Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea aina käsittää, että tuollainen runsaan 10 sekunnin juoksu kolmena päivänä peräkkäin vetää huippukunnossa olevan urheilijan lähes piippuun ja hämärän rajamaille.
Kokeile itse tehdä juoksijoiden treenit ja lämmittelyt ja verryttelyt ja juosta sen jälkeen omalla maksimitasollasi 13 sekuntia kolmena peräkkäisenä päivänä. Ehkä se auttaa sinua käsittämään jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea aina käsittää, että tuollainen runsaan 10 sekunnin juoksu kolmena päivänä peräkkäin vetää huippukunnossa olevan urheilijan lähes piippuun ja hämärän rajamaille.
Varmasti on vaikea käsittää, kun itse ei pysty edes kävelemään portaita menemättä piippuun ja hämärän rajamaille.
Sori, lajini on suunnistus, missä ei edes tunneta 10 sekunnin matkoja 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuskin vetää täysin piippuun kun pystyy kuitenkin juoksemaan. Mitä useampana päivänä peräkkäin vetäisee täysiä, niin ei ne lihakset vaan kerkeä rentoutumaan riittävästi että joka kerta pystyisi vetämään yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on vaikea käsittää, kun itse ei pysty edes kävelemään portaita menemättä piippuun ja hämärän rajamaille.
Sori, lajini on suunnistus, missä ei edes tunneta 10 sekunnin matkoja 😂
Niin, kyllä se varmasti noilla kiloilla vie enemmän kuin 10 sekuntia, kun suunnistaa sohvalta jääkaapille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piippuun jäänyt palstaläski fanittaa horolaa, itse koettaa läskit tirskuen saada saman perseen. Toki "älykkyys" samaa tasoa!
Ketä tarkoitat horolalla ?
Se tarkoittaa itseään. On joku sen sivupersoona.
No suunnistus vasta onkin lätkään verrattava marginaalilaji! Late 238 miljoonaa, hajotkaa tyhmät!
Vierailija kirjoitti:
Golfissa suomen naiset näyttävät tekevän kaikkensa että saisivat kaksi viimeistä sijaa.
Sama taktiikka kuin juoksijoilla. Voi keskittyä omaan suoritukseen ilman pelkoa et joku tulee takaa ja menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Läskimummot sipseineen ovat asian tuntioita, ja kendomummo pianom pimputtaja painaa itsensä edelleenkin vielä enemmä suohon!
Riks raks poks sanoi sun aivot? Sekavaa settiä
Vierailija kirjoitti:
Lottahan oli mielestään ihan kunnossa - harjoituksissa vielä kuulemma kaikki sujunut täydellisesti, ei nyt vaan sitten itse välierässä sattunut onnistumaan.
Juoksipa Harala todella paljon alle normaalin tasonsa. No, Ruotsi-ottelussa sitten taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskimummot sipseineen ovat asian tuntioita, ja kendomummo pianom pimputtaja painaa itsensä edelleenkin vielä enemmä suohon!
Riks raks poks sanoi sun aivot? Sekavaa settiä
Tunnistit ja peukutit omaa viestiäsi? Pitäisikö sun hankkia elämä?
Breakdance on siis myös mukana olympialaisissa. Ihmettelin, kun ohjelmatiedoissa luki "Breaking". mutta lopulta sekin selvisi. No, mieluummin breikkaus kuin twerkkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse tehdä juoksijoiden treenit ja lämmittelyt ja verryttelyt ja juosta sen jälkeen omalla maksimitasollasi 13 sekuntia kolmena peräkkäisenä päivänä. Ehkä se auttaa sinua käsittämään jotain.
On se kumma kun muut juoksee sileän 100m, 200m, ja viestit 3 karsintoineen kaikki.
Belgian nainen komensi keppiä ja keppi totteli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun muut juoksee sileän 100m, 200m, ja viestit 3 karsintoineen kaikki.
On se kumma kun tuollaista urakointia ei harjoita kuin muutama urheilija. Suurin osa ei todellakaan juokse tuollaista määrää. Tietäisit tämän, jos edes vähän seuraisit urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Golfissa suomen naiset näyttävät tekevän kaikkensa että saisivat kaksi viimeistä sijaa.
Pystyisikö vasta-alkajakin hyvällä tuurilla saavuttamaan tuon Suomen golfnaisten tason? Sen huonoutta kun on nyt niin mediassa hehkutettu. En tiedä golfista juuri mitään.
Onko suomalaisten huonon pärjäämisen syy koululiikunnassa? Jos liikuntatunneista ei annettaisi numeroa, niillä voisi ehkä olla hauskempaa ja lapset ehkä alkaisivat kiinnostua eri tavalla. Lisäksi koulun jälkeiset kerhot takaisin. Jotain täytyy alkaa tapahtua tai sitten ei enää kannata osallistua kisoihin. Onhan sekin vaihtoehto.
Mitä toi Hawkins teki kun on hyvin suomalaisen sijoitus?