Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin jo parikymppisenä baareissa ja yökerhoissa käymisen ja siirryin nettiin etsimään seuraa. Syynä ahdistelevat miehet

Vierailija
18.07.2024 |

Deittisovelluksissa voi sentään jutella miehen kanssa sen aikaa että paljastuu onko kyseessä tunkeileva sovinisti. Suurimman osan kanssa ei tarvitse edes jutella koska asia käy ilmi jo profiilista. Eipä ole sen koommin tarvinnut olla miesten kähmittävänä vaan voin keskittyä nauttimaan elämästä treffeillä mukavien miesten kanssa.

Sitten kun tällä palstalla käväisee niin täällä on aina joku mies haukkumassa deittisovelluksia ja niiden käyttäjiä. Epäilemättä se harmittaa kun naisten ei olekaan enää pakko alistua käpälöitäväksi vasten tahtoaan. Tuota Hesarin juttua koskevaa keskustelua luettuani totesin että ihan oikean valinnan olen tehnyt ja pysyn jatkossakin poissa noista juottoloista.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin baarissa viimeksi 2006 kun täytin 30v. Netistä minä löysin kuitenkin v 2014 avovaimoni. Joskus kesällä käydään terasseille mutta ei baareissa käydä. Ensi viikolla mennään terassille mustan pitsi yöhön.

Onnittelut teille ja mukavaa iltaa! :)

ap

Vierailija
42/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä ole sen koommin tarvinnut olla miesten kähmittävänä vaan voin keskittyä nauttimaan elämästä treffeillä mukavien miesten kanssa."

Mitähän sinä puuhailet niiden mukavien miesten kanssa? vaikuttaa siltä, että on kierretty miehiä läpi vaikka miten ja mikään ei kelpaa, onko siis kyse nyt kimpasta vai mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisipa palkata seuran välittäjän, ettei jokaisen tarvitsisi opetellla kantapään kautta seulomaan kamaluuksia itse ;)

Kyllä se opetteleminen kuitenkin kannattaa, koska samalla se parantaa myös parisuhdetaitoja. Kun on muutaman kerran ollut törpön kanssa treffeillä, oppii kommunikoimaan selkeämmin ja pitämään kiinni rajoistaan, ja sitten lopulta oppii välttämään nämä kohtaamiset kokonaan. Noista mainituista taidoista on paljon hyötyä myös sitten kun on treffeillä sen kivan miehen kanssa. :)

ap

Vierailija
44/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eipä ole sen koommin tarvinnut olla miesten kähmittävänä vaan voin keskittyä nauttimaan elämästä treffeillä mukavien miesten kanssa."

Mitähän sinä puuhailet niiden mukavien miesten kanssa? vaikuttaa siltä, että on kierretty miehiä läpi vaikka miten ja mikään ei kelpaa, onko siis kyse nyt kimpasta vai mistä?

Tutustumme toisiimme. Keskustelemme esim. toistemme arvomaailmasta ja siitä millä prosessilla kumpikin on niihin päätynyt. Juttelemme siitä mitä olemme oppineet menneistä parisuhteista ja mikä niissä on ollut sellaista hyvää ja toimivaa, jota haluaisimme kokea uudelleenkin. Käymme läpi tulevaisuutta koskevia suunnitelmia ja haaveita. Vitsailemme ja hölmöilemme. Jos on jotain, missä voimme neuvoa tai auttaa toisiamme niin jaamme tietoa ja kokemuksia aiheesta. Jos löytyy yhteinen intohimon kohde niin siitä syntyy yleensä mukavaa keskustelua pitkäksikin ajaksi. 

Sitten jos pari ekaa tapaamista on ollut tosi mukavia niin saatamme mennä yhdessä vaikka harrastamaan.

Mitä itse teet treffikumppaniesi kanssa?

ap

Vierailija
45/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla aiemmin keksi juttuja omasta päästään ja haukkui, kuinka nainen maksattaa lounaat/kahvit jne. miehellä. Paha juttu siis. Toinen kirjoitti ap:n kerrottua maksavansa ruokailunsa/kahvinsa itse tämän olevan maskuliininen nainen. Paha juttu sekin.

