Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloiset ja sympaattiset moukarinaiset ovat kisojen parhaat suomalaiset. Sijoilla 5 ja 6 , arvostan.
Älähän vielä lyö parhaita lukkoon. Harala juoksee, tiedä mihin yltää, on flow päällä ja urheilemisen iloa.
Harala on pelkkä vitsi. Selittelyjen mestari jonka ei edes pitäisi olla koko kisoissa. Douppaaja.
Täällä on joku Harala-vihaaja. Vihaatko yleensä naisia? Ja vedät käteen, kun naista ei ole eikä tule
Vierailija kirjoitti:
Helander sanoo itsekin, että lähtee liian sivusta. Lisää hauista ja olkaa, niin jaksaa sen luontevasti korkeammalle. Pitkämäki on huono valmentaja, jos ei näe noin simppeliä juttua. Pilaa vaan hyvät urheilijat.
Mun mielestä tehdään virhe, jos ajatellaan, että on joko voima- tai tekniikkaheittäjä. Ei mikään tekniikka auta, jos ei ole voimaa. Siinä menee sit kaikki pieleen. Jos keihäänheitto olisi vaan "tekniikkalaji", naiset voisi laittaa samaan miesten kanssa. HALOO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä kaiken olennaisen suomalaisten urheilijoiden tasosta, kun yksi on ihan mehuissaan jostain 60m juoksun mitalista vuonna nakki ja makkara.
Totta, mutta silti parempi kuin horola.
No wau, oikein parempi kuin toinen suomalainen. TORILLE!
Ei, vaan arvokisamitalisti :)
Kiva, että sinulle riittää se, että pärjätään jossain universiadeissa, joihin menee ne, jotka ei esim. Timanttiliigaan pääse. Itse en pidä sitä menestyksen mittarina, vaan olen huolissani siitä, että suomalaisille riittää joku kakkosluokan kisojen mitali. Olympiakisoissa pärjä
Mites HalliEM? Horolalla ei sieltäKÄÄN mitaleita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on nais aiturit pantu vastakkain? Siksikö että huonommalla ajalla toinen pääsi jatkoon hitaammasta välierästä?
Lähinnä siksi, että tuo nimiä muunteleva pikkulapsi ei ymmärrä, mikä ero on olympialaisilla ja em-hallikisoilla. Tai 60m juoksulla ja 100m juoksulla.
Muistutettakoon nyt tässä, että Reetta juoksi eilen myötätuuleen, Lotan juoksussa oli vastatuulta.
Pakistanissa on 242 miljoonaa ihmistä, tämä on heidän ainoa mitalinsa. Intian mitalisaldo on viisi (1 hopea ja 4 pronssia). Saman väkiluvun Kiina on keränyt 73 mitalia.
Toki yksi on enemmän kuin nolla, ei sen puoleen.
Ketä lähtee meidän maajoukkuetta lentokentälle vastaan? Tulihan niitä pistesijoja jo melkein ennätysmäärä.
No ainakin lounais-suomen KETÄ lähtee varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Pakistanissa on 242 miljoonaa ihmistä, tämä on heidän ainoa mitalinsa. Intian mitalisaldo on viisi (1 hopea ja 4 pronssia). Saman väkiluvun Kiina on keränyt 73 mitalia.
Toki yksi on enemmän kuin nolla, ei sen puoleen.
Suomi satsaa urheiluun satoja miljoonia, joten odotetaan aika paljon enemmän. Mites Pakistanin investoinnit?
Intia on krikettihullua kansaa. Muu ei niin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta sieltä löytyy pari keihäsukkokakin jatkossa ja varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu siltä, että suomalaisten heikon kisamenestyksen vatvomisessa on mukana myös aimo annos vahingoniloa?
Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, mutta penkkiurheilijana kaipaan viihdettä ja iloa. En katso kisoja siksi, että saisin etsiä virheitä ja nyrpistellä. Kannustan tiettyjä ulkomaalaisiakin urheilijoita, mutta suomalaisena tietenkin olen Suomen puolella. Olen kasvanut 80-luvulla ja tottunut, että Suomi on hyvä urheilumaa. Harmittaa tämä kun ei tule mitaleja, kaikilla on joko korona, loukkaantuminen tai joku muu vaiva, huono päivä/kausi _juuri nyt_.
Onko koskaan ollut moukarissa sijoituksia 5 & 6? Onko koskaan ollut seipäässä kahta naista finaalissa ja keihäässä kolmea? Se yksi mitali olisi tosi hieno juttu ja mutta itse koen, että mieluummin laajalla rintamalla finaaleihin, kuin se yksi ainokainen mitali keihäästä mikä on aina ennenkin tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu siltä, että suomalaisten heikon kisamenestyksen vatvomisessa on mukana myös aimo annos vahingoniloa?
Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, mutta penkkiurheilijana kaipaan viihdettä ja iloa. En katso kisoja siksi, että saisin etsiä virheitä ja nyrpistellä. Kannustan tiettyjä ulkomaalaisiakin urheilijoita, mutta suomalaisena tietenkin olen Suomen puolella. Olen kasvanut 80-luvulla ja tottunut, että Suomi on hyvä urheilumaa. Harmittaa tämä kun ei tule mitaleja, kaikilla on joko korona, loukkaantuminen tai joku muu vaiva, huono päivä/kausi _juuri nyt_.
Onko koskaan ollut moukarissa sijoituksia 5 & 6? Onko koskaan ollut seipäässä kahta naista finaalissa ja keihäässä kolmea? Se yksi mitali olisi tosi hieno juttu ja mutta itse koen, että mieluummin laajalla rintamalla
Kirjoitusvirheitä ja väärää sukupuoltakin sattui samaan tekstiin, mutta jospa pointti tuli selväksi.
Selostaja äsken kertoi että Paavo Nurmi on mukana olympialaisten historiaa esittelevällä videolla, joka esitetään joka ilta olympiastadionin yllä olevalla näytöllä. Suomen urheiluhistoria on menestyksekäs, vaikka nyt olemmekin näin huonolla tolalla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Luonnossa Saaga on todella hoikka. Ainostaan yläkroppa on vahva. Osa noista muista on ihan anorekstikkoja.
Ruotsilla nyt 9 mitalia. Mitä siellä osataan paremmin? Valmennus? Kulttuuri?
Vierailija kirjoitti:
KEtä kiinnostaa, eläkää omaa elämäänne!
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmisiä ainakin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa, koska Chopralle valtio ja eri yritykset maksoivat 1,7 miljoonaa euroa + muita lahjoja olympiavoitosta edellisissä olympialaisissa.
Ainakin kovempia kuin läskimammojen maa