" Huonot isat" ketjuun liittyen... Enta tallainen isa, joka leikkii lasten kanssa ja paastaa aidin vaikka paivaksi shoppailemaan...
Meillä näin, mutta... Lasten kanssa leikkiminen: mies samalla katsoo sohvalla tv:tä, makaa sängyssä puoli nukkuvana tai istuu tietokoneella ja lapset leikkivät siinä. Ulkona leikkiminen: mies korjaa jotain konetta ja lapset leikkivät sivussa.
Lasten hoitaminen on myös mielestäni ongelma. Jos mies lupaa herätä lapsien kanssa. Ensin kuuntelen tunnin pari kauheaa itkemistä, kun mies ei jaksa nousta vaan yrittää pakottaa lapsetkin nukkumaan. Viimein kun heräävät, nuorimmainen saa olla yöpissavaipassa vaikka kuinka kauan ja isommat jäävät patistamatta vessan. Ei myöskään anna syömistä vasta kun siinä vaiheessa, kun esim. vauva jo itkee täysillä nälkäänsä. Ihmettelee vain että mitä se itkee... Ja isompienkin syömiset ovat tyyliin makkaraa ja muroja... Ruokaa laitetaan vasta sitten kun miehellä itsellään on nälkä.
Olenko mielestänne sellainen " huono" äiti, joka ei " anna" miehen hoitaa lapsia omalla tavallaan?
Kommentit (5)
Joko kieltää ihan naurettavia pikku juttuja jotka mä lupaan tai sitten jos yritän olla tiukkana se antaa periksi. Voi vittu että vituttaa, tällä hetkellä juuri vihoittelen tuosta ukolle. Prkl jos mun sanomiset ei paina niin en sano sitten yhtään mitään. Kyllä mun mies hoitaa osaa, ei siinä mitään mutta ei sillä ole kyllä yhtään johdonmukaisuutta.
..asiasta keskusteltiin, sanoin suoraan että ekaks vaihdat yövaipan pois, ennenkuin teet muuta! Sitten puhuttiin syömisestä, ei ole ihme jos lasta aamulla kiukuttaa, kun on nälkä, ja isi ei vielä jaksa antaa syötävää, yms. Muuten meillä toimii kyllä isä-lapsi suhde. Kovasti touhuavat yhdessä, ulkona ja sisällä, vain nuo aamut ovat olleet vaikeita. Puhuminen auttoi, nyt homma toimii. Miehet kun vaan ovat itsekeskeisempiä..
iltapesut ja syömiset +hampaidenharjaukset on kaikki tekemättä!!!
kun ne nyt vaan nukahti... =)
eli tutulta kuulostaa ja minä aina niistä sille napisen!!!
Meillä mies saattaa kaupasta tullessaan tehdä itselleen voileivän kun on niin nälkä. Lapset saavat sitten odottaa että lämmin ruoka on valmis ja huutaa vieressä nälkäänsä. Miehelle ei edes pälkähdä päähän että kuviossa olisi mitään vikaa kun HÄNELLÄ nyt vaan oli NÄLKÄ.
Vierailija:
Miehet kun vaan ovat itsekeskeisempiä..
täällä. ihan kun meidän perheestä. mies kyllä on lasten kanssa ulkona ja saattaa lähteä mäkeä laskemaan yms. mutta tuo herääminen ja syömishommat kuulostaa tutulta.