiedä koska kopiohuone kutsuu. 

Vierailija
24/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajanpöydän laatikossa. Pakkohan sen on olla luokassa mukana uhkaavien tilanteiden varalta.

Vierailija
25/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinpä sitä pistäs nää jalat .

t.Chuck.

Vierailija
26/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon ohimolle.

Vierailija
27/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISK I UKKO NOA LUULEE OLEVANS ANIIN ERINOK,AINE MIES KON SE LAITTA LUAKUN NAULAAN

Vierailija
28/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on satunnaisesti pystyyn nousevia maalitauluja ja kollegoiden kanssa kova kisa kuka ehtii osumaan maalitauluun sen kääntyessä.

Vierailija
29/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi rynkytin jää eteiseen sateenvarjotelineeseen. Käsiase vasemman polven päällä pöydän alla, oikealla kädellä voi lusikoida soppaa.

T. Republikaani

Vierailija
30/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ koen jatkuvasti työssäni uhkaa, viime lukuvuonna mua on uhkailtu mm: äitillä, jumalalla, tappamisella, silmien puhkomisella, ampumisella, puukottamisella, dinosauruksilla ja myrkyttämisellä. Näihin vastaan aina ampumalla varoituslaukauksen. Vähän malliksi osoittelen ensin uhkaajia ja sitten posautan maahan, vaara ei siis näin ole. Lapset kertovat asiasta kotonaan, mutta vastaan, että pakkotoimi ja uhattuna, en kokenut minulla olevan muuta vaihtoehtoa. Myöskään rehtori ei ole toisin ohjannut toimimaan ja jos onkin, niin en ole huomannut ohjetta.

t. Erityisluokan ope

Vierailija
31/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsareissani. Se on pienikalibeerinen ja pienen kokoinen niin mahtuu hyvin pakaroiden väliin.

Vierailija
32/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös mukana kulkee penaalissa. Alkoi lainakynät ja -kumit palautua kumman nopeasti kun esittelin ryhmille uuden kurinpitovälineeni.

yläkoulun ope

Vierailija
33/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös mukana kulkee penaalissa. Alkoi lainakynät ja -kumit palautua kumman nopeasti kun esittelin ryhmille uuden kurinpitovälineeni.

yläkoulun ope

Sama. Ulkovalvonnassa pidän näkösällä. On kielletyt kaupassakäynnit vähentyneet oppilailla kummasti sen jälkeen kun vähän paukuttelee kintuille karkulaisia.

Vierailija
34/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaimmat aseet jätän pukuhuoneen kaappiin. Rullarevolveri koteloineen vyötärölle, 9 millinen kainaloon ja 32 mutka nilkkaan. Luotiliivit tulee onneksi firman puolesta. Ihan normi varustus asiakas palveluun.

Vierailija
35/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistan että lipas on täynnä ja varmistin pois ja pidän aseen mukana.  Jos kansainvälinen järjestäytynyt rikollisjärjestö tulee uhkailemaan, niin ammun varoituslaukauksia.

Vierailija
36/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen säilytin peräsuolessa, kunnes aloin kärsiä peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
37/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistooli kainalokotelossa ja kivääri selässä.

Vierailija
38/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aseeni on vakiopaikalla, ja aina melko nopeasti käyttövalmiina. Kahdeksan tuuman piipulla ja kaliiberi on riittävä. Pystyyn nousevia maalitauluja omalla työpaikallani ei ole mutta tilanteita jossa joutuu vetämään aseen esille on työuran aikana kuitenkin ollut. Kaikista niistä on nykyvarustuksella selvitty vähintäänkin tyydyttävästi ja paukut on aina saatu toimitettua perille ja tukalimmatkin tilanteet on saatu selvitettyä.

Aseeni on aina hyvin rasvattu ja toimivuus on moitteeton. Liikkuvat menee taakse kitkattomasti ja lippaissa (2kpl) on aina riittävästi ammuksia. Myös kurinpidolliset toimet, esim. kevyt pamputus käyvät aseellani hyvin ja enempiin rynkyttämisiin ei ole yleensä ollut edes tarvetta

Vierailija
39/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bastitiskin alla. Näin baarityöntekijänä ei koskaan tiedä milloin tulee uhkaavia tilanteita kansanedustaja-asiakkaiden kanssa ja pitää varoituslaukauksia ampua baarin lattiaan.

Vierailija
40/75 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskärryssä kulkee näppärästi mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan