Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies deittiäpissä

Vierailija
18.07.2024 |

Moi miehet, jotka olette käyttäneet joskus deittiapplikaatioita kuten Tinder, Facebook dating jne. Miten toimit jos huomaat, että olet saanut naisen kanssa mätsin? Onko siihen mitään yleiskaavaa sinulla vai odotatko, että esim. nainen avaa keskustelun? Vai riippuuko ihan ihmisen persoonallisuudesta?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkäyksen antaminen on minusta osoitus kiinnostua tutustumaan. Ei sen olemattoman profiilin pohjalta vielä tiedä toisestä juuri mitäänm että olisi tuosta ihmisestä jotenkin kiinnostunut. "

Nyt on hiustenhalkomista. On osoitus kiinnostua, mutta ei ole tuosta ihmisestä kiinnostunut? Mielestäni kiinnostunut tai ei, mutta äppejen tarkoitus on jutella ja sitä harvemmin tapahtuu. Vähemmästäkin pihalla. Tekee pahaa ajatella, että osa ei saa edes tykkäyksiä ollenkaan. 

Vierailija
22/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, saan monta sataa osumaa viikossa, vieläkin tulee jatkuvasti osumia, vaikka olen jo pari viikkoa tavannut vain yhtä henkilöä enkä ollut aktiivinen.

Jos ei mies aloita, keskustelua ei todennäköisesti tule. Saankin paljon viestejä.

- Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tykkäyksen antaminen on minusta osoitus kiinnostua tutustumaan. Ei sen olemattoman profiilin pohjalta vielä tiedä toisestä juuri mitäänm että olisi tuosta ihmisestä jotenkin kiinnostunut. "

Nyt on hiustenhalkomista. On osoitus kiinnostua, mutta ei ole tuosta ihmisestä kiinnostunut? Mielestäni kiinnostunut tai ei, mutta äppejen tarkoitus on jutella ja sitä harvemmin tapahtuu. Vähemmästäkin pihalla. Tekee pahaa ajatella, että osa ei saa edes tykkäyksiä ollenkaan. 

Tykkäyksen myötä voin keskustella, mutten ole ihmeemmin toisesta siinä kohtaa kiinnostunut. En siis tee oletuksia pelkän tykkäyksen pohjalta.

Vierailija
24/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, saan monta sataa osumaa viikossa, vieläkin tulee jatkuvasti osumia, vaikka olen jo pari viikkoa tavannut vain yhtä henkilöä enkä ollut aktiivinen.

Miten ihmeessä olet löytänyt jostain palvelusta monia satoja profiileja joista olisit tykännyt? 

Vierailija
25/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäyksen myötä voin keskustella, mutten ole ihmeemmin toisesta siinä kohtaa kiinnostunut. En siis tee oletuksia pelkän tykkäyksen pohjalta.

Hämmentävää. Jos monikin on tällä asenteella, ne tykkäykset joita olen saanut, eivät merkitse yhtään mitään. Eivät ole siis ihmeemmin kiinnostuneita. Ihan turhaa puuhaa. 

Vierailija
26/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksissa on iso joukko profiileja, joissa on heti jokin syy sivuutta profiili. Kuvattomia, kuvauksettomia, haluavat lapsia, omistavat lemmikin tupakoivat jne, Sitten on suuri jouokko profiileja, joissa ei ole mitään syytä sivuuttaa profiilia muttei myös anneta riittävästi tietä, minkä pohjalta tekisi mieli tykätä profiilista. Sitten on se pieni joukko profiileja, joissa jokin tekijä minkä myötä haluaa profiilista tykätä. 

Vierailija
27/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet löytänyt jostain palvelusta monia satoja profiileja joista olisit tykännyt? 

Koska jos haen seuraa, olen kiinnostunut monen tyyppisistä ihmisistä. Ja lähes jokainen on osuma, eli helposti saan. Olen ihan nätti ja urheilullinen.

Keskustellessa sen vasta huomaa.

Nytkin tapaan erittäin kiinnostavaa miestä. Hänen kuvansa vaan olivat todella huonot, olisi mennyt koko mies ihan ohi, jos olisin kovin valikoiva siinä vaiheessa.

Vierailija
28/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksissa on iso joukko profiileja, joissa on heti jokin syy sivuutta profiili. Kuvattomia, kuvauksettomia, haluavat lapsia, omistavat lemmikin tupakoivat jne, Sitten on suuri jouokko profiileja, joissa ei ole mitään syytä sivuuttaa profiilia muttei myös anneta riittävästi tietä, minkä pohjalta tekisi mieli tykätä profiilista. Sitten on se pieni joukko profiileja, joissa jokin tekijä minkä myötä haluaa profiilista tykätä. 

Juu minun profiilia on tykätty kyllä ja paljon. Aloitukseni koski kuitenkin miehen lähestymistä.

Ap

Vierailija
29/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostunut mies laittaa viestiä. En jaksa uskoa että pelaavat mitään odottelupelejä.

Vierailija
30/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla naisista lukee suoraan profiilissaan, että odottavat miehen tekevän aloitteen keskustelun aloittamisen suhteen. 

Perusolettamana sanoisin, että naisilla on enemmän matchejä kuin miehillä, joten olemalla itse aktiivinen voi vaikuttaa miten saan keskustelun alkamaan sekä jatkumaan.

Vierailija
31/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla naisista lukee suoraan profiilissaan, että odottavat miehen tekevän aloitteen keskustelun aloittamisen suhteen. 

Perusolettamana sanoisin, että naisilla on enemmän matchejä kuin miehillä, joten olemalla itse aktiivinen voi vaikuttaa miten saan keskustelun alkamaan sekä jatkumaan.

Minulle hiljaa odotteleva mies,eli ei aktiivinen, antaa itsestään mielikuvan,että hänellä on jo juttelukavereita tarpeeksi. Miksi ihmeessä vähän mätsejä saava mies vain odottelisi? Kuinka vähän hän osaa tehdä arjessakaan sitten päätöksiä jos yhtä moikkausta ei osaa aloittaa ja vain odottaa vaikka mätsejä on vähän.

Vierailija
32/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aloitin ihan asiallisen keskustelun naisten kanssa ja huomasin että naiset lopettaa sitten muutamien viestien jälkeen. Sitten ole mennyt suoraan ja vonkannut seksiä naiselta niin naiset ovat alkaneet vastailla enemmän ja kyselleet millaista seksiä haluan ja voimmeko olla vain seksisuhteessa jonkin aikaa. Olenkin sitten tapaillut naisia vain seksin merkeissä. Joskus kahvittelut jossain mutta sitten naisen luokse panemaan.

Vierailija
34/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa miehet ja naisetkin :)

Vierailija
35/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aloitin ihan asiallisen keskustelun naisten kanssa ja huomasin että naiset lopettaa sitten muutamien viestien jälkeen. Sitten ole mennyt suoraan ja vonkannut seksiä naiselta niin naiset ovat alkaneet vastailla enemmän ja kyselleet millaista seksiä haluan ja voimmeko olla vain seksisuhteessa jonkin aikaa. Olenkin sitten tapaillut naisia vain seksin merkeissä. Joskus kahvittelut jossain mutta sitten naisen luokse panemaan.

Hämmentävää.

Itse en kuitenkaan asiaani voi noin ratkaista, koska en pysty tuntemattomien kanssa. 

Ap

Vierailija
36/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan heti keskustelun. Paitsi,että usein se jää siihen mun laittamaan aloitusviestiin. Ei tule vastausta ikinä suureen osaan. Sit jos tulee, niin minä pidän yksin keskustelua yllä, kun vastapuoli vastaa lyhyesti eikä ole ikinä aloitteellinen

Vierailija
37/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan heti keskustelun. Paitsi,että usein se jää siihen mun laittamaan aloitusviestiin. Ei tule vastausta ikinä suureen osaan. Sit jos tulee, niin minä pidän yksin keskustelua yllä, kun vastapuoli vastaa lyhyesti eikä ole ikinä aloitteellinen

Ikävä kuulla! Mun mielestä se tykkäys on pienimuotoinen "tae" että viestiin vastataan. Kukaan täysijärkinen ei voi olettaa, että sinua tykännyt ihminen ei vastaa takaisin. On erikoiset säännöt, en pysy mukana. 

Ap

Vierailija
38/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sen olevan jokin huijaus yritys ja poistan matchin sanomatta mitään. Deittiäpeissä liikkuu paljon huijauksia jotka kohdistuu miehiin.

Vierailija
39/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostunut mies laittaa viestiä. En jaksa uskoa että pelaavat mitään odottelupelejä.

Tämä.

Vierailija
40/71 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena olen huomannut, että dynamiikka ei toimi jos nainen kovasti tekee aloitteita tai "metsästää" miestä. Kyllä se niin menee,  että mies on se "minä vien, sinä vikiset". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän