Mies ikää 85v saakka jos näet tämän! Tunnistatko 'pillun himon'? Miten se on muuttunut nykyiseen ikääsi mennessä ja kohdistuuko samaan naise
Mies ikää 85v saakka jos näet tämän! Tunnistatko 'pillun himon'? Miten se on muuttunut nykyiseen ikääsi mennessä ja kohdistuuko samaan naiseen?
Vierailija kirjoitti: Pillun himo on samaa, mitä nuorena! Yhdessä 60 vuotta! t. mies 78v
Hei! Oletpa rohkea! Eikö tämä kuuluisi seksipalstalle? Kiinnitin huomiota ikääsi ja uskallan kysyä. Olen nähnyt hoitsuna ikäisiäsi naisia. Vaimosi on varmaan suurinpiirtein ikäisesi. Onko hän ollut ihmeissään kun näyttää siltä kuin häpykummulle olisi kerääntynyt rasvaa. Onko tämä mahdollista vai näyttääkö se vain siltä kun entinen normaali 'hiusten' väri ja vähän kiharainen karvoitus on haalistunut ja karvat harventuneet ja tämän lisäksi karvoitus on muuttunut suoraksi eikä ainoastaan vähentynyt. Mitä vaimosi sanoo tähän? Tätä moni nainen varmaan ihmettelee. Olen reagoinut nykyaikaiseen posliinimuotiin mutta se ei kyllä ole ikäisellesi naiselle sopiva juttu. Ei olisi edes kivan näköistä. Miehenä sinä sitten tiedät onko naisen 'paikat' muuttuneet myös sisäisesti? Varmaan oli eri juttu kun olitte jotain 18v ja sitten sen jälkeen kun olette saaneet lapsenne jos teillä on ja sit tämä mahdollinen muutos kun ikää tullut. Tämmöisiä mietteitä monella ei ole ja tulee ehkä heille yllätyksenä kun ikää tulee ja kaikki paikat vanhenevat niin kuin samaa tahtia. Te saatte olla onnellisia kun olette nähneet ja kokeneet toisenne nuorena. Sääliksi käy meitä noin 50v joiden partnerit eivät ole ollenkaan nähneet ja kokeneet meitä nuorina.
Mielestäni puhutaan liikaa 'kauneudesta' ja näkeekö partnerin yhä kauniina vielä vanhana vaikka 'kauneutta' ei ole mitenkään edes määritelty. Oletteko te pariskuntana muuttuneet toistenne näköisiksi? Minusta tämä on ihan mysteeri että puolisot muuttuvat tähän suuntaan ja olen ajatellut että se johtuu myös yhteisestä seksistä - tullaan todella yhdeksi... Minä olen vähän kummastellut kun minusta tuntuu että olen jotenkin muuttunut erään exäni näköiseksi - tai hän minun - ja jos näin on niin jotakin on täytynyt tapahtua ajatuksen tasolla mutta kun seurustelimme joku tuli kysymään olemmeko sisaruksia kun olemme niin samannäköisiä... ehkä vähän samannäköiset vetävät toisiaan jotenkin puoleensa.
Kiitos kaikille jotka kirjoittaa tähän tekstiin jotain omia ajatuksia jotka tulee tästä mieleen.