Bess oli miljonääri jo 6-vuotiaana
Näin kertoo HS, mutta on maksumuurin takana juttu. Kuka tietää, mistä on kyse?
Kommentit (132)
Bess on Suomen mittakaavassa hieno artisti, maailmanluokan stara. Häntä tarvitaan tänne karuun Pohjolaan. Tuulipukuiset ja ylipainoiset suomalaisnaiset kadehtii. Paha juttu sinänsä, mutta siinpä kadehtii.
Aina tästä eteenpäin naurattaa sanoitus biisissä:"Ram pam pam". "Mullon pari kybää tilillä ja mä laitan ne laulaan". Hah... Ihan pikkurahoistahan tuossa on hänellä vielä kyse.
Koittakaa nyt hyväksyä se tosiasia, että toiset onnistuvat hoitamaan tonttinsa itse ilman valtion elatusapua ja siihen päälle katsomaan jälkeläisillekin hyvät eväät elämään. Jos et pysty itse siihen, ole nyt ainakin hiljaa ettet tee itsestäsi vain tyhmää. Tottakai jokainen pyrkii takaamaan lapsilleen parhaat mahdolliset lähtökohdat ja jakamaan omistaan lapsilleen. Siitä märisevä on vain kateellinen ja katkera kun ei itse pysty samaan. Jos niin suunnattomasti kadehdit asiaa, miksi teit lapsia? Parempi on jättää lapset kokonaan tekemättä jos et kestä, että toisilla menee paremmin tai jos et yllä omiin standardeihisi.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt hyväksyä se tosiasia, että toiset onnistuvat hoitamaan tonttinsa itse ilman valtion elatusapua ja siihen päälle katsomaan jälkeläisillekin hyvät eväät elämään. Jos et pysty itse siihen, ole nyt ainakin hiljaa ettet tee itsestäsi vain tyhmää. Tottakai jokainen pyrkii takaamaan lapsilleen parhaat mahdolliset lähtökohdat ja jakamaan omistaan lapsilleen. Siitä märisevä on vain kateellinen ja katkera kun ei itse pysty samaan. Jos niin suunnattomasti kadehdit asiaa, miksi teit lapsia? Parempi on jättää lapset kokonaan tekemättä jos et kestä, että toisilla menee paremmin tai jos et yllä omiin standardeihisi.
Niin Besshän ei ole niin tehnyt vaan saanut rahat faijaltaan.
Vierailija kirjoitti:
"Tuloerot ovat väistämättömiä, koska ihmisillä on eri työn tuottavuus. -- Tuloerot ovat merkki ahkeruudesta ja uutteruudesta." -Patrick Itäniemi, Talousguru-kilpailun voittaja
Jep - sönköttää kusipäinen pullapoika, jonka vanhemmat ovat antaneet sille pääoman sen yritystoiminnan perustamiseen ja asunnon hankkimiseen ja sitten tuo saasta julkisuudessa vinkuu ahkeruuden ja uutteruuden merkityksestä. Oksettava läjä paskaa sanalla sanoen.
Ainoa kisa minkä tuon otuksen olisi pitänyt voittaa on kusipäägurukisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänsä oli jonkun tekkifirman omistaja mikä myytiin. 6 vuotiaana Bessistä tuli miljonääri. Miksi halunnut vaieta makeasta ja helposta elämästä?
Eihän sitä hyvällä katsota, että varmasti todella moni ovi on rahalla auennut.
Ei ne ainakaan lauluäänellä ole auenneet
No siinäpä tulit juuri alleviivanneeksi sen syyn, miksi ei ole kertonut.
Hauskaahan sinänsä tuossa on se, että ihan marginaalisessa tapauksessa edes muusikoista pelkälllä lauluäänellä ne ovet olisivat avautuneet. Loistavia laulajia jää tuntemattomaksi usein siksi, että biisit ei vaan vedä yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Besshän ei ole niin tehnyt vaan saanut rahat faijaltaan.
Aivan. Hänen isänsä hoiti asiat hyvin ja onnistui huolehtimaan jälkeläistenkin elämän hyvälle mallille. Ja sekös täällä nyt katkeroittaa wt-sakin.
Vierailija kirjoitti:
"Tuloerot ovat väistämättömiä, koska ihmisillä on eri työn tuottavuus. -- Tuloerot ovat merkki ahkeruudesta ja uutteruudesta." -Patrick Itäniemi, Talousguru-kilpailun voittaja
Sattuu oikeesti sieluun asti lukea aina tämä lause "Tuloerot ovat merkki ahkeruudesta ja uutteruudesta" ja tämä on myös jokaisessa vaalikoneessa. Se kahta työtä tekevä siivooja ja aamuhesarin jakaja eli ei siis ole ahkera, mutta joku saa tanan Sara Sieppi jollain kymppitonnin selfiellä on? Tai joku Gettomasa, joka ahkerasti ja uutterasti saa tunnin keikasta 30-40k ja seuraava keikka kuukauden päästä ja talvella ei viitsi tehdä mitään sekä samalla ahkerasti ja uutterasti saa passiivista tuloa spotifysta 1800-2500€/kk. Sama koskee myös ahkeria OF naisia... Nämähän on täysin verrativissa niihin parturi-kampaajiin tai raksayrittäjiin, joilla raha ei tule itsestään ja koko yrittäjyys perustuu riskiin hankkia se toimitila siitä vilkkaalta, mutta kalliilta alueelta tai ruveta rakentamaan siihen puolen miljoonan tontille puolentoista miljoonan euron rivitaloa sillä itseluottamisella, että kyllä ne kaupaksi menee. Milloin viimeksi artisti tai "influensseri" meni konkurssiin? Ei v** ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Isänsä oli jonkun tekkifirman omistaja mikä myytiin. 6 vuotiaana Bessistä tuli miljonääri. Miksi halunnut vaieta makeasta ja helposta elämästä?
Ei ole ollut salaisuus. Kertoi tuosta haastattelussa jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu oikeesti sieluun asti lukea aina tämä lause "Tuloerot ovat merkki ahkeruudesta ja uutteruudesta" ja tämä on myös jokaisessa vaalikoneessa. Se kahta työtä tekevä siivooja ja aamuhesarin jakaja eli ei siis ole ahkera, mutta joku saa tanan Sara Sieppi jollain kymppitonnin selfiellä on? Tai joku Gettomasa, joka ahkerasti ja uutterasti saa tunnin keikasta 30-40k ja seuraava keikka kuukauden päästä ja talvella ei viitsi tehdä mitään sekä samalla ahkerasti ja uutterasti saa passiivista tuloa spotifysta 1800-2500€/kk. Sama koskee myös ahkeria OF naisia... Nämähän on täysin verrativissa niihin parturi-kampaajiin tai raksayrittäjiin, joilla raha ei tule itsestään ja koko yrittäjyys perustuu riskiin hank
Kuka tahansa voi ryhtyä influensseriksi tsi of-typyksi jos se kerran on takuuvarma työ ja helppoa. Mitä sinä siivoojana sitten ruikutat? Tee tilanteellesi jotain. Aina sama valitus, mutta kun olisi aika jotain konkreettista tehdä asialle vaikka tänään,niin on A4 verran kuitenkin tekosyitä miksei se onnistu. No, jollain muulla onnistuu ja hän käärikööt rahat.
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen vihamielisyys? Tämän takia juuri perintöoikeus tulisi lakkauttaa. Jotta kaikilla olisi oikeasti yhtäläiset mahdollisuudet menestyä oman työnsä tuloksena, ja vain sen ansiosta. Suomessa keskitytään liikaa tasapäistämään työnteon lopputulosta, vaikka jo lähtökohdat ovat epätasa-arvoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu oikeesti sieluun asti lukea aina tämä lause "Tuloerot ovat merkki ahkeruudesta ja uutteruudesta" ja tämä on myös jokaisessa vaalikoneessa. Se kahta työtä tekevä siivooja ja aamuhesarin jakaja eli ei siis ole ahkera, mutta joku saa tanan Sara Sieppi jollain kymppitonnin selfiellä on? Tai joku Gettomasa, joka ahkerasti ja uutterasti saa tunnin keikasta 30-40k ja seuraava keikka kuukauden päästä ja talvella ei viitsi tehdä mitään sekä samalla ahkerasti ja uutterasti saa passiivista tuloa spotifysta 1800-2500€/kk. Sama koskee myös ahkeria OF naisia... Nämähän on täysin verrativissa niihin parturi-kampaajiin tai raksayrittäjiin, joilla raha ei tule i
Of ja influensserityöt vaativat hyvää ulkonäköä. Toisille sellainen on geenilotossa suotu, toisille ei. Ihmisillä on myös erilaisia älykkyystasoja ja lahjakkuusprofiileja. Kaikki eivät ole musikaalisia, kuten Gettomasa, joten muusikon ura on silloin poissuljettu. Joillekin siivoustyötä vaativampi ja parempipalkkainen työ ei ole älyllisesti mahdollista. Se ei tee niistä ihmisistä laiskoja. Myös suhteilla menee moni parempiin töihin. Huonon perheen lapsi voi kouluttautumisesta huolimatta päätyä siivoojaksi ilman suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan on miljonääriksi 6-vuotiaana omin avuin tullut.
Missä kohtaa sanottiin että omin avuin? Niin paljonko ottaa päähän että piti jotain tuohonkin nälviä. Se akteus se kateus. Ehtymätön luonnovara Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Bess on Suomen mittakaavassa hieno artisti, maailmanluokan stara. Häntä tarvitaan tänne karuun Pohjolaan. Tuulipukuiset ja ylipainoiset suomalaisnaiset kadehtii. Paha juttu sinänsä, mutta siinpä kadehtii.
Aina tästä eteenpäin naurattaa sanoitus biisissä:"Ram pam pam". "Mullon pari kybää tilillä ja mä laitan ne laulaan". Hah... Ihan pikkurahoistahan tuossa on hänellä vielä kyse.
Pitäis laulaa "mullon pari miltsii tililmä ja mä laitan ne laulaan!". Ei sovi miljonäärin suuhun laulaa kympeistä 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs noista joutuu maksamaan veroja , kukaan pikkulapsihan ei osaa sijoittaa jne. ?
Ihan normaalisti maksellaan. Esimerkiksi vanhemmat voi sijoittaa lapsen puolesta, tosin riskisijoituksissa voi olla rajoituksia. Ainakaan aikuisen edunvalvotun rahoja ei saa laittaa mihinkään korkean riskin sijoituksiin. Vanhemmat voivat kyllä lahjoittaa niitä korkean riskin sijoituksia lapsilleen. Verottaja kyllä muistaa lahjaverolla tarvittaessa.
Miljonäärinä helppo aloittaa musiikkiura, voi rahalla ostaa laulutunnit, studiot, tehdä levyt ja vaikka itse ostaa se 10000levyä niin sitten onkin tähti Suomessa. Keikkoja riittää ja julkisuudessa paistattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni muusikoista ja "muusikoista" tulee hyvin varakkaasta taustasta. On mahdollista vietellä taitelijaelämää kun ei rahahuolet paina...
Sitten larppaavat jotain vasemmistolaista köyhää taiteilijaa. Paleface on pankinjohtajan poika 😙
Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi Palefacea aina dissataan taustansa takia, eihän hän vanhemmilleen mitään mahda. Sitä paitsi, eikö rikas ja hyväosainen joka SILTI pitää köyhien puolta, ole parasta ikinä? Ylimielinen m*lkkuko pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni muusikoista ja "muusikoista" tulee hyvin varakkaasta taustasta. On mahdollista vietellä taitelijaelämää kun ei rahahuolet paina...
Sitten larppaavat jotain vasemmistolaista köyhää taiteilijaa. Paleface on pankinjohtajan poika 😙
Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi Palefacea aina dissataan taustansa takia, eihän hän vanhemmilleen mitään mahda. Sitä paitsi, eikö rikas ja hyväosainen joka SILTI pitää köyhien puolta, ole parasta ikinä? Ylimielinen m*lkkuko pitäisi olla?
Tämä niin vahvasti. Luulenpa, että ihmiset eivät ole pysähtyneet ajattelemaan asiaa. Joukkolynkkaus on niin helppoa ja kivaa.
Olis se silti kiva naida paljaalla.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se harmittaa kun nämä vasemmistolaiset larppaa köyhää vaikka oikeasti rahaa tilillä iso summa. Lähes kaikki vasemmiston johtahahmot varakkaasta perheestä. Sitten poseeraavat jossain soppajonossa. Se harmittaa kun itse oikeasti pienituloinen vanhoissa vaatteissa!
Ei taas näitä ...seuraava komistus sitte vanhainkodista..ällö ajatus että kurttukiv..rs kiipee päälle..hyi vidd