Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattais kirjoittaa oma SEKSIelämänkerta! Ja kaikki luurangot ulos kaapeista! Tulee ihanan puhdas olo ja uusi elämä alkaa!

Vierailija
17.07.2024 |

Minä olen nyt 'kärsinyt' omista suhteistani jotka eivät ole johtaneet mihinkään ja olleet siis täysin turhia koska en ole ikinä etsinyt minkäänlaisia panosuhteita. Tämän vuoksi mietin läpi kaikki miehet joiden kanssa olen ollut seksisuhteessa. Kaikki suhteeni ovat olleet erittäin lyhytaikaisia ja kummallisia. Sain kasaan 12 miestä ja suhdetta josta pystyn jotakin sanomaan. Mietin yhä mitä muita muistuisi mieleen jos jotain muistuisi. Sitten KIRJOITIN jokaisesta tämmösestä suhteesta LYHYEN KIRJOITUKSEN eli tein oman SEKSIELÄMÄNkertomukseni. Ja nyt tuntuu hyvältä ja puhtoiselta. On siellä jokunen josta olen siinä mielessä kiinnostunut että voisin ja haluaisin olla ystävä mutta en tavoita heitä millään eivätkä he välttämättä halua minusta kuulla yhtään mitään. Yhdelle kirjoitin kirjeen koska oletan että hän ei tiedä minusta mitään vaikka tämä omituinen suhde taisi kestää parisen vuotta... emme asuneet koskaan yhdessä emmekä tehneet mitään kivaa mutta asuimme vain 15 min kävelymatkan päässä toisistamme. Kun isäni kuoli niin hän ehdotti että jospa alkaisimme nyt seurustelemaan kunnolla... Sanoin, että en muuta olekaan odottanut. Tämän jälkeen hän hävisi ympyröistäni. Oli kovin sekavaa koska hän on sanonut minulle että olen maailman paras nainen. En muista enää mitään viimeisestä tapaamisestamme mutta mitä kummallisinta on että kerran kun kysyin häneltä että miksi jutustamme ei tule mitään niin vastaus oli että koska olet suomalainen... Hän on kertonut että hänellä on jotain suomalaisia kirkonrakentajajuuria... sitten viimeisen kerran kun näin hänet niin hän kutsui minua 'lehmäksi'... Milloin ja miksi olen muuttunut 'lehmäksi' - kukaan muu ei ikinä ole kutsunut minua 'lehmäksi' ja tämä oli minulle käsittämätöntä koska en pysty yhdistämään sitä mihinkään omaan tekemiseeni, ominaisuuteeni tai mihinkään ja se tuli ihan puskista ja ihan hänen tyyliinsä sopimattomana. Hän on minua viisi vuotta nuorempi ruotsalainen DI ja kun nyt selvitin hänen osoitteensa lähettääkseni kirjeen niin kävi  ilmi että hänen vaimonsa on vielä minuakin vanhempi. Mitä ihmettä tämäkin on... On mahdollista että olen nainen jolle hän menetti neitsyytensä mutta koska olen ihan kokematon niin joku toinen noin 33 vee ruotsalainen nainen on sitten voinutkin vihkiä hänet seksin saloihin!!! Kokemattoman naisen on todella vaikea 'voittaa' kokenutta vastaan jos kilpaillaan kokemattomasta miehestä. Kirjeessä kerroin itsestäni sellaisia asioita joita partnerista oikeasti täytyy tietää ja ymmärtääkseni hän ei tiennyt mitään eikä koskaan mitään kysynytkään... hassua että nyt tuntuu siltä kuin minä olisin joku voittaja ja hän katosi kuin pruksu Saharaan... hassua että minulla on kaksi samanikäistä veljeä ja toinen heistä on DI... ruotsalaiselle ei kelpaa suomalaisnainen tasokkaamista piireistä kun hän itse! TAKAISIN EI OLE PYRKIMISTÄ, SORI VAAN!!! 

Kun tämäkin kauheus oli loppu lähdin selvittämään välejäni oman exäni kanssa koska ymmärsin että tämä on täysin päätöntä ja ikinä en tule löytämään mitään kunnon aviomiestä. Tämä panosuhdemies - vai mitä muuta suhde olisi voinut ruotsalaiselle olla - jäi minun miessarjan viimeiseksi ja nyt en enää haikaile ainoankaan miehen perään. SE ON NYT LOPPU SLUT PASKASUHTEET ELÄMÄSSÄNI!!! 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa yksinäisyys

Vierailija
2/6 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät monessa suhteessa olleet! Kuinka paljon teillä on niitä LUURANKOJA KAAPEISSANNE? Nyt kaikki luurangot ulos -  on saatava puhtaat paperit sillä tämmönen suhteiden sekamelska tässä maassa tekee meidät kaikki hulluksi. Lapset jotka syntyvät sekasotkusuhteista kantavat sitä paskaa jollakin tavalla sisällään, ehkä jopa omassa DNA:ssa koska jokaisella heistä on 1/2 sinun ja 1/2 puolisosi DNA:ta. Esim. ateistin ja uskovan on todella vaikea saada suhdetta toimimaan - entä heidän lapsensa - ajatelkaa vähän - kumman maailmankuvan valitsee ja kumpaan kasvaa? Eivät nämä raukat osaa edes valita vaan pää sekoaa eikä kukaan oikein osaa sanoa missä vika! Ja sitten vanhempien erot päälle??? HIRVITTÄVÄÄ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaaks joku lukea tollasta romaania?

Vierailija
4/6 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei