Mitä se kertoo miehestä, kun hän laittaa päänsä naisen rintaa vasten?
Tässä jutussa kuva, siitä mitä tarkoitan https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010561464.html
Eli jos makoilee miehen kanssa sängyllä ja hän tulee tuolla tavalla vähän kuin kainaloosi, niin kertooko se jotain miehestä tai miehen tunteista? Olin exän kanssa 20v yhdessä eikä exä laittanut koskaan päätään rintaani vasten noin. Ei koskaan makoillut tuolla tavalla niiden vuosien aikana. Nyt on ollut jonkin aikaa uusi mies, jonka tunteista en kyllä ota selvää, ja hän saattaa tulla mun lähelle noin ja se tuntuu tosi kivalta. Kertooko tuollainen halaustapa ihmisestä jotain?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siitä, että mies tykkää tisseistä
Eiköhän kaikki miehet tykkää tisseistä
Intiimi läheisyys on kivaa. Varsinkin vanhemmat sukupolvet ovat aika huonoja siinä. Ei tuollaisesta hirveästi kannata spekuloida, mutta ilmeisesti teillä on aika samanlainen tyyli antaa ja vastaanottaa. Kyllä se aika tärkeää suhteessa on. Kuulee niistäkin pareista joille läheisyyden ja rakkaudenosoitukset ovat jatkuvaa kikkailua ja toisen tulkitsemista/analysointia.
M30
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksesta.
Tää olis kiva.
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksesta.
Ihan yhtä hyvin siinä voi olla takertuvuutta ja hylkäämisen pelkoa. Ei ihan tosissaan kannata hirveesti spekuloida tuollaisesta. Jos se on kivaa, niin sit on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tämä, tosin ei tähän hommaan ihan mitkä tahansa kelpaa.
En pystyisi tuohon. Mielummin ottaisin naisen pään noin ja minä hieroisin käsin tissejä......vähintään.
En laittaisi päätäni noin naisen rinnoille. En ole avuton/lohdutuksen tarpeessa.
Terv. Mies ja hetero.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi tuohon. Mielummin ottaisin naisen pään noin ja minä hieroisin käsin tissejä......vähintään.
En laittaisi päätäni noin naisen rinnoille. En ole avuton/lohdutuksen tarpeessa.
Terv. Mies ja hetero.
Mä oon nukkunut monet päiväunet pää naisen pimpsalla, samalla kun hän lukee tai katsoo telkkaria. Ja siis ihan siveästi housut jalassa kummallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vauvamaisuudesta
Kelpais.