Eli tekee nainen niin tai näin, väärin menee näiden naistenvihaajien mielestä. Mikähän olisi heidän ehdotuksensa tähän maksuasiaan, kun maksaminen ja ei-maksaminen eivät ole kumpikaan soveliaita käytäntöjä? Et saa maksaa itse, mutta se toinenkaan ei saa tarjota. Vaikeaksi menee... :D  

Vierailija
46/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tapasin mieheni opiskeluaikoina. Ystävä joutuu etsimään kumppania deittisovelluksista, ja aivan kamalaa miesjätettä tarjolla kerta toisensa jälkeen :( Sovinismi ja mielenterveysongelmat kukoistavat. 

Olen kateellinen niille, jotka löysivät kumppaninsa opiskeluaikana. Itse olen myös joutunut etsimään seuraa deittisovelluksista, ja vaikka en nimittäisi niitä naisia "jätteiksi", niin huolestuttavan monella on MT-ongelmia tai ovat muuten hieman erikoisia tyyppejä. Toki on tullut vastaan tavallisiakin, mukavia naisia, mutta ei ole valitettavasti natsannut syystä tai toisesta.

M41

Minusta kannattaa ottaa lähtöoletukseksi, että siellä sovelluksessa on ihan kaikenlaisia ihmisiä, myös niitä mt-ongelmaisia, koska kaikilla on kuitenkin oikeus etsiä seuraa. Eihän niissä voi olla vain juuri sinulle sopivia. Noiden ei-sopivien pyyhkiminen vasemmalle on melko pieni hinta siitä että välillä vastaan tulee todella kiva ihminen. Sovellus myös varmistaa sen, että heidän kanssaan ei joudu juttelemaan tai olemaan millään tavalla tekemisissä jos ei itse halua. Toisin kuin yökerhoissa.

ap

Vierailija
47/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tapasin mieheni opiskeluaikoina. Ystävä joutuu etsimään kumppania deittisovelluksista, ja aivan kamalaa miesjätettä tarjolla kerta toisensa jälkeen :( Sovinismi ja mielenterveysongelmat kukoistavat. 

Sanos muuta. Siksi olenkin onnellisesti sinkkuna jo kahdeksatta vuotta. En käy enää treffeillä, enkä ole sovelluksissa, koska deittisovelluksista on vaikea löytää ketään normaalin oloista miestä ja yöelämä ei voisi vähempää kiinnostaa iholle tunkevien känniläisten takia. Täytyy sanoa, että itsellä ei tällä hetkellä ole kovin positiivinen mieskuva, mutta yritän vaan ajatella, että ne hyvät miehet on varattuja.

Vierailija
48/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis Minusta on ollut ilahduttavaa Ap., että jäut keskustelemaan ha olet jaksanut / viitsinyt vastailla avauksen jälkeen täällä esitettyihin kommentteiihin/ palautteeseen.

T. Se sinkku, joka ed kertoi harkutsevansa, jos vaikka rohkaistuisin tekemään profilin, jollekin deittiapille kun kirjoitit niin tasapainoisen ja kannustavan kirjoituksen jo edellä kirjoittamani johdosta. 

Vierailija
49/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen niille, jotka löysivät kumppaninsa opiskeluaikana. Itse olen myös joutunut etsimään seuraa deittisovelluksista, ja vaikka en nimittäisi niitä naisia "jätteiksi", niin huolestuttavan monella on MT-ongelmia tai ovat muuten hieman erikoisia tyyppejä. Toki on tullut vastaan tavallisiakin, mukavia naisia, mutta ei ole valitettavasti natsannut syystä tai toisesta.

M41

Minusta kannattaa ottaa lähtöoletukseksi, että siellä sovelluksessa on ihan kaikenlaisia ihmisiä, myös niitä mt-ongelmaisia, koska kaikilla on kuitenkin oikeus etsiä seuraa. Eihän niissä voi oll

Tottakai kaikki saa etsiä seuraa sieltä, valitettavasti ihmiset ei ymmärrettävistä syistä kerro noista ongelmista profiilissa tai chatissa niin hankalaa seuloa niitä pois. 

Vierailija
50/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kaikki saa etsiä seuraa sieltä, valitettavasti ihmiset ei ymmärrettävistä syistä kerro noista ongelmista profiilissa tai chatissa niin hankalaa seuloa niitä pois. 

Tuskin nämä samat ihmiset baarissakaan heti ensimmäisenä kertovat olevansa mt-ongelmaisia. Ainoa mitä voi tehdä on opetella tutustumaan ihmisiin juttelemalla. Se on taito jossa on ihan mahdollista kehittyä paremmaksi.

Vierailija
51/51 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Von der Leyden jatkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi