Mies deittiäpissä
Moi miehet, jotka olette käyttäneet joskus deittiapplikaatioita kuten Tinder, Facebook dating jne. Miten toimit jos huomaat, että olet saanut naisen kanssa mätsin? Onko siihen mitään yleiskaavaa sinulla vai odotatko, että esim. nainen avaa keskustelun? Vai riippuuko ihan ihmisen persoonallisuudesta?
Kommentit (71)
Saan aika harvoin pareja, kun tykkäyksiäkin tulee niin vähän. Muutaman kerran vuodessa pääsen lähettämään viestin, jolloin kirjoitan jotain hassua profiilista löytyviin asioihin liittyen tai kysyn jotain. En yleensä saa vastausta. Yksikään nainen ei ole kuuteen vuoteen aloittanut keskustelua itse.
Vierailija kirjoitti:
Saan aika harvoin pareja, kun tykkäyksiäkin tulee niin vähän. Muutaman kerran vuodessa pääsen lähettämään viestin, jolloin kirjoitan jotain hassua profiilista löytyviin asioihin liittyen tai kysyn jotain. En yleensä saa vastausta. Yksikään nainen ei ole kuuteen vuoteen aloittanut keskustelua itse.
Kysy heiltä joskus, että mikä sai antamaan sydäntä jos ei haluakaan jutella. 😮
Minä itse peukutan vain niitä joille koen haluavani jutella. Ja juttelenkin, mutta en lähde miestä vokottelemaan, myöhemmät aloitukset oonnistuu kyllä. Mutta se eka on mukava saada mieheltä.
Ap
En nykyään enää jaksa avata keskusteluja juuri ollenkaan.
Aiemmin tein niin, että lähetin ehkä joka toiselle tai joka kolmannelle matchille avausviestin. Nykyään lähetän ehkä yhdelle kymmenestä matchista viestin (toikin voi olla yläkanttiin).
M40
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostunut mies laittaa viestiä. En jaksa uskoa että pelaavat mitään odottelupelejä.
Olen samaa mieltä tästä. Kiinnostunut ihminen pitää yhteyttä yllä ja pyrkii lähelle.
Oon lähettänyt lukemattomia turhia viestejä. Enää en viitsi. Odotan vaan että nainen aloittaa. Nekin yleensä rahan perässä tai yrittävät muuten hyötyä.
en tiedä, kun en saanut 2 vuoden aikana yhtään matchia
Vierailija kirjoitti:
Itellä kokemusta miehiä jahdanneena että ne on niitä kaikkein piheimpiä ja ilkeimpiä tyyppejä jotka ovat mielestään palkinnon asemassa ja vieläpä työttömiä, huumeveikkoja, veloissa ym. Ym.! Oikeita kirpparilöytöjä, eikun kiertoon vaan sellaiset. Nää miehet jotka jahtaa naista on oikeasti paljon laadukkaampia eikä eron sattuessa hauku maanrakoon. Säästää mielenterveyttä ja mielenrauhaa valitsemalla haasteet.
En oo kyllä noin pipipäistä näkemystä koskaan kuullut. Tuskin on totta. Kuulostaa niin katkeralta, et en usko. 😂
Eka ehkä hyvä mainita, et täällä pohjois-savossa tinderointi yms on vähän erilaista kuin isomman ihmismassan paikoissa. Itse aloin vähentämään äpeissä aloitteiden tekoa, kun huomasin tuhlaavani ihan suhteettoman paljon aikaa keskusteluihin joissa joutuu itse kannattelemaan keskustelua ja se johtaa lopulta tietenkin tosi vammaseen mekaaniseen kyselyyn. Semmonen on naiselta vain osoitus huonoista käytöstavoista, tai henkisestä köyhyydestä. Kuvitelkaa samanlainen tilanne naamatusten treffeillä niin eiköhän tilanteen aiheuttama fiilis ja vitutus aukene kenelle tahansa. Tulee sellainen tonnin seteli vaikutelma naisesta.
