Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ammattiurheilussa kärsitään järjestään kunnianhimon puutteesta pl. ehkä Wilma Murto ja nämä muutamat naisurheilun onnistujat. Mennään fiilistelemään vaikka kausi olisi mennyt penkin alle ja sanotaan "teen parhaani ja nautin" ja tuloksena 30% surkeampi tulos normaaliin tulostasoon nähden.
Kunnianhimoa, pelottomuutta ja itsevarmuutta ovat osoittaneet Nathalie, Pihla, Emilia ja Wilma.
Myös moukarinheittäjä naiset jaksoivat uskoa itseensä ja onnistuivat.
Kyllä mä tuohon laskisin mukaan myös Viivi Lehikoisen. 20v nuori nainen ja tulee olympialaisiin juoksemaan SE-tuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas komea hopis kopauttelemassa tuolla kepillä.
Oliko täysvalkoisissa? :D En nähnyt.
Ei tainnut olla muuten edes farmariasussa ;-) Keskityin niin siihen ylvääseen olemukseen ja komeisiin kasvoihin että missasin asun. Enkä tiedä edes tyypin nimeä eli sekin meni ohi jos se ruudussa luki.
Eilenkin oli joku komea mies koputtelemassa. Olen aina vähän myöhässä ruudun ääressä. Onko tämä koputtelu joku ranskalaisten oma juttu vai liittyykö olympialaisiin?
Eilen taisi olla Stephane Diagana?
Päivät menee sekaisin. Saattoi olla toinenkin päivä, koska ei ollut tuo. Vaalea mies, laineikkaat, lyhyet hiukset ja kauniit kasvot.
Olipa Topi nyt sysip*ska. Ei olisi pitänyt lähteä, kunto koko kauden ollut huono. Muiden pohjoismaiden urheilijat pärjäävät hienosti. Katsoin aiemmin miesten sulkapallofinaalin, tanskalainen otti olympiakultaa suvereenisti möyhentämällä thaimaalaisen ennakkosuosikin.
Katsotaan josko näiden kisojen jälkeen alettaisiin soveltaa Ruotsin tyyliä valita joukkueeseen vain urheilijoita joilla on mahdollisuus sijoittua 12 parhaan joukkoon. En näe mitään järkeä siinä, että jostain perämetsästä kuskataan juoksijoita, jotka sijoittuvat 53. kokonaiskilpailussa. Olkoonkin, vaikka pääsisivät rankingsysteemin perusteella mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ammattiurheilussa kärsitään järjestään kunnianhimon puutteesta pl. ehkä Wilma Murto ja nämä muutamat naisurheilun onnistujat. Mennään fiilistelemään vaikka kausi olisi mennyt penkin alle ja sanotaan "teen parhaani ja nautin" ja tuloksena 30% surkeampi tulos normaaliin tulostasoon nähden.
Kunnianhimoa, pelottomuutta ja itsevarmuutta ovat osoittaneet Nathalie, Pihla, Emilia ja Wilma.
Kyllä mä tuohon laskisin mukaan myös Viivi Lehikoisen. 20v nuori nainen ja tulee olympialaisiin juoksemaan SE-tuloksen.
Ilona Monosta taisit tarkoittaa. Viivillä menivät nämä kisat persielleen.
Voi voi sääliksi käy Topia. Pari koronaa ollut kauden aikana, eli ei ihme että on puolikuntoinen. Itse olen nyt koronassa ja tämä on kestänyt jo pari kolme viikkoa. Olo on todella ryytynyt. Kamala tauti.
Ikävää kun miesten seiväshyppyfinaalia näytetään silloin kun kuvaajaa huvittaa ja kyseessä FINAALI. Raitasen juoksukin oli ihan turha näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti tajua, miten nuo voi vaan leppoisasti todeta Olympialaisissa, että nyt ei vaan riittänyt.
