Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sellainen ihotyyppi sitten rypistyy, johon tulee ryppyjä normaalia myöhemmin?

Vierailija
18.07.2024 |

Mulle jo kosmetologi sanoi alle 20-vuotiaana, että sun ihotyyppisi on sitten sellainen, että tulet pysymään sileänä ilman ryppyjä todella pitkään, mutta että ei kai se nyt näiden finnien kanssa lohduta.

Olen nyt 48-vuotias ja minulla ei ole juonteita eikä ryppyjä. Saa tihrustaa kirkkaassa vessanvalossa kunnolla, että näen hyvin hyvin hailakat viivat otsassa. Nenästä suuhun viiva eli niin sanottu nasolabiaaliviiva on niin hailakka, että sen juuri ja juuri näkee. Sibeliusjuonne eli ne kaksi pystyviivaa kulmakarvojen välissä ovat hyvin hailakat.

Iho on muualta täysin juonteeton ja sileä. Olen normaalipainon ihan ylärajalla enkä himourheile, naama on sellainen, jossa on vieläkin paljon "läskiä" tai sellaista pullukkamaisuutta.

Näytän kuulemma noin 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta ja monet noin 35-40-vuotiaat sanovat, että "on kyllä pakko sanoa, että oot kyllä tosi nuorekas ja nuoren näköinen".

Niin kysymys kuuluu, että missä kohtaa nuo juonteet ja rypyt tulevat? Esim. hymyillessä mulle ei tule harakanvarpaita silmäkulmiin. Joskus peilin edessä yritän saada harakanvarpaat ja irvistelen ja liioittelen ilmettä, niin ei tule.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa Hirmerinta45 kertoo jo leikanneensa luomet! Luulin että vasta menossa

ottanut myös täytteitä. Näyttää silti 56-v.   Miltähän ilman meikkiä 

kun Vappu Pimiä 45 ilman meikkiä kuvissa 61 ikärobotin mukaanja meikillä 52.

martina 41, näyttää meikilläki 76v

Vierailija
42/43 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä ryppyhullu

ryyppyhullu, ei ole muka juonut ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän itseäni rypyttömänä, mutta sitten kun katson kuvaani parin vuosikymmenen takaa, niin joo. Ryppyjä ja juonteita on niin erilaisia. Yksi mistä ikääntymisen huomaa on sellainen väsymys- tai mikälie maanvetovoimavoittaa-ryppy, joka on molemmin puolin suuta. Ei nuorilla sellaista ole. No, valokynää vaan.

T. Rasvainen akneiho 44v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi