Itken, mies oli vuokrannut meille järkyttävän mökin.
Luotin, että mökki on hyvä. Ei tarvi olla mikään luksus. Ulkokuvat näytti siitä mulle. Kun mentiin mökki oli tunkkainen ja hämähäkinseitissä. Yks yö meni jotenkin miehen mieliksi, mutta nyt jo tökkii. Sanoin suoraa, että tämä on järkky. Ruokaa ei tee mieli tehdä vanhassa kulahtaneessa keittolevyssä jne..
Kommentit (25)
Paljonko olit itse valmis maksamaan että saisitte paremman puitteet?
Olisin jääny mieluummin kotiin. Täyty sen maksaa tuollaisesta läävästä. Ap
Kurkkua kutittaa. Niinkuin olisi homettakin siellä. Ap
Lähde pois. Ei ole sun juttu. Ehkä ei voi luottaa kuviin tai miehen tilaukseen. Ellet keksi jotain kivaa siellä.
Home maksaa. Esim homejuusto on kalliimpaa kuin tavallinen
No turhaan tosta miestä syytät, jos kuvat kerran olivat hyvät. Miestähän siinä on yhtä lailla vedätetty.
Harmi homma.
Sano suoraan että matka tai ainakin makoitus oli rahan hukkausta. Tee selväksi että toista kertaa et koskaan elämässäsi yövy vastaavanlaisessa, sano että tämä jäi huonoksi muistoksi ja kokemukseksi.
Kun itse opin sanomaan vahvasti, suoraan ja selkeästi kuinka paljon olen oikeasti inhonnut joitain asioita yhteisessä elämässämme, mieheni kunnioitti ja kuunteli minua. Tietty oli välillä surullinen että epäonnistui jossakin, tai ettei ollut ottanut minua huomioon ja jäi kiinni siitä mentaliteetista. Mutta kun vuodet vieri ja rakkaus syveni, hänen halunsa oikeasti ilahduttaa minua ja tuntemus minusta kasvoi. En voisi suositella enempää. Minäkin aidosti pidän hänestä enemmän kun hän ei tee, varaa tai osta asioita joita suoranaisesti halveksun. En tee hänellekään koskaan niin, miksi siis ansaitsisin vastaavaa?
Rajat selväksi, ei epämääräistä mielistelyä ja kiukun nielemistä joka sitten kroonistuu ja purkautuu muuten vaan epätyytyväisyytenä puolisoon! Jos yöpaikka oikeasti ahdistaa niin ala puhumaan hänelle että täytyy yrittää saada rahat takaisin ja lähteä pois tuosta murjusta.
No hei ajatus on tärkein. Mies vuokrasi teille, teki myös sinun eteesi asioita, mutta se ei mennyt nyt ihan putkeen. Asenne ratkaisee. Voit vielä omalla asenteellasi muuttaa reissun kulkua.
Itse tuollaiset vuokraukset parempi hoitaa, niin saa tarvittavat mukavuudet - kai siellä mökissä on edes oikea vessa? Sähköt ilmeisesti kun kirjoitit keittolevystä?
Byyyyyyyyyyyyyyyyyyhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olen vähän mamma, byyyyyyyyyyyyyhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Jos lähellä on järvi, niin sido kivi kaulaan ja hyppää sinne ulisija.
Vierailija kirjoitti:
No hei ajatus on tärkein. Mies vuokrasi teille, teki myös sinun eteesi asioita, mutta se ei mennyt nyt ihan putkeen. Asenne ratkaisee. Voit vielä omalla asenteellasi muuttaa reissun kulkua.
No ei voi. Aloittaja lähtee pois mökiltä kotiinsa ja sillä selvä. Ehkä heivaa miehenkin elämästään. Ja asia hoidettu.
Vettuako miestä syytät, jos kuvat on olleet ok. Eihän tuollaista voi tietää käymättä paikan päällä. Harva sitä erikseen lähtee mökkiä paikan päälle tarkistamaan, vaan kyllä sitä olemassa olevaan infoon luotetaan. Toisekseen veikkaan, että hienohelma siellä kitisee, joka ei pärjäisi ilman vollotusta perus kesämökissäkään, jossa ei ole vaikkapa sisävessaa.
Tännekö piti tulla itkemään. Nämä jutut selvitä siippasi kanssa
Ensi kerralla varmaan sitten itse varaat mieluisesi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin jääny mieluummin kotiin. Täyty sen maksaa tuollaisesta läävästä. Ap
Miksi et sitten itse laittanut omaa rahaa lisää likoon? Onko lokki takalisto auki?
Hämähäkki tekee nopeasti seitit, vaikka just olis siivottu.
Hämähäkit on hyvä merkki. Yleensä eivät viihdy sisäilmaongelmaisissa paikoissa ja pyydystävät öttiäisiä. Hyvä hämikset! <3
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkki tekee nopeasti seitit, vaikka just olis siivottu.
Hämähäkit on hyvä merkki. Yleensä eivät viihdy sisäilmaongelmaisissa paikoissa ja pyydystävät öttiäisiä. Hyvä hämikset! <3
Niinpä, tämän nohevampi huomaa kun kävelee metsäpolkua kahtena päivänä peräkkäin. Alle vuorokaudessa polun yli on ilmestynyt jo uudet seitit.
Ehkä mökkeilyssä se juttu ei yleisesti ole uudenkarheat keittolevyt ja koneellisesti puhdistettu sisäilma. Mies ei vain ymmärtänyt sitä, ettei aloittaja tunne aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Lähde pois. Ei ole sun juttu. Ehkä ei voi luottaa kuviin tai miehen tilaukseen. Ellet keksi jotain kivaa siellä.
Joo jätä äijä sinne yksin äläkä koskaan usko että mies osaisi jotain siedettävää mökkiä varata. Ei riitä aivot siihen.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olit itse valmis maksamaan että saisitte paremman puitteet?
Kysymys ei ole rahasta vaan typerästä valinnasta ulkokuvan perusteella.
Niin, on se elämä rankkaa.