Miehet. Jos nainen on neitsyt, niin haluatteko vai ettekö halua panna häntä.
Olin neitsyt, kun tapasin mukavan miehen. Mies ei halunnut olla ensimmäinen, joka panee minua. Itse olisin ollut valmis.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmistaisin, että tyttö on iältään yli suojaikärajan. Jos haluaisin tytön kanssa pitempiaikaista suhdetta, niin panisin.
Kysymyksessä puhuttiin naisesta jotka eivät ole minun tietääkseni enää peruskoulussa.
Jos nainen on vielä neitsyt niin siihen on todennäköisesti jokin ihan tarkoituksellinen syy jonka takia seksi voi olla vieläkin kiusallisempaa kuin teini-iässä kun molemmilla oli sentään sellainen kiima päällä että jalat löivät setsuuria ja neitsyys johtui vain siitä ettei ollut vielä löytänyt ketään eikä oikeastaan osannut sängyssä kuin sählätä.
Ei tytöillä ole teini-iässä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin jokaista miestä kohden on n yksi neitsyt. Minun syy että ainakin viisi jää ilman yhtäkään
😂😂 Päivän vitsi. Oikeasti hymyilytti.
N
Kysymyksessä puhuttiin naisesta jotka eivät ole minun tietääkseni enää peruskoulussa.
Jos nainen on vielä neitsyt niin siihen on todennäköisesti jokin ihan tarkoituksellinen syy jonka takia seksi voi olla vieläkin kiusallisempaa kuin teini-iässä kun molemmilla oli sentään sellainen kiima päällä että jalat löivät setsuuria ja neitsyys johtui vain siitä ettei ollut vielä löytänyt ketään eikä oikeastaan osannut sängyssä kuin sählätä.