Voisitko aloittaa parisuhteen henkilön kanssa, jolla on meneillään tiivis fb-suhde?
Itse en. Jos saisin myöhemmin tietää tuollaisen toisella olleen, niin eroaisin heti.
Kommentit (15)
Itse erosin eräästä suhteesta tuosta syystä aikoinaan. Tämä fb-mies soitteli joskus yölläkin päissään tälle minun seurustelukumppanille seksinvonkausmerkeissä. Kerran räjähdin ja sanoin tälle kumppanille, että minua vituttaa, kun et edes yritä saada tuota homma loppumaan. Sano sille, että vıtun persenaama, nyt loppuu! Tästä nainen suuttui ja syytti etten luota häneen, ja että ei ihmisille voi sanoa mitä tahansa. Minusta taas tuntui, että hän halusi pitää pillusiltaansa auki sinne toiseen suuntaan, että jos meillä tulee joskus ero, niin voi taas sujuvasti palata vanhaan. Ei varmasti olisi minulta hyväksynyt, jos minulle olisi joku vosu soitellut keskellä yötä.
Ennemmin useampi irtosuhde kuin yksi vakipano. En luota, että toinen aidosti katkaisisi välit siihen tuttuun ja turvalliseen vakkariin. Irtosuhteet ei jää roikkumaan.
Tähän mennessä oma käsi on aina riittänyt vakisuhteen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne fb-suhteet pitää päättää siinä vaiheessa kun alkaa näyttää lupaavalta jonkun toisen kanssa.
Mun mielestä fb ja nettisuhteet ei ole mitään kaverisuhteita kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne fb-suhteet pitää päättää siinä vaiheessa kun alkaa näyttää lupaavalta jonkun toisen kanssa.
Eli jos ruvetaan parisuhteeseen, niin kaverisuhteet katkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Facebook?
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, itse en pane kavereiden ja nettituttujen kanssa mutta kukin tyylillään.
Parisuhteessa on nimensäkin mukaan kaksi henkilöä. En voisi aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on fwb!
Sen pahempi.
Siis joku facebook-suhde? Mitä hvettiä taas.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku facebook-suhde? Mitä hvettiä taas.
Fuckbuddy, donkey!
En koska tuollainen ihminen ei jakaisi riittävän yhtenäistä arvomaailmaa kanssani.