Hjallis ja Pajari
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Perintöä odotellessa
Mitä perintöä. He eivät ole avioliitossa.
Sitäpaitsi,puoliso ei peri puolisoaan, jos on lapsia. Lapset perivät vanhempansa.
Harry on bisnesmies, osaa hoitaa homman kotiin.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pajarin edellinenkin mies oli huomattavasti häntä vanhempi. . Millainen isäsuhde on ollut? Juontaako lapsuudesta tai joku muu turvallisuus tms. hakuisuus.
Iltapäivälehdessä on haastateltu Jasmin Pajarin isää. Hän on kuulemma jo 78-vuotias eli ollut aika iäkäs kun Jasmin syntynyt ja on mus*limi ja on aina toivonut, että Jasmin ottaisi itselleen mu*slimimiehen.
Miksi ihmeessä musut tulee tänne Suomeen ja länsimaihin ja vaativat että täällä elätään musukulttuurin mukaan. En voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Hjalliksella ollut jo yksi sydäri? Pari vuotta Jassukka kyl kestää. Hyvä perintö on tulossa.
Miljoonavelkainen omaisuus...
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pajarin edellinenkin mies oli huomattavasti häntä vanhempi. . Millainen isäsuhde on ollut? Juontaako lapsuudesta tai joku muu turvallisuus tms. hakuisuus.
Iltapäivälehdessä on haastateltu Jasmin Pajarin isää. Hän on kuulemma jo 78-vuotias eli ollut aika iäkäs kun Jasmin syntynyt ja on mus*limi ja on aina toivonut, että Jasmin ottaisi itselleen mu*slimimiehen.
No, siinä tapauksessa Hjallis on kyllä ehdottomasti paljon parempi vaihtoehto kuin mikään muslimimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tuo isäpappa oikein järkevältä ja reilulta kaverilta...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e25f1dc4-8546-469a-906e-352fcf…
"Kun Jassukka meni ensimmäisen kerran naimisiin, sanoin hänelle, että älä tee näin. Yritin estää häntä, mutta hän ei kuunnellut minua. Sitten liitto ei kestänyt kuin 15 vuotta, kunnes Harri kuoli."
No voi hitsi. Väärin naitu, kun meni kuolemaan.
"Hjallis ei ole koskaan kutsunut minua kylään, mutta ei minulla olisi aikaa edes tavata häntä. Eikä minulla ole hänelle mitään asiaa, niin en ymmärrä miksi me tapaisimme."
No, mitä sitten itkee, kun ei ehdi kylään, eikä edes kiinnosta?
"Jos sinut kutsuu vaikka somalialainen häihinsä, ethän sinä ymmärrä siitä mitään. Kulttuuria pitää kunnioittaa."
Kutsutulta vieraalta tuskin vaaditaan kulttuurin syvää tuntemusta. Ja aina
Mutta Suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan palvelut kuitenkin kelpaa. Ei kenenkään ole pakko olla Suomessa, aina voi vaikka mennä sinne Pakistaniin jos suomalaiset on niin ikävää porukkaa. Aivan pelle kitisijä koko ukko.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä musut tulee tänne Suomeen ja länsimaihin ja vaativat että täällä elätään musukulttuurin mukaan. En voi ymmärtää.
En minäkään. Enkä kyllä myöskään sitä, että millainen isä toivoo lapselleen ko. kulttuurin "kohtaloa". Naisen asema kun ei noissa suhteissa mikään hyvä ole, päinvastoin.
Vaikka kuinka olisi itse m*slimi, tämä isä siis, niin jotenkin luulisi hänenkin osaavan silti tarkastella asiaa kulttuurin ja uskonnon aatteiden ulkopuolelta.
Aika ristiriitaista tää H&P;n antama tieto asioista.
Joissain uutisissa Pajari on kertonut, kuinka koko perhe seisoo tukena, eikä ole mitään sanottavaa ikäerosta. Nyt sitten isäpappa kertoo, ettei tällaisia suhteita tue.
Yhdessä uutisessa kerrottiin, että Pajari ja H tutustuivat ensi kertaa, kun Pajari soitti opinnäytetyöhönsä liittyen H:lle ja toisessa uutisessa kerrottiin, että tapasivat yhteisten tuttujen kautta jossain tapahtumassa. Ja vielä jossain uutisessa he esittivät, että he haluavat pitää tapaamisensa salassa, mutta samassa uutisessa H kertoo, ettei julkisuudessa saa puhua pötyä, vaan pitää pitäytyä totuudessa.
Ihme sekoilua eli en usko koko juttua. Molemmat saa hyvin julkisuutta, mutta parempi olisi, kun pysyttäisiin samoissa stooreissa.
Taitavastihan toi nainen siirtojaan tekee, toivottavasti Harkimo ei liikaa hurahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Enkä kyllä myöskään sitä, että millainen isä toivoo lapselleen ko. kulttuurin "kohtaloa". Naisen asema kun ei noissa suhteissa mikään hyvä ole, päinvastoin.
Vaikka kuinka olisi itse m*slimi,
Tuolla ukolla on vieläpä ihan älytön käsitys siitä millaista suomalaisissa kodeissa on:
"Suomessa on iso ongelma se, että kotona käytetään alkoholia ja tupakkaa. Sitten viikonloppuisin mennään kapakkaan ja lopulta tullaan kotiin rikkomaan paikat. Minä en ole koskaan käyttänyt mitään päihteitä, eikä meillä ole kotona rähjätty ja ryypätty niin kuin suomalaisessa kodissa."
Niinpä niin... Mutta pitää muistaa hänen kulttuurinen taustansa. Olen asunut itse m.maassa joten tiedän että valehtelu on ihan peruskauraa eikä heille mikään synti. Jos se edistää heidän (ja uskontonsa) pyrkimyksiään, valehtelu on suorastaan kannatettava asia heille. Kaikki esitetään itselle edullisessa valossa. Tosiasiassa m.mies voi ihan hyvin juoda viinaa ja sitä juodessaan sanoo ihan pokkana ettei hän tässä alkoholia juo. Sama pätee sianlihan syöntiin. Ko. maissa juodaan aika reippaasti väkijuomia mutta tottakai virallisesti kukaan ei juo. Ihmettelen tuota kyllä että muutetaan Suomeen ja pyöritetään jotain ravintolaa yleistäen sitten ne kantajuopot koko kansaan. Jos tän ukon baarissa on käynyt tuollaisia tyyppejä niin ei se sitä tarkoita että kaikki on sellaisia. Lapsuudenkodissa ei koskaan käyty viikonloppuisin kapakassa eikä käydä miehen kanssa vieläkään.
Ja inhottava lempinimi vielä annettu tyttärelle, "Jassukka".
Vaikuttaa siltä että Jasmine ei juuri ole tekemisissä isänsä kanssa enkä ihmettele. Kamala tyyppi. Ehkä hänelle perhe tarkoittaa äitiä ja mummoa, he kun hänet ovat kasvattaneetkin kuten isä sanoo Seiskassa.
Ja kun tuolla ylempänä joku sanoi tästä isästä että "luulisi hänenkin osaavan silti tarkastella asiaa kulttuurin ja uskonnon aatteiden ulkopuolelta" niin voin kertoa että jos on harras uskovainen niin ei osaa eikä pysty. Varsinkin kun on kasvanut sellaisessa kulttuurissa jossa asioita ei koskaan tarkastella tämän kehyksen ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tuo isäpappa oikein järkevältä ja reilulta kaverilta...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e25f1dc4-8546-469a-906e-352fcf…
"Kun Jassukka meni ensimmäisen kerran naimisiin, sanoin hänelle, että älä tee näin. Yritin estää häntä, mutta hän ei kuunnellut minua. Sitten liitto ei kestänyt kuin 15 vuotta, kunnes Harri kuoli."
No voi hitsi. Väärin naitu, kun meni kuolemaan.
"Hjallis ei ole koskaan kutsunut minua kylään, mutta ei minulla olisi aikaa edes tavata häntä. Eikä minulla ole hänelle mitään asiaa, niin en ymmärrä miksi me tapaisimme."
No, mitä sitten itkee, kun ei ehdi kylään, eikä edes kiinnosta?
"Jos sinut kutsuu vaikka somalialainen häihinsä, ethän sinä ymmärrä siitä mitään. Kulttuuria pitää kunnioittaa."
Kutsutulta vieraalta tuskin vaaditaan kulttuurin syvää tuntemusta. Ja aina
No mutta ainakaan tuo isä ei ole tyypillinen suomalainen juoppo. Oikein on kun arvostelee suomalaisten ryyppäämistä, rähjäämistä ja palkkojen hajottamista baarista kotiutuessa.
Ei kaikissa perheissa ryypätä, rähjätä ja hajoteta paikkoja, saatika juosta baareissa. Kyllä ne "tyypilliset suomalaiset juopot" on ihan vähemmistönä ainakin omassa lähipiirissä. En nähnyt sellaista menoa myöskään lapsena. Ja ihan normaalista työssäkäyvästä perheestä olen enkä mikään kultalusikka suussa syntynyt.
Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Ei oo teiltä pois näitten onni.
Vierailija kirjoitti:
Pajarin isä on pakistanilainen muslimi.
Mitä se täällä?
Pajari pakottanut Hjalliksen kasvattamaan parran, kuten Joel pojalla. Ei se lauka siitä mihinkään kasva, Hjallis älä nyt lähde kaikkeen mukaan, jos et kelpaa jätä väliin.
Perii toki, jos vainajalla ei ollut lapsia. Leski perii silloin kaiken.