Huomasin sitten myös kuinka yleensä tulen paljon paremmin juttuun niiden naisten kanssa jotka laittaa itse ekana viestiä. Lopulta se meni sit siihen, että en tee aloitetta ollenkaan ellei profiili laita jo ensivaikutelmalla sukat pyörimään. Tässä langassa muutama kuvailee tätä "odotuspeliksi". Aika halventava kuvailu. Kannattaa ehkä miettiä sitä omaa asennetta niin saattaapi käydä parempi säkä henkilökemioiden kanssa noita äppejä selatessa. Monet elämässään aktiiviset miehet myös arvostaa määrätietoisuutta. Perässä vedettäviä naisia riittää kyllä ja heille pitää tarjota ajatuksista ja keskustelun aiheista kaikki. Alkututustuminen on muutenkin tarpeeksi raskasta ja tällaiset naiset joutaa liuskaan aika äkkiä jos eteen tulee joku joka ei ime henkisestä kapasiteetista niin paljoa heti alkuvaiheissa. Jos ujostuttaa aloitteet tai edes keskusteluun osallistuminen, niin kannattaa miettiä minkälaisen kynnyksen miehet siinä uskaltavat yrittää vaikka pakit ovat hyvin todennäköiset.
Jenkkien suosima Bumble poisti sen ominaisuuden, että naiset tekee aloitteen. Poistivat sen naisten pyynnöstä. Arvatkaapa minkä takia... Jos teidän mielestä aloitteiden teko on "äijämäistä", niin suosittelen taas tarkastamaan sitä omaa asennetta. Onneksi ei itse nyt ainakaan hetkeen ole tarvetta äpeille, mutta aion jatkaa samalla tyylillä jos siihen maailmaan taas joskus eksyn.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitan heti keskustelun. Paitsi,että usein se jää siihen mun laittamaan aloitusviestiin. Ei tule vastausta ikinä suureen osaan. Sit jos tulee, niin minä pidän yksin keskustelua yllä, kun vastapuoli vastaa lyhyesti eikä ole ikinä aloitteellinen
Ikävä kuulla! Mun mielestä se tykkäys on pienimuotoinen "tae" että viestiin vastataan. Kukaan täysijärkinen ei voi olettaa, että sinua tykännyt ihminen ei vastaa takaisin. On erikoiset säännöt, en pysy mukana.
Ap
Huh, no ei tietenkään ole tae, jos se eka viesti on jollain lailla törkeä tai osoittaa ettei tyyppi ole yhteensopiva. Pitäiskö sun mielestä vaikka "Hyvät hinkit!!" viestiin vastata?
En käytä Tinderiä, mutta deittipalstoja kuitenkin. En viitsi aloittaa keskusteluja naisten kanssa, koska niihin saa niin harvoin vastauksia. Kannattaa antaa naisen tehdä aloitus. Hommat luistavat silloin paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse peukutan vain niitä joille koen haluavani jutella. Ja juttelenkin, mutta en lähde miestä vokottelemaan, myöhemmät aloitukset oonnistuu kyllä. Mutta se eka on mukava saada mieheltä.
Ap
Sä taidat olla aika naiivi, jos et tiedä millaisia aloituksia valtaosa miesten viesteistä on... Ei kenelläkään ole velvollisuutta vastata, jos se aloitusviesti osoittaa ettei olla yhteensopivia. Sä et voi tietää millaista tuon kommentomasi miehen "hauskat viestit" on... Sanottakoon että monilla miehillä on huumori pelkästään navan alla, tai sitten muuten jollain tavalla loukkaavaa, usein jopa pelottavaa väkivallalla uhkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitan heti keskustelun. Paitsi,että usein se jää siihen mun laittamaan aloitusviestiin. Ei tule vastausta ikinä suureen osaan. Sit jos tulee, niin minä pidän yksin keskustelua yllä, kun vastapuoli vastaa lyhyesti eikä ole ikinä aloitteellinen
Ikävä kuulla! Mun mielestä se tykkäys on pienimuotoinen "tae" että viestiin vastataan. Kukaan täysijärkinen ei voi olettaa, että sinua tykännyt ihminen ei vastaa takaisin. On erikoiset säännöt, en pysy mukana.