Itse olen ollut niin kilpailuhenkinen, että menin ja ryöhälsinn verenmaku suussa jokaisessa pilipalikilpailuissa ja olin aivan raivona, jos en pärjännyt.
Kaikki ei ole sekopäitä niin kuin sinä.
Onko voitontahto sekopäisyyttä silloin kun kilpaillaan? Sisulla pääsee yllättävän pitkälle.
Ei ole. Mutta raivoaminen siitä, ettei voita, on.
Miksi olisi. Kun osallistuin kilpailuun, minulla oli yksi päämäärä. Voitto. Jos en onnistunut, tunsin raivoa. Tyytyväisyyttäkö siitä pitää tuntea?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sääliksi käy Topia. Pari koronaa ollut kauden aikana, eli ei ihme että on puolikuntoinen. Itse olen nyt koronassa ja tämä on kestänyt jo pari kolme viikkoa. Olo on todella ryytynyt. Kamala tauti.
Pikaista paranemista! <3
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan josko näiden kisojen jälkeen alettaisiin soveltaa Ruotsin tyyliä valita joukkueeseen vain urheilijoita joilla on mahdollisuus sijoittua 12 parhaan joukkoon. En näe mitään järkeä siinä, että jostain perämetsästä kuskataan juoksijoita, jotka sijoittuvat 53. kokonaiskilpailussa. Olkoonkin, vaikka pääsisivät rankingsysteemin perusteella mukaan.
Täysin samaa mieltä. Sain paljon alapeukkuja, kun sanoin Viivi Lehikoisen juoksun jälkeen, että älytöntä lähettää mukaan edustaja, joka ei edes Suomen ennätyksellä pääse alkueristä jatkoon. Vielä älyttömämpää on lähettää mukaan näitä puolikuntoisia raitasia, joilla ei edes teoriassa ole mahdollisuutta jatkopaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää kun miesten seiväshyppyfinaalia näytetään silloin kun kuvaajaa huvittaa ja kyseessä FINAALI. Raitasen juoksukin oli ihan turha näyttää.
Vaihda Maxille, ei tarvitse turhautua ylen hyppimisiin sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikaista paranemista! <3
Kiitos. Ihania urheilufaneja täällä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilona Monosta taisit tarkoittaa. Viivillä menivät nämä kisat persielleen.
Hupsis, meni tosiaan tytöt sekaisin. Kiitos, kun korjasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas komea hopis kopauttelemassa tuolla kepillä.
Oliko täysvalkoisissa? :D En nähnyt.
Ei tainnut olla muuten edes farmariasussa ;-) Keskityin niin siihen ylvääseen olemukseen ja komeisiin kasvoihin että missasin asun. Enkä tiedä edes tyypin nimeä eli sekin meni ohi jos se ruudussa luki.
Eilenkin oli joku komea mies koputtelemassa. Olen aina vähän myöhässä ruudun ääressä. Onko tämä koputtelu joku ranskalaisten oma juttu vai liittyykö olympialaisiin?
Eilen taisi olla Stephane Diagana?
Christophe Lemaitre
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Unohdin Viivin, joka myös oli oikealla asenteella mukana.
Urheiljoilta pitäisi vaatia, että kauden paras tulos olisi arvokisakelpoinen. Nyt lasketaan mukaan kaikki viime vuoden perähikiän mestaruusjuoksut.
Minua jotenkin aina huvittaa, jos selostajat alkavat puhua jostain mitä tapahtui Leppävaarassa vuonna se ja se. Juu, näiden ulkolaisten huipputason urheilijoiden käänteentekevät hetket on varmaan olleet siellä Leppävaarassa.
Tai sitten mainitaan joku suomalainen, joka lajissa X onnistui. Joskus sata vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähteä kisoihin, jos on noin puolikuntoinen? Eikö olisi parempi jäädä kotiin harjoittelemaan ja toipumaan?
Ennen oli kunnollista. Oispa vieläkin helirantasia tuolla kisaamassa.