Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ihastu mieheen jos hän ei osta kalliita lahjoja. Ne kertovat miehen arvostavan minua.

Vierailija
17.07.2024 |

Ja miehen täytyy ehdottomasti tarjota kaikki ateriamme. Muu on epämiehekästä... Jo ehdotus että maksaisin on turn off. Ei ole kyse siitä, että en kykenisi maksaa. Kyse on romantiikasta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on turn off jos mies pihtaa kassalla 🤢

Vierailija
2/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli heränneet päiväunilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. next.

Vierailija
4/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän miehen tavarasta maksaa😂

Vierailija
5/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. 

Vierailija
6/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kykenisi maksaa" olikos se M38 vai M32, jolla on aina juuri näin surkea äidinkieli kaikissa provoissaan. 

Vierailija
7/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ihastu maksullisiin naisiin

Vierailija
8/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kykenisi maksaa" olikos se M38 vai M32, jolla on aina juuri näin surkea äidinkieli kaikissa provoissaan. 

Äidim kielen opettaja oli nainen. Inceli kapinoi olemalla oppimatta edes alkeita.

Vierailija
9/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni makaronilaatikko on romanttista. Kanssani saat sitä vaikka joka päivä. Häissämme sitä tarjotaan vieraille 200g/vieras. Tuletko kanssani jakamaan intohimoisia hetkiä keittiössä?

Vierailija
10/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en oikein kykene maksaa. En pidä sen mausta.

Vierailija
11/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en halua olla mikään maksuautomaatti naiselle. Eli tasa-arvo pitää voida toteutua myös kustannuskysymyksissä.

Vierailija
12/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onhan se totta, etteivät kaikki naiset saati miehet haaveksi ja pidä parisuhteesta haaveillessaan vaatinuksena ja odotukseba sitä, että suhde olisi tasa-arvoinen. 

Voihan se toki olla vaikka vain ja aina toinen naksaisi ja kustantaisi. 

Mutta kysymys kuuluu, mitä hän saa maksuilleen vastineeksi? - Koska tunbe siutä, ettei koskaan saa vastinetta vähintäänkin saattaa todennäköisesto päättää suhteen. 

Vai oliko Ap:n tavoitekin vain hyväksikäyttää kumppaniaan, vailla aikomustakaan antaa itse mitään. 

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
13/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Onhan se totta, etteivät kaikki naiset saati miehet haaveksi ja pidä parisuhteesta haaveillessaan vaatinuksena ja odotukseba sitä, että suhde olisi tasa-arvoinen. 

Voihan se toki olla vaikka vain ja aina toinen naksaisi ja kustantaisi. 

Mutta kysymys kuuluu, mitä hän saa maksuilleen vastineeksi? - Koska tunbe siutä, ettei koskaan saa vastinetta vähintäänkin saattaa todennäköisesto päättää suhteen. 

Vai oliko Ap:n tavoitekin vain hyväksikäyttää kumppaniaan, vailla aikomustakaan antaa itse mitään. 

Yliopisto-opiskelija

🌹Ruusun nuppua saa katsella

Vierailija
14/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on heti alussa kunnon hurmuri joka ostaa kalliita lahjoja, pommittaa rakkausviesteillään ja tekee yllätysvisiittejä kukkakimppujen kanssa, hälytyskellojen pitää soida ja lujaa.

Ruokien maksamisesta sitten kyllä olen samaa mieltä, itsekin vein viimeksi tapailemaani naista ravintoloihin ja pidin itsestäänselvyytenä sitä että maksoin aina hänenkin annoksensa. Ja nyt vuosia myöhemmin olemme edelleen yhdessä ja parisuhteemme voi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä