Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Valby. Siinä nainen minun makuuni.
Tämä supersievä vaaleaverikkö pomppasi minunkin silmilleni lähtörivistöstä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valby. Siinä nainen minun makuuni.
Tämä supersievä vaaleaverikkö pomppasi minunkin silmilleni lähtörivistöstä <3
Tarkoititko Välbe
Lähes kaikilla yleisurheilijoilla on ollut kaikenlaisia terveysongelmia. Oletko huomannut, että esim. ampujat, purjehtijat, ratsastajat, golffaajat ynnämuut urheilijat eivät ole valittanut vaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän on kiusallinen tuo miesten pituushypyn alaosa. Ei jää paljon arvailujen varaan 😹. Kannattaa tytöt viedä pojat jatkossa ekoille treffeille pituushyppäämään.
Kyllähän noita pituushyppäjiäkin pitäis zoomailla edestäpäin sinne jalkoväliin ja miksei kohdistaa kuvaa peppuihinkin.
Ei kai kukaan katsojista mihinkään muualle nytkään katso? Zoomailu on tarpeetonta kun on mitä esittää.
Itse kyllä mieluiten EN näkisi kenenkään sukupuolielimiä spandexiin litistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän on kiusallinen tuo miesten pituushypyn alaosa. Ei jää paljon arvailujen varaan 😹. Kannattaa tytöt viedä pojat jatkossa ekoille treffeille pituushyppäämään.
Kyllähän noita pituushyppäjiäkin pitäis zoomailla edestäpäin sinne jalkoväliin ja miksei kohdistaa kuvaa peppuihinkin.
Ei kai kukaan katsojista mihinkään muualle nytkään katso? Zoomailu on tarpeetonta kun on mitä esittää.
Itse kyllä mieluiten EN näkisi kenenkään sukupuolielimiä spandexiin litistettynä.
Huijaat
Mies on polvistuneena suurin piirtein samanpituinen kuin tuleva vaimonsa :D
Kohta se vihdoin alkaa. 400 m aidat, ja Karsten Warholm. Suomalaisten jälkeen olen odottanut eniten sen näkemistä miten Norjan Warholm ja Ingebrigtsen pärjäävät.
Ingebrigtsenillähän on vielä yksi juoksu huomenna.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Battocletti on kyllä huikea juoksija.
Ihanaa tuo meno ja meininki stadionilla. Yleisön paljous. Edelliset kesäolympialaiset oli ihan paskat kun ei ollut yleisöä!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa tuo meno ja meininki stadionilla. Yleisön paljous. Edelliset kesäolympialaiset oli ihan paskat kun ei ollut yleisöä!
En katsonut edellisistä kisoista yhtäkään lajia. Nyt olen katsonut aika paljon. Hyvä fiilis Parisiumissa. Järjestäjät ansaitsevat taputuksen selkään.
Haakon, Mette-Marit ja Norjan pääministeri katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kannatan Dos Santosia.
Minä kannatan Mägeä, koska hänet voidaan laskea suomalaiseksi.
Harvinaisen fiksua yleisöä kun osaavat olla hipi-hiljaa lähdön hetkellä. Ei onnistuisi esim. brittifutisfaneilta.
Ylihypetetty Warholm! Eihän tuosta ollut mihinkään.
Norjalle kolmas mitali. Meni juuri niin kuin odotin. Hopea hyvä suoritus Warholmilta.
Miksei ultrajuoksu ole lajina.