Ap
Huh, no ei tietenkään ole tae, jos se eka viesti on jollain lailla törkeä tai osoittaa ettei tyyppi ole yhteensopiva. Pitäiskö sun mielestä vaikka "Hyvät hinkit!!" viestiin vastata?
Minä olen tuo aloitusviestin kirjoittaja, enkä laita törkyviestejä. Ihan asiallisesti kirjoitan. Enkä muutenkaan kuulu "äijä"-kerhoon, jotka täälläkin palstalla käyttäytyvät sikamaisesti.
Mä kohtelen kaikkia hyvin. Mulla on lisäksi omat viestini kohtuullisen mittaisia, että jaksaa lukea, eikä lyhyitä vastauksia.
Rinnastan keskustelun aloituksen livenä aloitettavaan keskusteluun. Silloin tulee vastaus kyllä. Eikä kukaan lähde mykkänä pois. Eikä mykkänä lähdön jälkeen tule seuraavana päivänä vastaamaan mun keskusteluun.
Monilla tekosyy ,että on kiireitä, niin ei ehdi viestiä laittaa. Mä en usko kenelläkään olevan elämässään niin kiire, ettei kerkiä viestiä tai muutamaa laittaa. Jos niin kiireinen elämä olisi, ei olisi profiiliakaan kerinnyt ikinä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen eri kirjoittaja, mutta olen kysynyt monelta juuri tuota tykkäyksen laittamista, en saa ikinä vastausta siihenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä taidat olla aika naiivi, jos et tiedä millaisia aloituksia valtaosa miesten viesteistä on... Ei kenelläkään ole velvollisuutta vastata, jos se aloitusviesti osoittaa ettei olla yhteensopivia. Sä et voi tie
Sinä ja tuo toinen vastaava vaikutatte aika passiivisagressiivisilta. Yleensä itsestäänselvyyksiä ei kukaan koe tarpeelliseksi mainita. Oon aivan varma, että AP on teidän kanssa sama mieltä. Näistä palstan teksteistä vaan tulee aika pirun pitkiä jos koittaa jokaisen yksityiskohdan ja itsestäänselvyyden erikseen mainita.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä taidat olla aika naiivi, jos et tiedä millaisia aloituksia valtaosa miesten viesteistä on... Ei kenelläkään ole velvollisuutta vastata, jos se aloitusvies
Just just, nainen on "passiivisagressiivinen" kun ei suostu ottamaan syytä niskoilleen ettei vastaa jokaiseen läähätykseen. Ei, tämä ei todellakaan ole itsestäänselvyys Isolle osalle miehistä, eikä naisista, ja sen asian saa nostaa esille. Sun kaltaiset tyypit jotka ei salli naisilta mitään muuta kuin hihittelevää hymistelyä olette osa isoa ongelmaa. Tukehdu pöyristykseesi, murmeli.
Christiiina kirjoitti:
seuraan
Mistä tää Crisse on saanu noin pahaa karmaa? 😂 Melkein sama mitä sanoo ja tekee niin alapeukkuja pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mätsistä, joskus annan naisen alottaa
Jos hsluat että nainen aloittaa, niin et silloin ole täysillä kiinnostunut yms?
Deittisovellusten parista vaihtelevan laatuisesta kuvasta ja lyhyestä kuvauksesta nyt ei viellä synny mitään varsinaista kiinnostusta. Profiilin perusteella helpompi arvioida onko jokin selvä syy olla tutustumatta. Tutustuessa voi sitten syntyä kiinnostus tavata toinen ja siitä se saattaa lähteä.
Itse ajattelen, että sydämen antaminen on kyllä kiinnostusta toisesta. En tykkää jos ei kiinnosta ja olen tykkäämieni kanssa halukas vaihtamaan keskusteluita. Miten se tutustuminen käynnistyy jos mies ei koskaan aloita juttelua? Se on naisena vähän liian jätkämäistä olla aina se aloittaja... Ja kyllä, on 5 terä
Minusta taas parisuhteet ja oikeasta kaikki ihmissuhteet etenevät vaiheittain tässä "kiinnostuksen" tasossa. Eka kiinnostaa ottaa yhteyttä tavalla tai toisella, sitten kiinnostaa jutella enemmänkin, sitten kiinnostaa viettää kunnolla aikaa toisen seurassa ja niin edelleen...
Ei kai tämä niin monimutkaista ole? Jos jollakin tasolla tulee seinä vastaan, niin kiinnostus loppuu tai ainakin vähenee. Olen kyllä sellaista ymmärtänyt, että joillekin naisille ne tykkäykset on jotenkin määrältään tärkeitä itselle. 😂 Siis eri tavalla kuin miehille. Onhan tuolla yksi kommentoija joka tuntuu pettyneeltä ja sanoo vähän oudosti "että eihän mun saamat tykköykset merkitse sitten mitään".. Tai jotenkin olleen. En jaksa selata takas. Jännä on kyllä.
Pyrin aina aloittamaan keskustelun. Jos mätsi tullut "vahingossa" niin poistan sen. En jätä ketään roikkumaan.
M37
"Ei kai tämä niin monimutkaista ole? Jos jollakin tasolla tulee seinä vastaan, niin kiinnostus loppuu tai ainakin vähenee. Olen kyllä sellaista ymmärtänyt, että joillekin naisille ne tykkäykset on jotenkin määrältään tärkeitä itselle. 😂 Siis eri tavalla kuin miehille. Onhan tuolla yksi kommentoija joka tuntuu pettyneeltä ja sanoo vähän oudosti "että eihän mun saamat tykköykset merkitse sitten mitään".. Tai jotenkin olleen. En jaksa selata takas. Jännä on kyllä. "
Kirjoitin pitkän viestin ja se on kadonnut jonnekin bittiavaruuteen, joten vastaan tähän. Ymmärsit väärin. En puhu määrästä. Esim tällä hetkellä minulla on 4 mätsiä ja se on ihan hyvä määrä. Yksikin riittäisi jos hän puhuisi jotain ja voitaisiin esim nähdä. Viittasin kommentoijaan, joka sanoi "en ole kiinnostunut vaikka tykkäänkin" tai jotain muuta outoa. Tarkoitin tykkäyksillä, että olen luullut, että minua tykänneet ovat kiinnostuneita puhumaan. Silloin mun tykkäykset ei merkitse mitään jos ei kiinnosta / eivät juttele tai ei halua mitään. Ymmärrätkö, etsin juttuseuraa ja jos sitä ei tule niin ne sydämet on turhia huomionosoituksia. Itse ajattelen ihan eri tavalla:
sydän = minua kiinnostaa sun profiili ja juttelu sun kanssa
Raksi = en halua puhua
En tiennyt, että jonkun sydän tarkoittaa "en mä nyt tässä vaiheessa vielä kiinnostunut ole". Silloin voi antaa raksin jos missään ei värähtänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
seuraan
Mistä tää Crisse on saanu noin pahaa karmaa? 😂 Melkein sama mitä sanoo ja tekee niin alapeukkuja pukkaa.
No täällä ei voi seurata. Esim Facebookissa voi ja siitä tulee silloin ilmoitus sovellukseen.
Itellä kokemusta miehiä jahdanneena että ne on niitä kaikkein piheimpiä ja ilkeimpiä tyyppejä jotka ovat mielestään palkinnon asemassa ja vieläpä työttömiä, huumeveikkoja, veloissa ym. Ym.! Oikeita kirpparilöytöjä, eikun kiertoon vaan sellaiset. Nää miehet jotka jahtaa naista on oikeasti paljon laadukkaampia eikä eron sattuessa hauku maanrakoon. Säästää mielenterveyttä ja mielenrauhaa valitsemalla haasteet.