Vanhusten takia pankkipalvelutovat kalliita
Kun näille puupäille pitää olla mahdollisuus maksaa laskuja ja nostaa rahaa tiskiltä.Missä 90 luvulla oikeen elävät?
Kommentit (11)
No mitä sinä itse niistä valitat? Räpellä pankkipalvelusi sillä itikanpillun kokoisella älyvakoilulelulla. Kuljeta noutajaa, syö lihottavaa ruokaa ja kato välillä huutokauppakeisaria.
Eihän pankkikonttoreitakaan enää ole missään.
Varmaan sekin on vanhusten vika?
Minkälainen 65 äo imbesilli ei osaa käyttää verkkopankkia?
huutista jos luulet tuon nostavan pankkipalveluiden hintoja, ne olisivat muutenkin sitä mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
65v ei ole vanhus, 65v on vielä työelämässä.
Vanhusten takia meillä on onneksi pankkipalveluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
65v ei ole vanhus, 65v on vielä työelämässä.
Opettele lukemaan debiili.
Ilman vanhuksia olisi hukka perinyt Suomen jo 70-luvulla. Minusta än täysin ala-arvoista ja loukkaavaa että kaikki vaan menee tekniikan perässä orjalampaana, eikä mistään kunno tiedotuksesta enää huolehdita kunnon plakaateilla. Puhelinluotteloita ei enää viitsitä painaa ja kunnat eivät jakele palveluistaan kunnin asiallista vihkosta vuosittain. 90-luvulal asiat oli vielä mallillaan lamasta huolimatta.
Kaipaan todella paljon Nordean laskunmaksuautomaattia ja olen neljäkymppinen.
Miksi ap tästä nyt jotenkin sekoaa täysin? Kun itse voit maksaa laskusi netissä? Ja niitä palveluja käyttää myös nuoremmat ihmiset esim. asuntoa ostaessaan tai jos kysyvät isompaa pankkilainaa ym. Ja itsellä laitettiin pankkikortti kiinni, kun epäilivät väärinkäyttöä, joten oli pakko mennä ihan pankkiin asti tätä selvittämään. Ei koskaan selvinnyt asia, että minkä vuoksi näin tehtiin, kun pankki ei edes tiennyt asiasta, mutta kuitenkin itse sanoivat pankkikortin laittavansa kiinni? Ja kyllä myös vanhemmat ihmiset maksavat netissä maksujaan ym.
No he itse maksavat aika lailla tuosta palvelusta, mutta sinä saat maksaa maksutta omat laskusi netissä ja maksutta nostaa rahaa automaatilla, joten mistä tuskasi kumpuaa?