Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: Auttaako työpaikkaihastukseen ja huomionkipeyteen se, jos

Vierailija
03.02.2007 |

saa kuulla ihastuksensa suusta, että hänkin on tavalla tai toisella kiinnostunut? Vai pahentaako se vain asiaa?

Minulla on tällainen hölmö ongelma. Olen jollain tasolla ihastunut erääseen työkaveriin, tai ehkä olen ihastunut siihen säpinään, jota välillämme aistin. Mies on kyllä oikein mukava, mutta en ajattele häntä sen vakavammin.

Pikku säpinässä ja flirtissä on se huono puoli, ettei kuitenkaan voi olla 100% varma toisen ajatuksista ennen kuin niistä puhutaan... Jotenkin haluaisin hirveästi kuulla tämän miehen sanovan, että olen hänestä viehättävä, seksikäs tms. En usko että oikeasti haluaisin mitään sen enempää. Jos tämän kuulisin, niin olisin tyytyväinen (?). Nyt energiani kuluu sen pähkäilyyn, kuvittelenko kaiken vai onko huumanpoikanen molemminpuolista. Siltä se vaikuttaisi, mutta kun täysin varma ei voi olla...

Miksi ihmeessä minulla on tällainen pakkomielle? :D Auttaisiko se puhuminen siihen oikeasti, vai olisiko se vain portti pitemmälle? Ja älkää nyt luulko että menisin nykimään miestä hihasta ja kysymään asiasta. Mutta jos se vaikka tulisi luontevasti puheeksi jossain...? Toivossa on hyvä elää. ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta...ollaan kumpikin varattuja, mies asuu kyl eri osoitteessa naisensa kanssa ja heillä ei ole lapsia, suhde ilmeisesti menossa poikki.

AV:n ansiosta sit lähetin pari tuntii sit viestin hänelle ja kerroin et olen kiinnostunut hänestä ja nyt järkyttyneenä totean ettei hän vastaa. -8

Vierailija
2/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AV:n ansiosta sit lähetin pari tuntii sit viestin hänelle ja kerroin et olen kiinnostunut hänestä ja nyt järkyttyneenä totean ettei hän vastaa. -8

No, katsotaan mitä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että puhuminen saattaisi pahentaa asiaa.

Vierailija
4/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen voisi olla vaikeaa molemmille yhdessä työskentely. Itse en uskaltaisi puhua asiasta ennen kuin olisin täysin varma toisenkin ajatuksista minua kohtaan.

Vierailija
5/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen likimain vatsahaavan partaalla, kun mies ei oma-aloitteisesti lähesty minua mitenkään.

Vierailija
6/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet ihana ja kaunis ja haluttava.

Minä ihastun herkästi muihin kuin omaan puolisooni. Tiedostan sen. Ja tiedän myös, että nämä ihastumiset osuvat siihen kohtaan, kun oma puolisoni ei syystä tai toisesta huomioi minua riittävästi.

Lapsellistahan tuo on ja varmaan osoitus huonosta itsetunnosta, mutta tarvitsen reilusti " ihailua" =). Olen nyt jo kohta 40-vuotias, joten iän/kokemuksen/minkä lie puutteesta tuo ei johdu, vaan puhtaasti siitä, että haluan, että joku pitää minua haluttavana.

Toisaalta olen oman piirteeni " diagnosoinut" myös siihen, että koska olen aina ollut ns. kaunis ja aina paistatellut huomiossa, niin ajatus siitä, että se loppuu tuntuu oudolta.

Mutta siis: jos ihastuksesi kohde tunnustaisi olevansa sinuun ihastunut, tilanne varmasti vaan pahenisi. Parempi jättää asia sanomatta ääneen. Yritä panostaa _omaan_ puolisoosi, kahdenkeskeisiin hetkiin, seksiin jne. Meillä se ainakin auttaa.

Vierailija
7/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan sama tilanne ja se vie kaiken energian kun pitäis keskittyä opiskeluun, tämä minun ihastukseni on siis opiskelukaveri.

Joka päivä soitellaan nyt kun ollaan kumpikin työharjoittelussa, luulen et hän jo arvaa minun kiinnostukseni kun olen sellanen suorapuheinen ihminen ja en kyl tiedä onko hän minusta kiinnostunut, luulisin. Ollaan treffejä suunniteltu mut meil on niin eri työajat ettei ole viel onnistunut...voiko mennä treffeille vaan kavereina?? En tiedä, olen ihan täpinöissäni kokoajan, suunnittelenkin kokoajan et sanon hänelle suoraan et olen kiinnostunut hänestä, mut kuitenkin pelkään et hän sit perääntyy ja mun loppu opiskelut menee nolouden vuoksi pilalle. Huh kyl on vaikeeta.

Vierailija
9/9 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun juttusi kuulostaa ainakin näin ihan lupaavalta, kun soittelettekin päivittäin. Ellet sinä sitten ole aina se, joka soittaa... ;)

Ilmeisesti olette vapaita molemmat? Siinä tapauksessahan teillä on ihan hyvä sauma antaa mahdollisuus suhteelle. Me taas olemme varattuja, eli tämä on todella VAIN sitä säpinää. En usko, että kummallakaan on aikeita pettää. Silti olen miettinyt, auttaisiko asiasta puhuminen tähän jatkuvaan kelaamiseen. ;) Antaisiko se jutulle tarvittavan pisteen? Ehkei kuitenkaan, kuten monet ovat tässä todenneet.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme